XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt Stunna.

EP is goed dus, duidelijk

gvd ik ga niet teruglezen hier, ik wil het eerst zien!

Begin ook net met tren van EP dus ben benieuwd XDDDDD

ze hebben niks over de dosering van de EP gezegd

Ik ben benieuwd wat ze hebben gemeten in de trenbolon van EP.

Dat hebben ze niet exact gemeld.
Wel een aantal extreem laag gedosseerde en gecombineerde AAS in 1 vial of ampul besproken.

Maar ik denk als het dusdannig onder de werkzame stof was hadden ze voor filemon wel andere gear gebruikt.

Heb je geen interactive tv? ff terugspoelen

Kramp in mijn voeten van het tenenkrommen :(
Gelukkig voorbij nu!

Ik zag in zijn vorige aflevering GG, IG, DNA en PRL wat hij zeker heeft gekocht. Verder zag ik veel AP en EP tussen de sites. En ze kwamen er bijna allemaal slecht uit? Heb de aflevering niet gekeken.

zo slecht weer ja? :D

Klopt gebruikt e.p en werd zuiver verklaard maar werdt niks gezegd over hoeveel procent het werkzame stof erin zit .. maar lijkt me logisch ze gaat geen merk aanprijzen toch.
Vondt wel vreemd toen ik de vorige aflevering bekeek en fiel zijn kuur kreeg dat er geen nakuur bij zat.. of heb ik dat over het hoofd gezien...

Klopt gebruikt e.p en werd zuiver verklaard maar werdt niks gezegd over hoeveel procent het werkzame stof erin zit .. maar lijkt me logisch ze gaat geen merk aanprijzen toch.
Vondt wel vreemd toen ik de vorige aflevering bekeek en fiel zijn kuur kreeg dat er geen nakuur bij zat.. of heb ik dat over het hoofd gezien...

Homofielemon & dat dere blast & cruise 4 life

Ben toch wel benieuwd waar die slechte gear vandaan komt dan

Dat wordt (helaas) niet online bestellen. Met 25% werkende stoffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven