XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk zullen ze niet na die aflevering allemaal op hun kop gestaan hebben van "ohhh, we moeten dat forum hebben waar die dude z'n gear vandaan haalt". Dat snap ik nog net hoor ;) Prioriteit geven aan iets is nog wat anders dan wanneer het je in de schoot geworpen wordt he. Je ziet toch nog wel af en toe in het nieuws voorbij komen dat ze weer één of ander anabolenlab opgerold hebben. Je denkt toch niet dat ze daar bij toeval overheen struikelen?
Natuurlijk heeft de politie betere dingen te doen. Ik gaf alleen aan dat het misschien niet zo handig was... Aan de daaropvolgende zin is volgens mij wel af te lezen dat het niet deadserious bedoeld wordt.

Feit blijft, de handel in medicijnen enz. is verboden. Dus ook degene waarbij Yannick zijn anabolen koopt is strafbaar. Het licht schijnen op iemand die jou illegale middelen verschaft is niet heel aardig. Ongeacht of de politie er wel of niet iets mee doet..

En ik begrijp heus dat je in zo'n interview voor het blok staat en je out of the blue moet antwoorden en je er dan niet op bedacht bent dat je dat niet had moeten zeggen. Ik neem het hem ook nergens kwalijk.. ik zeg alleen dat het misschien niet heel erg handig was.

Precies!

Als er ernstige dingen gebeuren in Nederland betekent niet dat justitie en politie geen aandacht besteden aan kleinere zaken zoals druggebruik/handel. Wtf. Kijk naar Lowlands. Waar hardwerkende mensen een strafblad aan hun broek kregen omdat ze vier xtc pillen bij zich hadden.

Precies!

Als er ernstige dingen gebeuren in Nederland betekent niet dat justitie en politie geen aandacht besteden aan kleinere zaken zoals druggebruik/handel. Wtf. Kijk naar Lowlands. Waar hardwerkende mensen een strafblad aan hun broek kregen omdat ze vier xtc pillen bij zich hadden.
Is ook niet bijster intelligent om drugs op zak te hebben terwijl je aan het werk bent...
Ik heb er zelf ook niks tegen, maar als ik personal training geef, dan loop ik ook niet met een vial test-e in mijn zak rond.
Het geeft ook eigenlijk gewoon aan dat je er aan zit te denken om het op je werk te gebruiken, wat gewoon niet verantwoord is.
Juist als je in dienst bent op zo'n feest, hoor jij stabiel te zijn zodat als er iets gebeurt met iemand die drugs neemt, je die persoon kan helpen zonder met je hand door het haar van de slachtoffer te gaan omdat het zo lekker zacht voelt en oh geef me een hijsje van je sigaret want het voelt als frisse lucht in mijn keel"

Denk dat hij meer doelt op mensen die doordeweeks werkzaam zijn een oor aangenaaid krijgen wanneer ze een weekendje ontspannem op een festival ;)

Denk dat hij meer doelt op mensen die doordeweeks werkzaam zijn een oor aangenaaid krijgen wanneer ze een weekendje ontspannem op een festival ;)

Dank je Leon.

Hahaha. Jeetje Yannick. En dan vonden ze jou intelligent over komen bij Bnn?

Dank je Leon.

Hahaha. Jeetje Yannick. En dan vonden ze jou intelligent over komen bij Bnn?

Ik ga er vanuit dat ieder mens die een ticket naar zo'n feestje kan betalen + wat pillen en consumpties kan kopen, gewoon werkt.
Daarom aangenomen dat waar jij het over had, mensen waren die op dat moment aan het werk waren.

Overigens vind ik het dan wel heel raar dat ze inderdaad een strafblad aan hun laars krijgen als het puur festivalgangers zijn.

Ik vind het ook overdreven. Maar ergens moet de grens getrokken worden

Heb ik iets gemist jongens? Cliffs?

Yannick, hoe zijn de reacties in real life geweest na de uitzending? Mensen al vreemde vragen gesteld of domme opmerkingen gemaakt sinds dien? Ben voornamelijk benieuwd naar de reacties van buitenstanders.

Strafblad werd hen ook echt aangenaaid omdat ze aangeboden kregen om de boete meteen te betalen door effe te gaan pinnen. Denken ze, "ben ik meteen af van dat gedoe", maar werd er niet bijverteld dat dat op het strafblad kwam. Terwijl als je bezwaar maakt, en niet betaald, grote kans is dat er niks zou gebeuren. Echt schandalig. Maar goed, dat is ander topic :)

Goed topic wel als ik het zo even terugscroll en hier en daar wat lees. Ook leuk dat mensen zo gretig happen op de trolls.

Wat ik alleen niet begrijp is de drang van o.a. die Yannick om in allerlei topics ( hier en bijv op fb ) zo van zich te willen laten horen en zo nodig ff een statement te moeten maken ofzo. Je hebt je prime time gehad op de tv, is het dan niet overdreven om overal waar er iets over gezegd wordt er bovenop te willen zitten. Ik kan daar nooit zo goed bij. Maar dat is misschien ook wel mijn misvatting van hoe het allemaal zogenaamd moet tegenwoordig. Het is wel een verademing dat ze niet weer zon volstrekt dropje hadden gestrikt om met zn kop voor de camera even wat onzin uit te slaan, wat dat betreft denk ik dat het in de aflv er redelijk helder en begrijpelijk uitkwam voor de leek. God wat is dat wel eens anders geweest de laatste jaren. Die blonde knul met zn winnie injects ingebracht door stiefpapa, en die getinte gynoboy, jesse. Oi oi, krijg nog migraine als ik daar aan terug denk.

Verder heeft Galen het eigenlijk perfext samengevat.

Wel leuk hoe ze die handen van een volstrekt willekeurig iemand hebben gebruikt in die montage waar Filemon die gear krijgt (wat een beginnersstsck trouwens zeg man man). ik vraag me af of dat bij iemand al was geland. Ooit zo iemamd zien "praten" met zijn handen? Kon die blondie uit de 1e afl wel eens zijn. Ook altijd aardig die marketing voor UG merken met dit soort items. Leuke propaganda!

Laatst bewerkt:
Arme Filemon....
Ik had per direct ontslag genomen als ik zijn PT'er had geweest.
Belachelijke cross fit gains brah, Filemon ziet er nog uit alsof die niet lift.
Wat ik overgins erg minder vind, zo een onderzoek had met veel beter resultaat kunnen uitkomen.

Goed topic wel als ik het zo even terugscroll en hier en daar wat lees. Ook leuk dat mensen zo gretig happen op de trolls.

Wat ik alleen niet begrijp is de drang van o.a. die Yannick om in allerlei topics ( hier en bijv op fb ) zo van zich te willen laten horen en zo nodig ff een statement te moeten maken ofzo. Je hebt je prime time gehad op de tv, is het dan niet overdreven om overal waar er iets over gezegd wordt er bovenop te willen zitten. Ik kan daar nooit zo goed bij. Maar dat is misschien ook wel mijn misvatting van hoe het allemaal zogenaamd moet tegenwoordig. Het is wel een verademing dat ze niet weer zon volstrekt dropje hadden gestrikt om met zn kop voor de camera even wat onzin uit te slaan, wat dat betreft denk ik dat het in de aflv er redelijk helder en begrijpelijk uitkwam voor de leek. God wat is dat wel eens anders geweest de laatste jaren. Die blonde knul met zn winnie injects ingebracht door stiefpapa, en die getinte gynoboy, jesse. Oi oi, krijg nog migraine als ik daar aan terug denk.

Verder heeft Galen het eigenlijk perfext samengevat.

Wel leuk hoe ze die handen van een volstrekt willekeurig iemand hebben gebruikt in die montage waar Filemon die gear krijgt (wat een beginnersstsck trouwens zeg man man). ik vraag me af of dat bij iemand al was geland. Ooit zo iemamd zien "praten" met zijn handen? Kon die blondie uit de 1e afl wel eens zijn. Ook altijd aardig die marketing voor UG merken met dit soort items. Leuke propaganda!
Jesse bij BNN waar de insulinespuiten gelijk stonden aan de B&F whey..

• Like
Waarderingen: REJ
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven