MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.761
ik moet zeggen dat die roze handschoenen perfect bij je staan killy,
nu nog roze posing trunks en je bent mn held
Heb er al 1 thuis
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kijk eens naar dat filmpje, je doet je dekking omlaag als je wilt slaan, als je ooit bokser wilt worden kan dat natuurlijk niet he :)

Ik denk dat ik het bij vechten met gewichten hou :p

Leuk dat je dat filmpje post killy! Denk dat niemand hier opt forum je dat nadoet ;).

Nu met smart wachten op die beentraining :D

Het was afzien!

Whahaha als je haar raakt vliegt ze ook echt weg. @20sec

Ja, ik moest me wel een beetje inhouden.
Maar die ene klap tegen mijn kop voelde ik wel hoor!

Leuk dat je dat filmpje post killy! Denk dat niemand hier opt forum je dat nadoet ;).

Nu met smart wachten op die beentraining :D

+1, naast het serieuze trainen mogen ook wel een beetje fun hebben toch.
Respect voor Killy, dit doet hij voor zijn grote fanclub;)

• #4.764
+1, naast het serieuze trainen mogen ook wel een beetje fun hebben toch.
Respect voor Killy, dit doet hij voor zijn grote fanclub;)

Wanneer gaan we naar pappa mike? En aangezien hij natuurlijk allemaal maar A atleet train kijk ik deze keer wel toe :)

• #4.766
Pfff, nog steeds last van mijn schouder!!
Hij is niet zwaar geblesseerd maar hij doet alleen pijn bij ver strekken en wat draai bewegingen.

Morgen skip ik schouders maar en doe ik rug licht, puur en alleen om even een beetje bloed er in te pompen. Ik verwacht niet dat ik hier lang last van ga houden, gewoon beetje gekneusd.

Armen trainen is geen probleem, press bewegingen bij borst ook niet denk ik, vrijdag kan ik wel gewoon trainen hoop ik.

Volgende keer niet meer van de trap afvallen :D.

Mijn benen zijn trouwens nu echt super stijf en pijnlijk, gister viel het wel mee.
Net voor de opening nog even op mijn werk wat posing gedaan. Heerlijk om een plek te hebben met goede belichting en een paar mega spiegels, helemaal voor mezelf :)
Het gaat de goede kant op en abs gaan ook al een beetje vooruit.

De engiste plek waar ik een beetje vet heb zitten is op mijn obliques, dit gaat er ook pas af als ik heel diep ga denk ik.
Vraag me heel erg af hoe mijn middel er uit ziet zonder dat vet daar, denk dat ik dan veel smaller oog in de waist.
Dat zal mijn front poses goed doen denk ik, maar druk maken om vet hoef ik niet te doen denk ik :p

in een truitje trainen voortaan, houd de boel lekker warm

• #4.768
in een truitje trainen voortaan, houd de boel lekker warm

Wat heeft dat te maken met van de trap vallen? :p
Plus in een trui trainen is echt niet mogelijk voor mij, ik loop nog met 5 graden in mijn tshirt buiten.
Ik vind een shirt met korte mouwen al belachelijk warm, laat staan een trui.

Bloeddoorstroming is dan beter, waardoor je waarschijnlijk sneller herstelt.

I know the feeling.
Maandagavond gevallen tegen een stoel en aanrecht, heb vandaag nog last van mijn schouder. En vorige week ook mijn schoudertraining moeten overslaan :(

Plus in een trui trainen is echt niet mogelijk voor mij, ik loop nog met 5 graden in mijn tshirt buiten.

doelde meer op de stijve spieren zeg maar. als ik ze warm hou heb ik er minder last van.

mocht je nog een wollen trui willen hebben mag je ze van me kopen, kardashprijzen :trollface:

• #4.773
doelde meer op de stijve spieren zeg maar. als ik ze warm hou heb ik er minder last van.

mocht je nog een wollen trui willen hebben mag je ze van me kopen, kardashprijzen :trollface:

Stijfheid heb ik altijd met benen, komt puur alleen door het trainen niet door temp.

waar blijft je squat video trouwens, ik wil tranen zien :D (en ATG's)

• #4.775
waar blijft je squat video trouwens, ik wil tranen zien :D (en ATG's)

Ik wacht op ibo zijn 3 vids, meneer had een nieuwe camera gekocht maar vergeet hem dan op te laden :p.
Dus 3 mooie vids en een hoop crappy telefoon kwaliteit :p

woops

• #4.777
Moest mijn carbs verhogen van ibo (yeah :)), alleen wist niet dat hij zo letterlijk was!
Ik moet grotere bakjes gaan kopen

uploadfromtaptalk1336368949845.jpg

lekker man ;)

Stijfheid heb ik altijd met benen, komt puur alleen door het trainen niet door temp.

Als je in je benen geen stijfheid zou hebben dan heb je meestal niet hard genoeg getraind in mijn ervaring, zelfde met borst, de Andere spiergroepen kunnen nog wel eens variëren

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 08:12 ----------

Ik doe eerste 3 setjes met trui meestal, en daarna heb in het te warm en doe ik hem uit, maar na de training wel altijd terug aan om warm te blijven

Van trap vallen/niet opkunnen syndroom heb ik ook na benen training altijd :p

Terug
Naar boven