AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

je hebt toch onderhand wel geleerd dat hamstrings ook knieflexie doen :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.042
je hebt toch onderhand wel geleerd dat hamstrings ook knieflexie doen :trollface:

Echt waar?

uploadfromtaptalk1330696550380.jpg

Slechte training, 2 maaltijden gehad voor de training en 5u slaap.

Squats:
8x60
5x110 (onder par)
5x130 (sommige onder par)
3x130 (par)
5x100 (paused)
5x100 (paused)

Hack squat
5x5x80kg (tot par)

Leg press (voelt erg zwaar aan deze)
3x10x180kg

hoeveer zet je je voeten uitelkaar tijdens squats?

Schouder hoogte, bij 130 paar cm breder (omdat ik een mietje ben :()

ik zit zelf nog beetje te kloten met hoe breed ik ze moet zetten, heb ze nu buiten schouderbreedte. Merk dat het dan lastiger is om beneden paralel tegaan. (eigenlijk lukt dat me helemaal niet) xD

Wat is paused squat?, zou wel d*ck zijn om onder parallel pauze te houden en dan weer omhoog...

• #4.048
ik zit zelf nog beetje te kloten met hoe breed ik ze moet zetten, heb ze nu buiten schouderbreedte. Merk dat het dan lastiger is om beneden paralel tegaan. (eigenlijk lukt dat me helemaal niet) xD

Tja, hoe smaller hoe lastiger idd, kan op schouder breedte redelijk onder par komen. Bij breder dan schouder kan ik (mits ik wil :p) flink diep

Wat is paused squat?, zou wel d*ck zijn om onder parallel pauze te houden en dan weer omhoog...

Dat is inderdaad even rust onder par, 3-4 sec rust.
Vind mijn squats vervelend zwak, ik wil 150 squaten :mad:
Heb al wel gemerkte dat ik meer heb aan techniek oefenen dan gewoon heel zwaar met magere techniek.

Tja, hoe smaller hoe lastiger idd, kan op schouder breedte redelijk onder par komen. Bij breder dan schouder kan ik (mits ik wil :p) flink diep

Dat is inderdaad even rust onder par, 3-4 sec rust.
Vind mijn squats vervelend zwak, ik wil 150 squaten :mad:
Heb al wel gemerkte dat ik meer heb aan techniek oefenen dan gewoon heel zwaar met magere techniek.

Oke dan, dat moet ik echt eens doen ! Lijkt me fijne zware oefening. Ik denk ook dat een goede techniek veel extra kilos zal opleveren, gelukkig heb ik dat wel mee

• #4.050
Zaterdag is lekker eten dag :)
Even naar de alexander gegaan om te winkelen met 2 maten, nog even een niet al te slechte junk maaltijd gepakt :)

uploadfromtaptalk1330780619887.jpg

uploadfromtaptalk1330780636960.jpg

• #4.051
Ik ga morgen trainen, ellebogen voelen stukken beter.
Wel heel licht en niet te lang, gewoon even goed vol pompen die spiertjes.

Ik ga morgen trainen, ellebogen voelen stukken beter.
Wel heel licht en niet te lang, gewoon even goed vol pompen die spiertjes.

Killy, heb je al eens sleeves geprobeerd voor om je armen tijdens het trainen? Heeft mijn pijn bij de ellebogen helemaal weggenomen. Zodra ik ze niet meer om doe krijg ik weer last.

• #4.053
Killy, heb je al eens sleeves geprobeerd voor om je armen tijdens het trainen? Heeft mijn pijn bij de ellebogen helemaal weggenomen. Zodra ik ze niet meer om doe krijg ik weer last.

Ja, maar heb het idee dat mijn ellebogen het gewoon moeten aankunnen.
En versterken met sleeves is alleen maar het probleem uitstellen/verbergen naar mijn gevoel

Nandrolone:D

Alexander Rotterdam?
Woon zelf in zevenkamp, jij?

kraaienest represent!

• #4.059
Rug schouders.
Licht ivm met mijn ellebogen, ging erg goed.
Doe het deze en volgende week nog rustig en dan weer langzaam opbouwen.

Bor
15xstang
3x8x50kg

Low row small grip
4x8x65

Hammer strength pulldown
3x10x60 (30kg per arm)

Wide grip latt pulldown
3x8x65

Standing mp
4x8x40

Incline bench side raises