AndroidHealthClinic

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rammen jullie ook allemaal de spuit zo je reet in?
Niks ontsmetten, spuit er in rammen alsof je door een stuk hout moet om vervolgens de vloeistof met mach 10 er in de drukken..

Maargoed...dit alles valt in het niets ten aanzien van de grandioze trainingen van die PT. Mijn god wat een r*tard is dat.

Niks ontsmetten, spuit er in rammen alsof je door een stuk hout moet om vervolgens de vloeistof met mach 10 er in de drukken..

Maargoed...dit alles valt in het niets ten aanzien van de grandioze trainingen van die PT. Mijn god wat een r*tard is dat.
Leek dat ook maar zo of raakte hij ook het naald gedeelte aan met zijn (weliswaar met handschoenen maar nog steeds niet steriele) vingers?

Hadden ze dit programma niet beter " Up and Down met Johnny" kunnen noemen? Wat een kwibus is dat zeg beetje stoeltjes op en neer lopen.. nee dat maakt hem een beest. En dan nog durven zeggen van :"ik ben niet tevreden" omdat ie na paar maanden niks veranderd was. HALLO JIJ BENT HIER DE PT! Irriteer me dood als ik dat programma kijk

Ik begrijp het niet.
- Wat zijn dat voor leg presses
- Waarom zoveel cardio achtige stuff tijdens kuur
- Waarom minder eten tijdens kuur
- Waar zijn de squat, deadlift, overhead press, bench press, de hele core van de training ontbreekt zo'n beetje.
- Waarom 10 kilo gewichten bij shoulder press, hij kan echt wel meer met kuur.

Maarja misschien zenden ze ook niet alles uit..

Ik heb wel push ups en pull ups gezien, dat was iig nog iets goeds.

Ik denk dat ze veel van de krachttraining niet hebben laten zien, je zag in de laatste aflevering wel gauw wat tussendoor dus ik denk en hoop dat het niet alleen bij die achterlijke cardio is gebleven.

@johnnyfernandformule is zn insta. Karma voor wie erover begint of hem naar dit topic haalt.

Het ergste is nog wel dat filemon zich totaal niet inleest blijkbaar. Hij volgt blind op wat zijn trainer zegt. Had hij hier een half uurtje sticky's gelezen, dan had hij gevraagd wtf zn trainer aan t doen was.

Erg is het zeker, maar ook zeer begrijpelijk. Wanneer je iemand aanneemt om werk voor je te verrichten, ga je er vanuit dat diegene verstand van zaken heeft. Daarom betaal je diegene immers. Slim is het misschien niet, maar wel begrijpelijk. Ik ga me ook niet inlezen voor ik mijn kleren laat vermaken, naar de tandarts ga of wanneer de loodgieter langskomt.

Wanneer je als leek een pt neemt, ga je er ook vanuit dat diegene weet wat hij doet.

nog nooit een injectspot ontsmet... fabels

Link?

Nice hoxyz hahaha

Wat een bende van ellende ook die hele UG markt zeg. Vraag me af wat het kost om je gear te laten testen. Jammer dat je dat niet zo even kan laten doen net als met andere dope.

Wat een bende van ellende ook die hele UG markt zeg. Vraag me af wat het kost om je gear te laten testen. Jammer dat je dat niet zo even kan laten doen net als met andere dope.

ik denk dat bij UG ook wel per batch kan verschillen.

Hij wist alle negatieve comment he.
Geen response, nee gewoon deleten en die persoon wordt geblokkeerd.
Zo is alles en iedereen die prut is en niet in voor verbeteringen. In plaats van gaan voor verbeteringen verwijderen ze gewoon alle negatieve commentaar. Zelfde verhaal met B&F, niet durven om er op in te gaan maar gewoon verwijderen, blokkeren en negeren. Succesvolle personen zijn open voor verbeteringen en kritiek, als iemand al het negatieve verwijderd en negeert weet je al gelijk wat voor iemand dat is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven