MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

ik vind 'soms wat minder strict' wel een mooi understatement :D

Ik ben ook steeds meer aan het veranderen hoor. Ik probeer ook per oefening een paar stricte sets te doen en een paar zwaardere. Of nog beter, bij een dropset een paar strict, dan een flink aantal zwaar en dan weer twee of drie herhalingen strict. Probeer ook elke week andere oefeningen te doen. Dus niet alleen BOR, maar ook Tbars en Yates roeien bijvoorbeeld.

Of een week super strict met voortdurende spanning erop, dan een week strict en dan een week full weight. Maar eerlijk is eerlijk, na je een tijdje niet gezien te hebben, volgens mij ben je een stukje voller geworden. dus ga zo door

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.523
ik vind 'soms wat minder strict' wel een mooi understatement :D

Nog wel stricter dan in het laatste rug filmpje.
Maar een pler strict + een bber strict is anders.

Je hebt strict in uitvoering
Minder strict als in, beetje gooien en zwaaien maar nog wel goed aanspannen en spanning houden (mind muscle)

En randdebiel strict (strongman), maakt niet uit hoe je het doet, zolang dat gewicht maar omhoog gaat :trollface:

• #4.524
Indrukwekkende gewichten man. :eek: BOR onder par? Wat bedoel je daarmee, kan me er geen voorstelling bij maken.

Normaal hou je 90 graden aan, maar als je dan helemaal strekt komt de stang op de grond.
Dus als je op een verhoging gaat staan kan je hem sowieso helemaal laten hangen.

Onder par is onder de 90 graden (niet veel hoor, 85-80graden) met je rug zeg maar

• #4.525
Hnnnnnggggg

waarom trek je altijd zo een rare kop?

Trouwens niet om weer een discussie op te wekken maar PLer-strikt, waar baseer je dat op?

Gewoon goed bezig :thumbs:

en Ibo = 100% streef :bow: Veel succes op het NK

• #4.535
Trouwens niet om weer een discussie op te wekken maar PLer-strikt, waar baseer je dat op?

Ik heb vandaag pler-strikt gelift :D

Training @ hardcore.
Ik verwachten allemaal grote dikke powerlifters, daarin tegen stonden er alleen maar ventjes met petjes half op hun hoofd.
Die waren zo dun dat ik me echt huge voelde :p

De eigenaar (oude man) leek er wel flink wat verstand te hebben en die heeft al mijn squats gekeurd en wat tips gegeven die zeker goed werkte.

Squat
2x5x100
2x120
2x130
1x155 niet goed gekeurd, ik ging net iets onder par maar niet genoeg. Het leek wel alsof hij wou dat ik de grond raakte :p
1x135 super mega diep en goed gekeurd.

Opzich had de 140-45 er ook wel ingezeten, alleen ik had spierpijn in hams en reet van gisteren die hele diepe bors.
Dus dat zal niet geholpen hebben.
Merk dat ik vooral bij die hele diepe kracht mis onderin, maarja niet meer dan logisch.

Bodybuilder mode on

leg press (lekker stroef)
12x125kg
12x200kg
12x225kg
10x250kg (met wat hulp onderin)

Leg exstenstion (benen los maar wel tergelijketijd)
10x40
2x10x45

Standing leg curl
2x10x45

Standing calf raises
3x10x140kg

Squats waren heavy, alleen riem gebruikt.
Ik denk niet dat ik ze vaak zo diep ga doen, onder par vind ik al best :D.

Wel de laatste keer dat ik daar ben geweest, wat een k*t gym.

haha jouw onder-par is dus geen echte onder-par, geloof je me nu wel? ;)
maar voor machines enzo is het niet chill en ook erg klein. Voor PL prima.

• #4.537
haha jouw onder-par is dus geen echte onder-par, geloof je me nu wel? ;)
maar voor machines enzo is het niet chill en ook erg klein. Voor PL prima.

Mijn onder par is wel degelijk onder par, jullie onder par is gewoon met je reet je kuiten aanraken :p

Terug
Naar boven