AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onzin, ik ga zelf meedoen aan de Haarlem studie en navraag gedaan over het gebruiken van hCG. Je staat volledig vrij in hoe je de kuur uitvoert op de randvoorwaarden na, ze willen namelijk 0,0 invloed uitoefenen op hoe je de kuur uitvoert.

Haarlem studie?

Aware me pls.

Gebeurd tegenover mijn gym en nog nooit wat van gehoord. :roflol:

Het komt op mij een beetje negatief over. Ze hebben het alleen maar over eventuele negatieve bijwerkingen.
Ze onderzoeken de bijwerkingen om zo patienten met bepaalde klachten na jarenlang steroidengebruik of misbruik beter te kunnen behandelen.

Klachten ontstaan meestal uit dingen die negatief zijn.

Heb gehoord dat Hoody meedoet aan dit onderzoek.

Onzin, ik ga zelf meedoen aan de Haarlem studie en navraag gedaan over het gebruiken van hCG. Je staat volledig vrij in hoe je de kuur uitvoert op de randvoorwaarden na, ze willen namelijk 0,0 invloed uitoefenen op hoe je de kuur uitvoert.

Ga weg met je onzin!
Ze hebben mij uitgelegd waarom ze "liever geen hcg" hebben. Omdat ze dan meer kunnen zien in het herstel van je sperma.
Ja je mag heel je kuur zelf invullen, maar ik zei dat het liever niet hun voorkeur heeft. (Daarom zal Filemon het waarschijnlijk niet doen)

Gisteren in de gym stond SlamFM ook aan, kwam het ook ter spraken. Direct het gebrek aan kennis bij de gemiddelde Nederlander wat duidelijk werd aangezien ze riepen dat ze niets konden voorstellen bij het bodybuilder fysiek dat Filemon nu zou moeten hebben...

Ga weg met je onzin!
Ze hebben mij uitgelegd waarom ze "liever geen hcg" hebben. Omdat ze dan meer kunnen zien in het herstel van je sperma.
Ja je mag heel je kuur zelf invullen, maar ik zei dat het liever niet hun voorkeur heeft. (Daarom zal Filemon het waarschijnlijk niet doen)
Wanneer de onderzoeker via de mail reageert met: "Het staat je vrij om de genoemde middelen te gebruiken." op de vraag of hCG, aromasin en roa gebruikt mogen worden, neem ik aan dat ze het echt niet zien als een probleem. Er zijn waarschijnlijk genoeg proefpersonen die geen hCG mee laten lopen.

Filemon is nu @dwdd

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven