Fitness Seller

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Typisch gevalletje Dunning-Kruger effect

Echt een l*l van een gozer.

hahaha wat een zielige gast idd, maar wedden dat hij dit topic wel gezien heeft ;)

1:06

Vraag het wie ? :D:D:D

Sinds ik de Johnny Fernand module volg maak ik anders de gains van m'n leven.

Zo is alles en iedereen die prut is en niet in voor verbeteringen. In plaats van gaan voor verbeteringen verwijderen ze gewoon alle negatieve commentaar. Zelfde verhaal met B&F, niet durven om er op in te gaan maar gewoon verwijderen, blokkeren en negeren. Succesvolle personen zijn open voor verbeteringen en kritiek, als iemand al het negatieve verwijderd en negeert weet je al gelijk wat voor iemand dat is.

Body en fit is anders erg succesvol, ook al ben ik inhoudelijk het niet met je eens.

Body en fit is anders erg succesvol, ook al ben ik inhoudelijk het niet met je eens.
Ja. Dat komt door onwetende/goed gelovige mensen.
Maargoed, dat is een ander verhaal.
Deze PT is werkelijk een kluns eerste klas. Je dan op deze manier opstellen getuigt gewoon van onkunde.

Negatieve reacties van anderen verwijderen, mensen blokkeren en zich stil houden vind ik nou niet bepaald succesvol. Misschien in de kassa omdat ze het goed hebben aangepakt om bekent te worden. Maar succes is, in mijn ogen, meer dan alleen geld.

Ja. Dat komt door onwetende/goed gelovige mensen.
Maargoed, dat is een ander verhaal.
Deze PT is werkelijk een kluns eerste klas. Je dan op deze manier opstellen getuigt gewoon van onkunde.
Zijn PTer is retarded, die 'Anton' is retarded, het enige pluspunt van het programma was Yannick:o. In voor een nieuw seizoen met Yannick voor de rol van Johnny en Anton.

citeer jij wel de juiste persoon?

Im confus 0_o

Had t er vandaag nog over met wat luitjes in de gym hier. Echt niemand heeft een goed woord over voor die PT. Zelfs een dame die voor t eerst kwam en uitleg kreeg had het gezien en zelfs zij, met wat ik verwacht slechts een weinig kennis over trainen, had een sterke opinie. Als iemand met nul kennis en ervaring je al wegzet als mafkees dan heb je t toch goed voor elkaar, niet?

Ik vraag me af of zo'n PT of ene zogenaamde Anton of fillemon zelf nou helemaal niet zien dat er na 6 weken test tren Bold iets veranderd moet worden in dieet en training?

Zonde zeg.. Met de juiste begeleiding voor het trainen, eten en deskundige begeleiding in het kuren hadden ze een zoveel beter programma en resultaat neer kunnen zetten.. maar ach.. kijkcijfers stromen toch wel binnen.

F5052_full_1.jpg

Tijdens de poolparty bij Yannick BW +10kg....almost there....is die wijn nu al op...

De vervuiling van de gear schrok ik wel even van. Maar als je dan rustig nadenkt kan een vervuiling al heel snel toetreden en zekerin ug labs. Als er alleen al sporen in de machines zitten treed het al op.

Tjah en zonder echte tests kom je er toch nooit achter. Misschien maar eens een mail naar Trimbos sturen dat het tijd wordt om te testen en jongeren voor te lichten. Hebben wij mooi onze testen :-)

De vervuiling van de gear schrok ik wel even van. Maar als je dan rustig nadenkt kan een vervuiling al heel snel toetreden en zekerin ug labs. Als er alleen al sporen in de machines zitten treed het al op.

Tjah en zonder echte tests kom je er toch nooit achter. Misschien maar eens een mail naar Trimbos sturen dat het tijd wordt om te testen en jongeren voor te lichten. Hebben wij mooi onze testen :-)

Wat dan weer positief is is dat er geen schadelijke stoffen voor gezondheid aangetroffen werden. Als ik het goed heb zeggen ze op een gegeven moment dat de kwaliteit slecht is maar er geen giftige stoffen inzitten.

Kleine troost :o

• Like
Waarderingen: GruX
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven