Denk niet dat ze gaan liegen over lab resultaten. Wat me wel mogelijk lijkt is een kleine vervuiling doordat het, soms, niet al te professioneel geproduceerd wordt. Met XTC bijvoorbeeld zul je dat ook wel eens meemaken, las ooit een stukje waarbij er ook een erg kleine hoeveelheid 2-cb in de pil aanwezig was. Dit door het niet goed schoonmaken van de machines etc waardoor het ene product een beetje bij het volgende komt.
Gezien alle producten meer dan 1 product in zat, waarvan er bij 3 de aangegeven dosering bevatte, denk ik dat dat met een paar het geval is. Alleen weten we niet wat de doseringen waren. Die producten kunnen bevatten wat op de label staat en misschien een paar kleine milligrammen van wat anders door vervuiling. Waarom zou je bijvoorbeeld met 200mg tren E, er 200mg tren E in doen en daarna nog meer producten? Denk dat die hoeveelheden minimaal zullen zijn en gewoon wat vervuiling is.
Maar dit zal zeker niet met alle producten het geval zijn, heb ook genoeg lab resultaten gezien waar er gewoon wat random test esters in zaten i.p.v. deca bijvoorbeeld. Om het hele beeld te krijgen hebben we dus de resultaten nodig met de hoeveelheden. Want als je 200mg tren E hebt en 1mg test p, 2mg iso, 2mg test fp, 3mg test d kan het net zo goed zijn dat er daarvoor sust werd geproduceerd waarbij een minimale hoeveelheid bij het volgende product komt.
Weet niet zeker of het ook daadwerkelijk zo gaat, maar lijkt me vrij logisch. Lijkt me sterk dat ze voor elk product ander apparatuur hebben.