- Waardering
- 530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is alles en iedereen die prut is en niet in voor verbeteringen. In plaats van gaan voor verbeteringen verwijderen ze gewoon alle negatieve commentaar. Zelfde verhaal met B&F, niet durven om er op in te gaan maar gewoon verwijderen, blokkeren en negeren. Succesvolle personen zijn open voor verbeteringen en kritiek, als iemand al het negatieve verwijderd en negeert weet je al gelijk wat voor iemand dat is.
Ja. Dat komt door onwetende/goed gelovige mensen.Body en fit is anders erg succesvol, ook al ben ik inhoudelijk het niet met je eens.
Negatieve reacties van anderen verwijderen, mensen blokkeren en zich stil houden vind ik nou niet bepaald succesvol. Misschien in de kassa omdat ze het goed hebben aangepakt om bekent te worden. Maar succes is, in mijn ogen, meer dan alleen geld.Body en fit is anders erg succesvol, ook al ben ik inhoudelijk het niet met je eens.
Zijn PTer is retarded, die 'Anton' is retarded, het enige pluspunt van het programma was YannickJa. Dat komt door onwetende/goed gelovige mensen.
Maargoed, dat is een ander verhaal.
Deze PT is werkelijk een kluns eerste klas. Je dan op deze manier opstellen getuigt gewoon van onkunde.
. In voor een nieuw seizoen met Yannick voor de rol van Johnny en Anton.hahaha wat een zielige gast idd, maar wedden dat hij dit topic wel gezien heeft
1:06
Vraag het wie ?![]()
Heeft natuurlijk ook gewoon het meeste effect. Kijk maar naar B&F :'DHij wist alle negatieve comment he.
Geen response, nee gewoon deleten en die persoon wordt geblokkeerd.
Verder geen ervaring met Guy Droog, maar vond dit toch wel een goede post van hem over het hele Fillemon gedoe:
[Link niet meer beschikbaar]
De vervuiling van de gear schrok ik wel even van. Maar als je dan rustig nadenkt kan een vervuiling al heel snel toetreden en zekerin ug labs. Als er alleen al sporen in de machines zitten treed het al op.
Tjah en zonder echte tests kom je er toch nooit achter. Misschien maar eens een mail naar Trimbos sturen dat het tijd wordt om te testen en jongeren voor te lichten. Hebben wij mooi onze testen :-)