Geen verstand van zaken hebben en toch zo ver komen vind ik gewoon netjes. Anabolen of niet. Hij ging verder met de sport dus wie weet wat voor kennis en progressie hij nog gaat verwerven. Kijken hoe die erbij staat over een jaartje. Ik heb mensen in de gym gezien die zichzelf helemaal buff vonden maar minder hun best deden en minder progressie hadden. Het gaat er om dat ZIJN doel is bereikt. Mensen hier vergelijken dat met hun eigen doel en dat is niet relatief. Hij is klaar en gaat vooralsnog verder, knap, goedzo! Ik hoef ook geen uit de kluiten gewassen mutant te worden...als je tevreden bent is het goed. Zo lang je maar iets doet.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ho ho, even een paar correcties man.
1. Hij had ZELF geen verstand van zaken, maar hij nam een PT-er in de arm dus hij mocht er op vertrouwen dat dié zijn vakkennis wel had. Dat was dus duidelijk niet zo. Maar je mag prima realistische verwachtingen hebben op basis van het wél hebben van kennis, en die heeft hij bij lange na niet gehaald. Zoals de meesten hier leg ik daarvoor met name de schuld bij die superberoerde PTer, en natuurlijk het hebben van middelmatige genetics.
2. Anabolen maken vrijwel altijd een wereld van verschil als je traint (alleen niet als je echt geen fl**ker uitvoert qua sport) dus je kunt dit niet zo makkelijk wegschuiven
3. Eerder in dit topic vertelde iemand dat Filemon alweer was gestopt met sporten, dus die future gainz kun je wel vergeten
4. ZIJN doel was volgens mij wat meer dan alleen zn buikje kwijt zijn. Een beachboy lichaam toch? Zit daar niet aanzienlijk meer spier aan? Hij wou sowieso op de cover van een blad en dát is bij mijn weten mooi niet doorgegaan. Volgens mij heeft hij zn doelen dus NIET behaald.
Even daarnaast: Je opmerking van 'uit de kluiten gewassen mutant' irriteert. Dit doet het overkomen alsof je 's ochtends ineens zo wakker kunt worden, alsof het een of ander ongelukje is en niet jarenlang zwoegen qua training en dieet. Als je niet weet waar je t over hebt, zwijg dan. Je kunt eigenlijk geen grotere belediging uiten richting bodybuilders dan dat achteloze zinnetje.
Overigens had Pun wel gelijk: ergens moeten we blij zijn dat hij geen superhero gains gemaakt heeft want dan hadden we nooit meer van dat misplaatste AAS beeld afgekomen.