Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allemaal opzoek naar Hg producten.
Of iedereen geld inzamelen om een ug op te zetten als in die filmpjes van pharmacom

Wat dan weer positief is is dat er geen schadelijke stoffen voor gezondheid aangetroffen werden. Als ik het goed heb zeggen ze op een gegeven moment dat de kwaliteit slecht is maar er geen giftige stoffen inzitten.
Kleine troost![]()

Nee kwaliteit is niet slecht zeiden ze....ondergedoseerd, bv 240 mg test e in een ml is ondergedoseerd. Maar daar merk je niks van![]()
Ik maar denken dat ik op een gram test zat en in werkelijkheid net 250mgVolgens mij hielden ze een marge aan van 20% voor het ondergedoseerd was.
Dit komt dus al snel op 50mg minder wanneer het pas als ondergedoseerd genoemd werd. Andere lagen daar ver onder zei ze

Ik maar denken dat ik op een gram test zat en in werkelijkheid net 250mg![]()
Ja, dat ligt aan jou. De Johnny Fernand formule is goat.Ligt het aan mij of is die aanpak een beetje vreemd? Eerst moet die zich helemaal de t*ring vreten, terwijl die tegelijk enorm veel cardio moet doen, met als resultaat; geen spiergains en nog steeds een bierbuik. Dan ramt die er 3 soorten AAS in en gaat die minder eten.
Vroeger was alles aans. Maar er waren nog wel 3 juist gedoseerde producten, dus 500mg zijn bij die 3 producten gewoon 500mg. Het is niet dat 500mg van vroeger gelijk staat aan 1g van nu, misschien was onderdosering niet al te frequent toen. Maar er zijn nog wel eerlijke labs, alleen even goed zoeken en eventueel zelf een bloedtest doen voor de testo bijvoorbeeld.Ligt het aan mij of is die aanpak een beetje vreemd? Eerst moet die zich helemaal de t*ring vreten, terwijl die tegelijk enorm veel cardio moet doen, met als resultaat; geen spiergains en nog steeds een bierbuik. Dan ramt die er 3 soorten AAS in en gaat die minder eten.
Die lab testen zijn wel interessant. Ik kan me een topic herinneren hier ergens over dat AAS vroeger veel sterker was en 500mg test absoluut geen beginnerskuurtje was. Het feit dat al die middelen minder potent bleken uit de test dan werd aangegeven bevestigd dit wel een beetje, tenzij het vroeger al hetzelfde eraan toe ging.
Ben niet onder de indruk.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
FixedDe eerste 2 maanden heeft hij sowieso 0 resultaat geboekt. Hierna is hij gaan kuren en is hij uiteindelijk hetzelfde gewicht gebleven met een stuk minder vet. Geloof dat hij 8-10cm kwijt was rond zijn middel. Niet heel indrukwekkend allemaal, maar ik heb het idee dat je bijna geen slechtere personal trainer kan hebben als hij voor deze sport.
Denk niet dat je het op genetics kunt schuiven met zo'n belachelijke PTerDe eerste 2 maanden heeft hij sowieso 0 resultaat geboekt. Hierna is hij gaan kuren en is hij uiteindelijk hetzelfde gewicht gebleven met een stuk minder vet. Geloof dat hij 8-10cm kwijt was rond zijn middel. Niet heel indrukwekkend allemaal, maar ik heb het idee dat je bijna geen slechtere genetics kan hebben als hij voor deze sport.
. Als hij 3 maanden natty ging cutten, en dan ook echt goed had die dat al kunnen bereiken, zelfs nog een lagere BF. Gooi er dan test tren bold in en een flinke kcal surplus en je zal iets hebben wat meer bezienswaardig is dan wat we op DWDD hebben gezien.So true! Johnny moet nu toch ook wel achter zijn oren krabben mbt het meedoen aan dit project lijkt me. Echt belachelijk trieste resultaten die zelfs de meeste natty beginners veel beter zouden doen.Denk niet dat je het op genetics kunt schuiven met zo'n belachelijke PTer. Als hij 3 maanden natty ging cutten, en dan ook echt goed had die dat al kunnen bereiken, zelfs nog een lagere BF. Gooi er dan test tren bold in en een flinke kcal surplus en je zal iets hebben wat meer bezienswaardig is dan wat we op DWDD hebben gezien.
Vroeger was alles aans. Maar er waren nog wel 3 juist gedoseerde producten, dus 500mg zijn bij die 3 producten gewoon 500mg. Het is niet dat 500mg van vroeger gelijk staat aan 1g van nu, misschien was onderdosering niet al te frequent toen. Maar er zijn nog wel eerlijke labs, alleen even goed zoeken en eventueel zelf een bloedtest doen voor de testo bijvoorbeeld.