Niemandweet
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ja, zijn progressie stelt niet veel voor, maar dat lag meer aan zijn coach..Van zijn progressie. Als je ziet wat hij bereikt na zo'n lange tijd vind ik het erg vreemd.
Je hoeft jezelf niet goed te praten, was een goed interview. Vond het wel vreemd dat je test "I" ipv Test "ee", of is dat gewoon hoe je het uitspreekt? Niet belangrijk, vroeg het me gewoon af![]()
Ik vond hem vooral lekker. Daar kan ik wel wat mee.@YannickLB Vond dat je het goed gedaan hebt.Je kwam redelijk relaxed over en ik vond je informatie nuttig. Daar kan ik wel wat mee.

Volgens mij is hij de tweede aflevering 2.5 maanden verder sinds zijn start. Dacht dat ik dat hoorde tijdens de uitzending. Dus ze zullen wel een flink stuk aan ''saaie'' opnames weg hebben gelaten en direct over zijn gegaan naar de kijkcijfers trekken door spannende tv.Heb wel de indruk dat de serie wel een beetje in scene is gezet.
Zijn opdracht/doel was met 6 maanden in de Mens Health te komen en tijdens het gesprek met de redacteur geeft die duidelijk aan dat het naturel moet zijn.
Nog geen aflevering verder besluit hij in 1 keer aan de anabolen te gaan. Beetje vreemd
En hoe weet hij in hemelsnaam zo snel waar hij die spullen vandaan moet halen. Vraag me af of hij en zijn redactie team dit niet al lang en breed van plan was.
Daarnaast lijkt me het hele spuiten voor hem nutteloos want ik zie hem echt niet doorgaan met deze sport.
Einde afl 1 was idd 2 maanden verder. Achja dat hij mens health niet zou halen was denk ik hier wel algemeen bekend na 5minuten kijken...Volgens mij is hij de tweede aflevering 2.5 maanden verder sinds zijn start. Dacht dat ik dat hoorde tijdens de uitzending. Dus ze zullen wel een flink stuk aan ''saaie'' opnames weg hebben gelaten en direct over zijn gegaan naar de kijkcijfers trekken door spannende tv.
Dankzij contacten op een nederlands bodybuilding forum heEn hoe weet hij in hemelsnaam zo snel waar hij die spullen vandaan moet halen
En hoe weet hij in hemelsnaam zo snel waar hij die spullen vandaan moet halen.
Dankje!@YannickLB Vond dat je het goed gedaan hebt.Je kwam redelijk relaxed over en ik vond je informatie nuttig. Daar kan ik wel wat mee.
HihiIk vond hem vooral lekker. Daar kan ik wel wat mee.

Ik ging al bijna huilenHeb het programma niet gezien alleen nou net het stuk van Yannick even opgezocht.
Vind echt dat je er de ballen verstand van hebt en dat ze beter iemand anders hadden kunnen vragen
Just kidding bro erg goed gedaan! Tenminste iemand met nuttige informatie op tv
petje af