Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Viel het jullie niet op dat veel verpakkingen al open waren? En in die ene zaten maar 7 ampullen en waren 3 vakjes leeg.

Na die uitslagen van t lab ben ik blij dat ik mijn merken niet voorbij heb zien komen haha

Verder sprak die dr de ronde over mensen in psychiatrische inrichtingen na aas gebruik. Lijkt me wat overdreven niet?

Pfff wat een brol van een programma zeg. Wanneer gaat ie nu echt beginnen met trainen?

Viel het jullie niet op dat veel verpakkingen al open waren? En in die ene zaten maar 7 ampullen en waren 3 vakjes leeg.

Na die uitslagen van t lab ben ik blij dat ik mijn merken niet voorbij heb zien komen haha

Verder sprak die dr de ronde over mensen in psychiatrische inrichtingen na aas gebruik. Lijkt me wat overdreven niet?
Wat mij opviel is datie gelijk 3 spoorten tegelijk liet sluiten ipv gewoon 1. Nu valt het eindresultaat nog meer tegen..

Gaat ie nog een keer benchen want dit is nog meer bagger dan crossfit

Pff wist niet dat er zoveel verschillende aas in de producten zitten. In elk product 3 of meer.

Robert-Bakker-vergelijking.jpg

Hij heeft wel een indrukwekkende result gallery hoor.

t*ring veel meubilair de berg voor op moeten sjauwen. Johnny runt ook een verhuis dienst hier in Adam. Kasten en banken naar 3 hoog beuken is de beste workout methode, de Fernand formule. Win win situatie, Johnny snoept van beide walletjes. Zakelijk inzicht die man.

Tren in eerste kuur

Zijn kuur is dus 250 test 200 tren 200 bold ew? Op zich nog wel netjes, al is het zijn eerste kuur. Had altijd gekker gekund:o.

Zie nu het filmpje, 10 andere roids in 1 product? Wat

Wel fijn dat ze even zegt dat in PRL tren 6 andere middelen inzitten waarvan verschillende testo esters. Wou die nog proberen de volgende keer:o. Pak wel mooi wat MTS dan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven