AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk niet dat ze gaan liegen over lab resultaten. Wat me wel mogelijk lijkt is een kleine vervuiling doordat het, soms, niet al te professioneel geproduceerd wordt. Met XTC bijvoorbeeld zul je dat ook wel eens meemaken, las ooit een stukje waarbij er ook een erg kleine hoeveelheid 2-cb in de pil aanwezig was. Dit door het niet goed schoonmaken van de machines etc waardoor het ene product een beetje bij het volgende komt.

Gezien alle producten meer dan 1 product in zat, waarvan er bij 3 de aangegeven dosering bevatte, denk ik dat dat met een paar het geval is. Alleen weten we niet wat de doseringen waren. Die producten kunnen bevatten wat op de label staat en misschien een paar kleine milligrammen van wat anders door vervuiling. Waarom zou je bijvoorbeeld met 200mg tren E, er 200mg tren E in doen en daarna nog meer producten? Denk dat die hoeveelheden minimaal zullen zijn en gewoon wat vervuiling is.

Maar dit zal zeker niet met alle producten het geval zijn, heb ook genoeg lab resultaten gezien waar er gewoon wat random test esters in zaten i.p.v. deca bijvoorbeeld. Om het hele beeld te krijgen hebben we dus de resultaten nodig met de hoeveelheden. Want als je 200mg tren E hebt en 1mg test p, 2mg iso, 2mg test fp, 3mg test d kan het net zo goed zijn dat er daarvoor sust werd geproduceerd waarbij een minimale hoeveelheid bij het volgende product komt.

Weet niet zeker of het ook daadwerkelijk zo gaat, maar lijkt me vrij logisch. Lijkt me sterk dat ze voor elk product ander apparatuur hebben.
Als je oude berichten kijkt van MRP labs wat in 2005 is opgerold zie je ook dat producten zoals orals soms 3 stoffen bevatte. Een winstrol pil bevatte bijvoorbeeld 9 mg winstrol, 0,3mg anavar en nog iets 0,1 mg.. Ik denk dat dat ook het geval is bij de producten die getest zijn. Miss hebben de ug labs ze ook wel schijt aan het schoonmaken van de apparatuur waardoor dit dus gebeurd.

Als je oude berichten kijkt van MRP labs wat in 2005 is opgerold zie je ook dat producten zoals orals soms 3 stoffen bevatte. Een winstrol pil bevatte bijvoorbeeld 9 mg winstrol, 0,3mg anavar en nog iets 0,1 mg.. Ik denk dat dat ook het geval is bij de producten die getest zijn. Miss hebben de ug labs ze ook wel schijt aan het schoonmaken van de apparatuur waardoor dit dus gebeurd.

Zou der dan ook niet iets van een bind middel in moeten zitten dat de tabs stevig maakt?

"Ze zouden aas gebruik niet kleineren of vuilmaken " wordt toch aardig wat geroept de kans dat je gek wordt van aas is minimaal en persoonsgebonden vindt het een beetje snel wijzen ergens naar ,,
En die trainingen? Kom op man kon die beter die (ondergedoseerde) vailtjes aan mij geven

En die trainer sta ik al helemaal niet uit laat die gozer echt trainen op ze kuurtje.. Had verwacht dat het een vette docomunteren zou worden -,-

Als ze nou die indeling hadden opgewisseld.
Op het begin cardioen en cutten zoals hij nu doet, en daarna on bulken zoals hij de eerste 2 maanden deed :o

Als ze nou die indeling hadden opgewisseld.
Op het begin cardioen en cutten zoals hij nu doet, en daarna on bulken zoals hij de eerste 2 maanden deed :o
Sinds ik 2000kcal boven onderhoud eet en het er vervolgens afcut door meubilair een berg op te dragen maak ik de gains van m'n leven.

Eerst maar eens afwachten hoeveel hij gained met die trainingen?

Later zei Fillie dat hij wat pijntjes had in z'n schouder....

Zegt Johnny dat hij sterker wordt dan z'n lichaam kan verdragen...

Deel II Filemons never ending story....

Gaat ie ON en tegelijk minder eten :roflol: En die legpresses :roflol:

Jammer dat up er niet bij stond:o

Ik vind wel dat filemon aggressiever traint dan in het begin, met name dat moment in de ring. Hij slaat feller harder. Zijn ogen staan ook scherper. Maar ja blijft een zeur met pijntje etc. Misschien moet dat wel als zijnde pas op met aas....je gaat te hard.
Overigens gebruik ik niet en zal er niet aan beginnen ook. M.n. Vanwege levertoxiciteit, prijs en schimmige herkomst.

Ben trots op filet mon, hij doet het toch maar weer!!

Ik had een tijd geleden hier op het forum een topic gestart (met poll) over kwaliteit van gear vroeger en gear nu:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/gear-vroeger-vs-gear-nu.394316/

Als je de resultaten in de aflevering van gisteren bekijkt dan wordt dus gewoon bevestigd dat het gemiddelde UG merk ondergedoseerd en onzuiver is. Jammer.

Denk dat je best enkel testosteron gebruikt. Kans is groot dat je dan echt testosteron injecteert.

Als je dingen zoals anavar koopt krijg je allicht winstrol met wat andere stoffen. Als je primo koopt krijg je masteron met wat andere shit. Enzovoort...

Ik heb nu een merk waarvan ik hoop dat het goed is omdat het nog nieuw is en dus nog naam aan het maken is, maar zeker is dat niet. Jammer dat de markt zo vervuild is...

Zonder officiele labtest geloof ik er niks van. En er wordt niks over zuiverhuid gezegd, lijkt me logisch dat er meerdere stoffen in een product zitten en als er dan andere middelen in zitten laat dan de labtest zien wat er daadwerkelijk in welke hoeveelheid in zit.

Bovendien weet je ook niet of hij legit spul gekregen heeft of gewoon neppe ondergedoseerde troep.
En EP zou toevallig ineens helemaal perfect zijn en PRL tegenovergestelde yeaaa right...
Je zou haast wat gaan denken, maar zal wijs mn mond houden anders heb je hier een ban te pakken.

Conclusie zonder officiele labtests kan iedereen raak lullen wat er in een bepaald product zit van een bepaald merk.
Als het echt zo is bewijs het dan met de labtests die gedaan zijn. :)

Dat die garage box chemisten het concept 'kwaliteit' niet kennen verbaast me niet.
Maar dit heeft al niets meer met kwaliteit te maken, maar is onverantwoord gesjoemel in zijn puurste vorm.
Dan zijn het bij B&F shop nog brave jongens.

@Galen : daar sta je dan mooi als vermeend AAS goeroe die denkt de beste kuurtjes in mekaar te kunnen steken.
Als je klanten niet in staat zijn te kopen wat ze nodig hebben wordt je chemisch experimentje al snel en een chemische roulette...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven