Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volfens j0eyv heeft die johnny betere genetics dan cutler, zane, columbo en arnold bij elkaar.
Ik heb gezocht, maar er is geen foto te vinden van johnny als prof bodybuilder.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Ik had het over zijn client waar hij over sprak niet over Johnny zelf ;)

"'De eerste review is van iemand die na jarenlang “aansukkelen” met de Johnny Fernand Formule nu eindelijk 10 kilo in spiermassa is gestegen in slechts vier maanden tijd.'"

Het zal vast al 1000 keer gezegd zijn, maar waarom die zooi niet gewoon legaliseren.
Valt me overigens op dat veel mensen om Filemon heen hem de grond instampen 'Kinderlichaampje' die PT'er met zijn haat, en was er nog een.
Het lijkt wel alsof ze hem aan de steroïden proberen te krijgen door hem erg onzeker te maken.

"Je ziet er niet uit, hier neem dit spul maar dan komt alles goed".

Ik had het over zijn client waar hij over sprak niet over Johnny zelf ;)

"'De eerste review is van iemand die na jarenlang “aansukkelen” met de Johnny Fernand Formule nu eindelijk 10 kilo in spiermassa is gestegen in slechts vier maanden tijd.'"
Iets duidelijker zijn dan de volgende keer.
Maar dan nog, je noemt grote Namen.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Het zal vast al 1000 keer gezegd zijn, maar waarom die zooi niet gewoon legaliseren.
Valt me overigens op dat veel mensen om Filemon heen hem de grond instampen 'Kinderlichaampje' die PT'er met zijn haat, en was er nog een.
Het lijkt wel alsof ze hem aan de steroïden proberen te krijgen door hem erg onzeker te maken.

"Je ziet er niet uit, hier neem dit spul maar dan komt alles goed".
Helemaal mee eens, vooral die kerel in Ep1 met z'n gele shirt.. Zogenaamd een droomlichaam maar eigenlijk alleen redelijk droog staan. En als mijn PT'er me zo zou benaderen dat hij moet kotsen van mijn fysiek zou ik toch even achter mijn oren krabben aangezien zijn eet en trainschema er toch ook deel in hebben.

Helemaal mee eens, vooral die kerel in Ep1 met z'n gele shirt.. Zogenaamd een droomlichaam maar eigenlijk alleen redelijk droog staan. En als mijn PT'er me zo zou benaderen dat hij moet kotsen van mijn fysiek zou ik toch even achter mijn oren krabben aangezien zijn eet en trainschema er toch ook deel in hebben.
Huh nee dit komt allemaal door dat ene wijntje per avond hoor ???

Of het nu heel verstandig was te zeggen dat je je gear van contacten op een bodybuildforum hebt laat ik maar even in het midden :p heel dbb straks onder de loep van de anabolenpolitie :p

Ik denk dat die baard van de doping autoriteit en de politie hier al wel bekend mee zijn. :D
Kan me overigens niet voorstellen dat het OM hier prioriteit aan geeft, die hebben wel wat beters te doen dan een pump enhancer opsporen.
Moord, MH17, Afgehakte hoofden, terrorisme, Pedo`s, Overvallen bijv, iets met beleidssepot.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat die baard van de doping autoriteit en de politie hier al wel bekend mee zijn. :D
Kan me overigens niet voorstellen dat het OM hier prioriteit aan geeft, die hebben wel wat beters te doen dan een pump enhancer opsporen.
Moord, MH17, Afgehakte hoofden, terrorisme, Pedo`s, Overvallen bijv.

Natuurlijk zullen ze niet na die aflevering allemaal op hun kop gestaan hebben van "ohhh, we moeten dat forum hebben waar die dude z'n gear vandaan haalt". Dat snap ik nog net hoor ;) Prioriteit geven aan iets is nog wat anders dan wanneer het je in de schoot geworpen wordt he. Je ziet toch nog wel af en toe in het nieuws voorbij komen dat ze weer één of ander anabolenlab opgerold hebben. Je denkt toch niet dat ze daar bij toeval overheen struikelen?
Natuurlijk heeft de politie betere dingen te doen. Ik gaf alleen aan dat het misschien niet zo handig was... Aan de daaropvolgende zin is volgens mij wel af te lezen dat het niet deadserious bedoeld wordt.

Feit blijft, de handel in medicijnen enz. is verboden. Dus ook degene waarbij Yannick zijn anabolen koopt is strafbaar. Het licht schijnen op iemand die jou illegale middelen verschaft is niet heel aardig. Ongeacht of de politie er wel of niet iets mee doet..

En ik begrijp heus dat je in zo'n interview voor het blok staat en je out of the blue moet antwoorden en je er dan niet op bedacht bent dat je dat niet had moeten zeggen. Ik neem het hem ook nergens kwalijk.. ik zeg alleen dat het misschien niet heel erg handig was.

Moord, MH17, Afgehakte hoofden, terrorisme, Pedo`s, Overvallen bijv, iets met beleidssepot.

:roflol: het pedo argument

Je ziet toch nog wel af en toe in het nieuws voorbij komen dat ze weer één of ander anabolenlab opgerold hebben. Je denkt toch niet dat ze daar bij toeval overheen struikelen?
.

Laatste keer dat ik zo'n bericht zag waren de AAS bijvangst maar niet het oorspronkelijke doel van de opsporing. Verder eens met je betoog.

Laatst bewerkt:
Jij bent natuurlijk bang dat er helemaal geen hoop meer voor je is op seksueel gebied. :trollface:
pwnt.gif

@YannickLB

Mooi interview. Duidelijk nerveus maar erg goed verwoord. Ik had je gezicht wel heel anders verwacht.
Klinkt vast vreemd, maar ben erg trots op je, als eerste nuchtere anabolenvertegenwoordiger.

Vind filemon er echt niks van bakken, of ligt dat nu aan mij?

Inderdaad n echte nerd met sporten

Hij heeft ook helemaal geen affiniteit met sporten...ff afwachten..

Anabollie for dummies

Toen hij mij kwam interviewen had ie allemaal bakjes met gekookte kip zonder zout, groenten en gekookte eitjes.. verder niks.
Geen idee in welke fase dit was verder. maar hij at meer hardcore dan ik ooit heb gedaan.
Is ook niet mijn voorkeur en ik zou het ook nooit volhouden als ik zulk hondenvoer zou moeten eten van een coach.
Kijk dat vind ik knap. Hij houd zich aan het eetschema. Dan kunnen we dat schrappen. Jammer dat al die kipjes en eitjes naar cardio zijn gegaan. Ik wacht eigenlijk op zijn trainingsschema. En misschien nog wel de gewichten voor en na aas. Dat intresseert me

@YannickLB

Mooi interview. Duidelijk nerveus maar erg goed verwoord. Ik had je gezicht wel heel anders verwacht.
Klinkt vast vreemd, maar ben erg trots op je, als eerste nuchtere anabolenvertegenwoordiger.

Vind filemon er echt niks van bakken, of ligt dat nu aan mij?
Haha, ja ik heb niet de typische roiders look.
Ik zag er ook gewoon echt slecht uit die dag.. 4 uur slaap, T-5 net een uur in m'n mik, moest naar de kapper, ik had dorst voor 10.
Maarja, in m'n eigen kuurlog heb ik nu ook een foto geplaatst van mezelf waarop ik er wat normaler uitzie qua gezicht.
Ik vind mezelf ook heel ongemakkelijk overkomen in het filmpje, ach care..

Waar bakte filemon niks van?

Dankje voor het compliment!

Haha, ja ik heb niet de typische roiders look.
Ik zag er ook gewoon echt slecht uit die dag.. 4 uur slaap, T-5 net een uur in m'n mik, moest naar de kapper, ik had dorst voor 10.
Maarja, in m'n eigen kuurlog heb ik nu ook een foto geplaatst van mezelf waarop ik er wat normaler uitzie qua gezicht.
Ik vind mezelf ook heel ongemakkelijk overkomen in het filmpje, ach care..

Waar bakte filemon niks van?

Dankje voor het compliment!

Van zijn progressie. Als je ziet wat hij bereikt na zo'n lange tijd vind ik het erg vreemd.

Je hoeft jezelf niet goed te praten, was een goed interview. Vond het wel vreemd dat je test "I" ipv Test "ee", of is dat gewoon hoe je het uitspreekt? Niet belangrijk, vroeg het me gewoon af :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven