MuscleMeat

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze documentaire bewijst twee dingen:
1) Iedereen die wil kan er aan komen (illegaliteit voorkomt gebruik niet);
2) Je hebt geen weet van wat je werkelijk inneemt (het brengt wel veiligheid wat in het geding).

Legaliseren die shit. Ik denk eraan om een eenmanscampagne te beginnen, lobbyen bij politieke partijen en hun jongerenorganisatie's. Zal zeker geen snel resultaat zijn, of überhaupt resultaat, maar misschien plant het een zaadje dat kan groeien. Zeker jongeren zullen ontvankelijk zijn voor legaliseringsboodschap, en die zijn de politieke leiders van de toekomst.

Laatst bewerkt:
Zijn kuur is dus 250 test 200 tren 200 bold ew? Op zich nog wel netjes, al is het zijn eerste kuur. Had altijd gekker gekund:o.

Zie nu het filmpje, 10 andere roids in 1 product? Wat

Wel fijn dat ze even zegt dat in PRL tren 6 andere middelen inzitten waarvan verschillende testo esters. Wou die nog proberen de volgende keer:o. Pak wel mooi wat MTS dan!
Voor mij ook laatste keer PRL dan. Zit momenteel wel op de parabolan van hun en doet zn werk, heb de typische tren bijwerkingen en look maar geen idee wat er dus nog meer inzit.. Kan natuurlijk ook 80% tren bevatten en 20% testosteron zooi van allerlei soorten maarja.

Zijn kuur is dus 250 test 200 tren 200 bold ew? Op zich nog wel netjes, al is het zijn eerste kuur. Had altijd gekker gekund:o.

Zie nu het filmpje, 10 andere roids in 1 product? Wat

Wel fijn dat ze even zegt dat in PRL tren 6 andere middelen inzitten waarvan verschillende testo esters. Wou die nog proberen de volgende keer:o. Pak wel mooi wat MTS dan!

Was dat echt PRL? en vgm zei ze verschillende soorten trenbolone? Dus bedoelde verschillende esters?

Deze documentaire bewijst twee dingen:
1) Iedereen die wil kan er aan komen;
2) Je hebt geen weet van wat je werkelijk inneemt.

Legaliseren die shit. Ik denk eraan om een eenmanscampagne te beginnen, lobbyen bij politieke partijen en hun jongerenorganisatie's. Zal zeker geen snel resultaat zijn, of überhaupt resultaat, maar misschien plant het een zaadje dat kan groeien. Zeker jongeren zullen ontvankelijk zijn voor legaliseringsboodschap, en die zijn de politieke leiders van de toekomst.
Hier ben ik ook al lange tijd voor, voor alle middelen wel dus ook XTC etc. Zo voorkom je gewoon erg veel ongelukken en problemen m.b.t. vervuiling(denk aan PMMA) en enorm hoge doseringen. En het zorgt ook nog eens voor veel minder illegale drugshandel omdat mensen gewoon kwaliteit legaal kunnen kopen.

Was dat echt PRL? en vgm zei ze verschillende soorten trenbolone? Dus bedoelde verschillende esters?
Ja duidelijk PRL. En de tren-e bevatte 6 verschillende stoffen waaronder verschillende testosteron esters. Er zal ongetwijfeld tren in hebben gezeten, maar kan dus tren-e, tren-a en sustanon bij elkaar zijn geweest om maar wat te noemen.

Voor mij ook laatste keer PRL dan. Zit momenteel wel op de parabolan van hun en doet zn werk, heb de typische tren bijwerkingen en look maar geen idee wat er dus nog meer inzit.. Kan natuurlijk ook 80% tren bevatten en 20% testosteron zooi van allerlei soorten maarja.
Ben blij dat ik erachter ben gekomen voordat ik bezig was, alhoewel waar ik nu mee bezig ben zal vast ook wel wat mee zijn. Jammer dat er geen GS tussen zat. MTS schijnt behoorlijk goed te zijn, alhoewel betaal je daar ook wel voor. Maar na dit filmpje betaal ik graag wat tientjes extra:o.

PRL inderdaad, en ze zei testosteron esters. Verder wil ik ook liever geen andere esters, als ik ace koop wil ik ook alleen ace.

Ja duidelijk PRL. En de tren-e bevatte 6 verschillende stoffen waaronder verschillende testosteron esters. Er zal ongetwijfeld tren in hebben gezeten, maar kan dus tren-e, tren-a en sustanon bij elkaar zijn geweest om maar wat te noemen.

Ouwe. Kan ik dus weer op zoek naar een ander merk of wat? Dacht nou net een goed merk te pakken te hebben.... Zo zie je maar weer lovende reacties op het forum heb je jackshit aan

"Ik heb gewoon anabolen in me lichaam" hahahaha

Tja, ik gebruik op dit moment een merk dat er niet helemaal goed uitkwam in deze aflevering. Ik vraag me dan ook af of als 1 type van een merk slecht is, dat meteen betekend dat alles slecht is. Test-e zal we test-e zijn. Maar primo? Ik heb verder geen ervaring verder (1e kuur), en ben niet echt ingewijd in de markt en haar werking. Primo schijnt vaak trenbolone te zijn, maar ik heb geen tren-achtige bijwerkingen. En op een ander merk overstappen, tja, wat voor zin heeft dat (in mijn geval)? Grote kans dat een ander merk slechter is. Dusja... lastig (ik blijf maar 'loyaal'). Want ik heb voor deze kuur (Cools' test-primo kuur) gekozen omdat het wat minder schadelijk voor de gezondheid zou zijn, maarja, als ik niet weet of het echt primo is schiet dat niet op. (En dan kom je weer op legaliseren).

Beste optie is dus year round hg test hg primo en genos te pakken dan weetje echt wat je krijgt

Godver.. Wat een oplichterij van PRL.
6 verschillende steroiden in de Tren. Niet normaal meer. Gevaar voor volksgezondheid dit soort grappen.

Laatst bewerkt:
Hoe zit het eigenlijk met MTS, zijn daar labresults van?

Hoe zit het eigenlijk met MTS, zijn daar labresults van?
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar, enorm verschillende reacties over aan het lezen momenteel. Door GH15 wordt het de hemel ingeprezen, maar zij maken er ook weer winst op dus dat is niet bepaald betrouwbaar. Kan geen enkele labresult vinden.

Zou dat niet allemaal een beetje aangedikt zijn met verschillende aas in die vials? Om af te schrikken zeg maar

Zou dat niet allemaal een beetje aangedikt zijn met verschillende aas in die vials? Om af te schrikken zeg maar
Denk niet dat ze gaan liegen over lab resultaten. Wat me wel mogelijk lijkt is een kleine vervuiling doordat het, soms, niet al te professioneel geproduceerd wordt. Met XTC bijvoorbeeld zul je dat ook wel eens meemaken, las ooit een stukje waarbij er ook een erg kleine hoeveelheid 2-cb in de pil aanwezig was. Dit door het niet goed schoonmaken van de machines etc waardoor het ene product een beetje bij het volgende komt.

Gezien alle producten meer dan 1 product in zat, waarvan er bij 3 de aangegeven dosering bevatte, denk ik dat dat met een paar het geval is. Alleen weten we niet wat de doseringen waren. Die producten kunnen bevatten wat op de label staat en misschien een paar kleine milligrammen van wat anders door vervuiling. Waarom zou je bijvoorbeeld met 200mg tren E, er 200mg tren E in doen en daarna nog meer producten? Denk dat die hoeveelheden minimaal zullen zijn en gewoon wat vervuiling is.

Maar dit zal zeker niet met alle producten het geval zijn, heb ook genoeg lab resultaten gezien waar er gewoon wat random test esters in zaten i.p.v. deca bijvoorbeeld. Om het hele beeld te krijgen hebben we dus de resultaten nodig met de hoeveelheden. Want als je 200mg tren E hebt en 1mg test p, 2mg iso, 2mg test fp, 3mg test d kan het net zo goed zijn dat er daarvoor sust werd geproduceerd waarbij een minimale hoeveelheid bij het volgende product komt.

Weet niet zeker of het ook daadwerkelijk zo gaat, maar lijkt me vrij logisch. Lijkt me sterk dat ze voor elk product ander apparatuur hebben.

Misschien as we filemon het lief vragen dat ie de labtests deelt?

Ik zit de aflevering nu terug te kijken, maar ik zit mij alweer te ergeren aan die Johnny. Wat is dat toch een r*tard. :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven