XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.581
:roflol: neejoh!
Heb alleen een tattoo op mijn onderrug met 'dumbbell' en dan een pijl naar beneden

• #2.582
Biceps, hams kuiten

Straight bar ss dumbbell curl (met arm blaster)
10x26 8x10
10x34 8x10
8x40 6x7
8x40 8x7 (met wat spots)

Scot curl
10x12
10x14
10x14
8x14 2x14 negatief

Stiff legged dl (was super stijf, geen idee waarom maar voelde dus meer als een rek oefening voor mijn kuiten en hams :mad:)

10x40
10x44
10x48
10x48
Gewicht zijn de 2 dumbels

Standing single leg curl ss lying leg curl
10x20 8x30
10x20 8x35
10x25 8x30
8x25 8x25

Wat kuiten werk.

De training was lekker intens, korte rust en niet constant spanning houden op de spier.

• #2.584
Krijg een beetje het idee dat mensen hier niet voor mijn trainingen komen :mad:

18+:)

• #2.589
Bikini models go wild, d77 and killy edition :D

Alleen jammer dat dankzij ibo alle vrouwen in een burka moeten :(

• #2.590
Nog maar 124 bladzijdes en hij is uit! Dan alleen de tora en boek van de doden en ik heb alle grote geloven gehad!

uploadfromtaptalk1321211255483.jpg

Wat een pussyweights man, jezus. 8x7 kilo dumbbell curls mét spots?
En wie begint een training nou met curls? Dit log is te superdudelicious voor mij man...

• #2.593
Ja man, heb de bijbel en dat ding van de hindoes ook al gelezen.

Kan me altijd heel erg verbazen over mensen die er in geloven (vooral die in olifanten met 6 armen shizzle) en vraag me altijd af waarom

• #2.594
Wat een pussyweights man, jezus. 8x7 kilo dumbbell curls mét spots?
En wie begint een training nou met curls? Dit log is te superdudelicious voor mij man...

Biceps vraagt niet zoveel energie, benen wel, na benen ben ik altijd kapot.

Als ik eerst biceps doe heeft die weinig tot geen invloed op mijn benen, andersom heb ik echt amper puf om nog wat te doen!

Godver, je bent 18 man, in the prime of your ****in' life, en je word een beetje moe? Je zit teveel achter die computer man, daar word je moe van.
En benen? Je deed n paar halfbakken hamstring oefeningetjes en "wat kuiten". Das geen benentraining. Ga nou toch gewoon eens fatsoenlijke compounds doen man.

je kan ook biceps als het toetje zien

Godver, je bent 18 man, in the prime of your ****in' life, en je word een beetje moe? Je zit teveel achter die computer man, daar word je moe van.
En benen? Je deed n paar halfbakken hamstring oefeningetjes en "wat kuiten". Das geen benentraining. Ga nou toch gewoon eens fatsoenlijke compounds doen man.

Onze test ligt stukken hoger :D ;)

6x7kg is wel heel beschamend:roflol:

bar curl is wel oke

Terug
Naar boven