XXL Nutrition

Aankondiging Kijktip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahahah ging gewoon stuk net bij dwdd. Echbwat hij nu atm heeft met AAS dat valt met discipline en goedd voedigsschema ook te halen.

Netjes dat 7% heeft gehaald als je kijkt naar het lichaam wat hij eerder had. Alhoewel hij nog steeds geen sixpack heeft.
Voor de 7 dagen in de week die hij traint had ik wel iets meer verwacht om eerlijk te zijn..

Moet wel zeggen dat het wel echt onzin is ook. Jaa ben nu aan het afbouwen.. wat in imo niet nodig is. Geen hcg mee laten lopen waardoor zn testicles zijn gekrompen etc

Ben benieuwd wat het eind resultaat word. Ga het programma wel kijken.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Aan zijn lichaam te zien was zijn gear fake.

Wanneer de onderzoeker via de mail reageert met: "Het staat je vrij om de genoemde middelen te gebruiken." op de vraag of hCG, aromasin en roa gebruikt mogen worden, neem ik aan dat ze het echt niet zien als een probleem. Er zijn waarschijnlijk genoeg proefpersonen die geen hCG mee laten lopen.

filemon zal zich waarschijnlijk over zijn kuur hebben laten adviseren door de Haarlem studie. Vandaar dat er geen hcg in zit. Omdat ze het liever niet hebben.

Allemaal leuk maar zelfs zonder te trainen ziet menig persoon er beter uit.

vraag me af wat ie nou gebruikt heeft en vooral welk merk

Hij zit midden in zn kuur en zn libido is 0?

Had ook wel meer resultaat verwacht.

Het gene wat wel een positief iets is, is dat veel mensen nu wel inzien dat je niet zomaar veranderd in Arnold wanneer je een paar spuitjes zet.

Had ook wel meer resultaat verwacht.

Het gene wat wel een positief iets is, is dat veel mensen nu wel inzien dat je niet zomaar veranderd in Arnold wanneer je een paar spuitjes zet.
maar dat je dus wel resultaat haalt ook al train je als een complete idioot. misschien wel meer dan een verstandige natty in die periode.

ik bedoel met aas is het net zo hard werken hoor, super dedicated rijst en kip enzo

Ergens pics?

Wat een fysiek:o, alhoewel is het wel een cut/recomp cycle geweest. Beetje beginners gains + AAS in een cut, dus op zich moet je er ook niet veel van verwachten als je gaat cutten. Wel een beetje jammer dat die een bro kuur heeft gekregen.

Benieuwd wie zn coach was lol. 800eu weg voor saus.

Ook benieuwd welke kuur hij gepakt heeft.. Ananas?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven