XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.

En hij kickstartte zeker met nolva?:hamer:
Hoo fock, helemaal verkeerd gelezen. Las het kuur en niet het woordje NA. Scherp van mij
Inb4 @Emielos is die vent die de kuur aanraadde en de spuiten zet
Absoluut helemaal waar #notserious. Heb nog nauwelijks kennis over dat spul en heb het zelf ook nog niet gebruikt. Pilz kan dit beamen.

Filemon blijft dus sporten? Wie verwijst die arme jongen even naar DBB om echt ergens te komen.

Ik begreep van Arie Boomsma (ja ja ik train in zijn gym en sprak hem daar) dat Filemon dus niet meer sport ondertussen.

Programma had in 1e instantie gevraagd of ze in de gym van Boomsma (vondelgym) mochten filmen, maar hij wilde niet geassocieerd worden met AAS gebruik (was al duidelijk dat hij ging kuren voor het programma). Maar goed, wel grappig dat die Arie ook direct begon over die personal trainer. Als hij bij de vondelgym was gaan trainen had hij zeker wel betere begeleiding gehad. Naja, zelfs bij de basic fit wel.

Eerlijk is eerlijk, voor zijn doen heeftie en leuk lichaampje behaald. Mensen die er idd meer verstand van hebben, hadden er meer uit kunnen halen.. Naja boeie was weer mooi abs trainen elke donderdag avond :D

Al was het ondergedoseerd.. Hij zette volgens mij twee keer per week 2ml.. das toch op papier minimaal een gram AAS per week.. Stel er zit 50% in van wat er op het label staat.. Dan zou er nog veel meer in hebben gezeten qua gains.. Maar ook met een shitty PT is het mogelijk om op een redelijke eerste kuur, de helft van je potentie in het water te gooien.. Men vergeet ook nog eens zijn beginners gains die hij had kunnen maken.. Het is gewoon een recomp geweest.. Volgens mij woog hij begin 73kg met een VP van 18 oid.. Na die 5 maanden 69KG op een VP van rond de 11%.. Op zich helemaal geen gek resultaat en ik denk dat wij AAS gebruikers blij mogen zijn dat hij niet 15KG is aangekomen, waardoor pietje en jantje zonder verstand meteen kunnen roepen; zie je nou wel met die anaboluh is het allemaal een eitje..

Nou hij gaat dus van 59,82 VVM naar 61,41 VVM. Enige wat hij dus eigenlijk bereikt heeft in ruim 5 maanden tijd (!!!) is een vetpercentage daling van 18% naar 11%. Dat voor iemand die nooit gesport heeft en een test, tren, bold (!!!!!) kuur van 10 weken zet (en de gear was getest en goed dus minimaal 80% dosis). Dat is echt een ontzettend slecht resultaat voor iemand die zwaar onder zijn natty max zit. Verder zijn die foto's vooral het resultaat van een leuke lichtinval. Je zag op de beelden echt een minimaal verschil.

Nou hij gaat dus van 59,82 VVM naar 61,41 VVM. Enige wat hij dus eigenlijk bereikt heeft in ruim 5 maanden tijd (!!!) is een vetpercentage daling van 18% naar 11%. Dat voor iemand die nooit gesport heeft en een test, tren, bold (!!!!!) kuur van 10 weken zet. Dat is echt een ontzettend slecht resultaat voor iemand die zwaar onder zijn natty max zit. Verder zijn die foto's vooral het resultaat van een leuke lichtinval. Je zag op de beelden echt een minimaal verschil.
Ben ik niet mee eens.

Tuurlijk het resultaat is dramatisch. Hij had er 10x zo veel uit kunnen halen. Maar bedenkt wel dat jij en ik en iedereen hier al jaren ervaring hebben met trainen en we dus weten wat we doen. Filemon kwam letterlijk vanaf 0. Hij deed aan geen enkele sport, had geen andere sportieve hobby's etc. Tuurlijk zijn trainer was ook een autist nr1. Maar Filemon had als doel dat buikje er af te halen binnen 5 maanden. In zijn situatie had dat echt niet binnen 5 maanden gelukt zonder aas.

Ik durf te wedden dat mensen die niet aan fitness/bodybuilding doen voor het lichaam van filemon en de progressie/training/voeding/Pter zouden tekenen. Puur omdat 90% van nederland te lui is om aan een 'killerbody' te werken.

Ben ik niet mee eens.

Tuurlijk het resultaat is dramatisch. Hij had er 10x zo veel uit kunnen halen. Maar bedenkt wel dat jij en ik en iedereen hier al jaren ervaring hebben met trainen en we dus weten wat we doen. Filemon kwam letterlijk vanaf 0. Hij deed aan geen enkele sport, had geen andere sportieve hobby's etc. Tuurlijk zijn trainer was ook een autist nr1. Maar Filemon had als doel dat buikje er af te halen binnen 5 maanden. In zijn situatie had dat echt niet binnen 5 maanden gelukt zonder aas.

Ik durf te wedden dat mensen die niet aan fitness/bodybuilding doen voor het lichaam van filemon en de progressie/training/voeding/Pter zouden tekenen. Puur omdat 90% van nederland te lui is om aan een 'killerbody' te werken.
Hij neemt een trainer omdat hij geen ervaring etc. heeft. Dat zijn trainer een totale debiel is, wil niet zeggen dat zijn resultaten er minder teleurstellend om zijn. Een willekeurige gozer in de 'tieners & beginners' sectie hier, zal meer BB resultaat weten te boeken zónder AAS, zónder 5x per week te trainen (denk aan 3x fullbody) en zónder alleen hondenvoer te hoeven eten.

Hij neemt een trainer omdat hij geen ervaring etc. heeft. Dat zijn trainer een totale debiel is, wil niet zeggen dat zijn resultaten er minder teleurstellend om zijn. Een willekeurige gozer in de 'tieners & beginners' sectie hier, zal meer BB resultaat weten te boeken zónder AAS, zónder 5x per week te trainen (denk aan 3x fullbody) en zónder alleen hondenvoer te hoeven eten.
Ben ik met je eens. Maar de tieners en beginners hier krijgen tips van de beste :rolleyes: en bouwen kennis op. Filemon daarin tegen die deed wat de trainer zei zonder enige vorm van kennis. :p

Ik begreep van Arie Boomsma (ja ja ik train in zijn gym en sprak hem daar) dat Filemon dus niet meer sport ondertussen.

Programma had in 1e instantie gevraagd of ze in de gym van Boomsma (vondelgym) mochten filmen, maar hij wilde niet geassocieerd worden met AAS gebruik (was al duidelijk dat hij ging kuren voor het programma). Maar goed, wel grappig dat die Arie ook direct begon over die personal trainer. Als hij bij de vondelgym was gaan trainen had hij zeker wel betere begeleiding gehad. Naja, zelfs bij de basic fit wel.
Ik vond Arie Boomsma zich verrassend goed profileren in het programma, hij zei verstandige dingen. Dan krijg je zo toch nog eens een keer een andere indruk van die man, in plaats van de indruk die ik van hem had door het presenteren van die gekke programma's.

"Wil het wel onderhouden, niet zo intensief, 3 keer per week sporten" dus we kunnen over een paar weken een post verwachten van filemon waarin die vraagt om advies voor zijn nieuwe kuurtje? Test-p, mast-p, tren-a, dbol kickstart :o

Ben ik niet mee eens.

Een ieder mens moet in 5 maanden van 18% naar 11% vet kunnen trainen. Verder vind ik 11% ook aardig laag als je zijn foto's inclusief buikje ziet, maar goed laten we er maar vanuit gaan dat het klopt. Ik vind dat niet echt een prestatie van formaat ofzo. Maar goed, het is wel een combinatie van pannekoeken coach en enigsinds matige genetics. Ik denk dat als Filemon een PT met juiste kennis had, hij dit resultaat zonder gear zeker had kunnen halen in 5 maanden. Beginner gains enzo.

Ik vond Arie Boomsma zich verrassend goed profileren in het programma, hij zei verstandige dingen. Dan krijg je zo toch nog eens een keer een andere indruk van die man, in plaats van de indruk die ik van hem had door het presenteren van die gekke programma's.

Ik vind Arie Boomsma echt wel een topgast. Vind hem in alle programma's goed over komen, en irl ook (niet dat ik hem vaak zie want hij is meer de naam van die sportschool, is alleen op zaterdag middag daar en geeft crossfit lesje). Maar het enthousiasme en positiviteit straalt er wel vanaf bij hem altijd.

Een ieder mens moet in 5 maanden van 18% naar 11% vet kunnen trainen. Verder vind ik 11% ook aardig laag als je zijn foto's inclusief buikje ziet, maar goed laten we er maar vanuit gaan dat het klopt. Ik vind dat niet echt een prestatie van formaat ofzo. Maar goed, het is wel een combinatie van pannekoeken coach en enigsinds matige genetics. Ik denk dat als Filemon een PT met juiste kennis had, hij dit resultaat zonder gear zeker had kunnen halen in 5 maanden. Beginner gains enzo.
Denk het idd ook. Normaal eten, juiste training moet het wel haalbaar zjin.

Is gewoon een ontzettend kut resultaat. Zonder AAS had hij gemakkelijk hetzelfde of beter kunnen bereiken.

t*ring dat professioneel BB wijf wat daar een beetje zit te doen alsof ze flabbergasted is dat ze er uit ziet als een dude na jaren injecteren van testostoron. Wat een slachtoffer bullshit is dat zeg.

Is gewoon een ontzettend kut resultaat. Zonder AAS had hij gemakkelijk hetzelfde of beter kunnen bereiken.

Dat het resultaat matig is zijn we het wel over eens.. Dat hij zonder AAS beter had bereikt slaat natuurlijk kant noch wal.. :headbang:

t*ring dat professioneel BB wijf wat daar een beetje zit te doen alsof ze flabbergasted is dat ze er uit ziet als een dude na jaren injecteren van testostoron. Wat een slachtoffer bullshit is dat zeg.

:roflol: Ja beetje hypocriet wel, maar ik vond het al heel wat dat ze een vrouw hebben gevonden die er openlijk over wilde praten :thumbs:

Dat het resultaat matig is zijn we het wel over eens.. Dat hij zonder AAS beter had bereikt slaat natuurlijk kant noch wal.. :headbang:

Had kunnen bereiken mits zijn training in orde was*

Hij zal zijn genen niet mee hebben maar mijn resultaten in de eerste 6 maanden waren m.i. wat beter dan de zijne.

Ik snap je punt wel.. Maar ik denk dat ze wel enigszins gelijk heeft. Ze speelde niet een enorm slachtoffer, ze zegt dat het dom is geweest dat ze niet zelf info er over heeft uitgezocht..

Ik kan me wel voorstellen dat wanneer je zo intensief met je lijf bezig bent en je dagelijks in de spiegel kijkt je niet ziet dat je gezicht zo'n bizarre verandering ondergaat. Het is niet zo dat je wakke wordt en BAM je hoofd is anders.. Dat gaat geleidelijk waardoor het je pas opvalt als je bijv. foto's met elkaar gaat vergelijken van vroeger. En natuurlijk is er niemand die tegen haar zegt van "Goh, je kop is wel een beetje mannelijk geworden zeg". Dus wordt je er ook nooit mee geconfronteerd.

Ik vond het echt tof dat er uberhaupt eens een vrouw is die de moeite neemt om te laten zien wat voor risico's 't heeft voor een vrouw. Hoor alle vrouwelijke BB'rs op niveau.. Iedereen roept dat het natuurlijk behaald is. Er is maar heel weinig vrouwen die toegeven dat ze aan de aas zitten.. laat staan dat ze vertellen wat ze gebruiken. Het blijft voor vrouwen een heel erg grijs gebied.

Geen verstand van zaken hebben en toch zo ver komen vind ik gewoon netjes. Anabolen of niet. Hij ging verder met de sport dus wie weet wat voor kennis en progressie hij nog gaat verwerven. Kijken hoe die erbij staat over een jaartje. Ik heb mensen in de gym gezien die zichzelf helemaal buff vonden maar minder hun best deden en minder progressie hadden. Het gaat er om dat ZIJN doel is bereikt. Mensen hier vergelijken dat met hun eigen doel en dat is niet relatief. Hij is klaar en gaat vooralsnog verder, knap, goedzo! Ik hoef ook geen uit de kluiten gewassen mutant te worden...als je tevreden bent is het goed. Zo lang je maar iets doet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geen verstand van zaken hebben en toch zo ver komen vind ik gewoon netjes. Anabolen of niet. Hij ging verder met de sport dus wie weet wat voor kennis en progressie hij nog gaat verwerven. Kijken hoe die erbij staat over een jaartje. Ik heb mensen in de gym gezien die zichzelf helemaal buff vonden maar minder hun best deden en minder progressie hadden. Het gaat er om dat ZIJN doel is bereikt. Mensen hier vergelijken dat met hun eigen doel en dat is niet relatief. Hij is klaar en gaat vooralsnog verder, knap, goedzo! Ik hoef ook geen uit de kluiten gewassen mutant te worden...als je tevreden bent is het goed. Zo lang je maar iets doet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Ho ho, even een paar correcties man.

1. Hij had ZELF geen verstand van zaken, maar hij nam een PT-er in de arm dus hij mocht er op vertrouwen dat dié zijn vakkennis wel had. Dat was dus duidelijk niet zo. Maar je mag prima realistische verwachtingen hebben op basis van het wél hebben van kennis, en die heeft hij bij lange na niet gehaald. Zoals de meesten hier leg ik daarvoor met name de schuld bij die superberoerde PTer, en natuurlijk het hebben van middelmatige genetics.
2. Anabolen maken vrijwel altijd een wereld van verschil als je traint (alleen niet als je echt geen fl**ker uitvoert qua sport) dus je kunt dit niet zo makkelijk wegschuiven
3. Eerder in dit topic vertelde iemand dat Filemon alweer was gestopt met sporten, dus die future gainz kun je wel vergeten
4. ZIJN doel was volgens mij wat meer dan alleen zn buikje kwijt zijn. Een beachboy lichaam toch? Zit daar niet aanzienlijk meer spier aan? Hij wou sowieso op de cover van een blad en dát is bij mijn weten mooi niet doorgegaan. Volgens mij heeft hij zn doelen dus NIET behaald.

Even daarnaast: Je opmerking van 'uit de kluiten gewassen mutant' irriteert. Dit doet het overkomen alsof je 's ochtends ineens zo wakker kunt worden, alsof het een of ander ongelukje is en niet jarenlang zwoegen qua training en dieet. Als je niet weet waar je t over hebt, zwijg dan. Je kunt eigenlijk geen grotere belediging uiten richting bodybuilders dan dat achteloze zinnetje.

Overigens had Pun wel gelijk: ergens moeten we blij zijn dat hij geen superhero gains gemaakt heeft want dan hadden we nooit meer van dat misplaatste AAS beeld afgekomen.

:popcorn: @Trium is lekker op dreef deze dagen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven