Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kelvin zegt dat het niet vergelijkbaar is met druks @ 1.40. Wat moet ik dan nu geloven want Yannick zegt van wel :S
Was vergeten hoe kansloos dit was haha. Hij heeft wel lekker tietjes :-)

Voor dit soort gasten schaam ik me gewoon echt wel. Die geven de sport zo'n slechte naam...

Was vergeten hoe kansloos dit was haha. Hij heeft wel lekker tietjes :-)

Voor dit soort gasten schaam ik me gewoon echt wel. Die geven de sport zo'n slechte naam...
Wel grappig als die presentator vraagt of ie tevreden is: ''Nee mijn benen moeten groter''. Gast, heel je lichaam lijkt nergens op en ik weet niet of hij het door zal hebben, maar die gyno word je ook niet vrolijk van.

• Like
Waarderingen: GruX
2x per dag trainen 7 dagen in de week hahaha kansloos..
Maar ik vind aas ook niet te vergelijken met drugs eerlijk gezegd :o

Wel grappig als die presentator vraagt of ie tevreden is: ''Nee mijn benen moeten groter''. Gast, heel je lichaam lijkt nergens op en ik weet niet of hij het door zal hebben, maar die gyno word je ook niet vrolijk van.
Sws snapte ik niet waarom hij in een zwaar offseason shape in dat programma kwam. Jesse heeft namelijk best prima shapes neergezet! Alleen nu leek het net alsof de AAS/Slin z'n hele fysiek verkloot had.

Prima info yannick...Ik ben zelf geen AAS gebruiker maar je was informatief en vind het knap dat je er voor uit durft te komen op tv dat je AAS gebruikt. Een hoop zijn er schijnheilig over.

Prima fysiek, knap gedaan.

Op de hoofdpagina staat nu een promo filmpje.. Kijk hoe die vent die spuit er in ramt hahaha

• Like
Waarderingen: Rain
Onderaan de hoofd pagina. Zo'n scroll veld.

Wat een idioot en clenbuterol schildklierhormoon ???:o

dat wijf van NOS op 3 was eng zeg

t*ring :roflol:

weet niet net in de reclame :roflol:

edit: found her

shot1120.jpg

Daar gaan we!

Het gaat beginnen

heel dbb paraat voor de uitslag van de labtest om te kijken of je eigen gear wel goed is

Gemiddelde balletjes check. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven