AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.721
Mocht geen karma meer geven, maar foto's in Flex Cup topic zien er goed uit hoor. Gaat hard vooruit!

• #4.723
Verdorie :(

Heb last van mijn schouders door het vallen van de trap.
Ik had me vast gegrepen aan de leuning en kreeg daardoor een flinke ruk aan mijn schouder. Niks bijzonders gewoon wat pijnlijk in bewegen en heel klein beetje krakend gevoel, beetje kneuzing/verrekking.

Maandag even mijn docent (die tevens verzorger en krachttrainer is van sparta) even naar laten kijken, hoop dat ik schouders kan pakken maandag.
Mocht geen karma meer geven, maar foto's in Flex Cup topic zien er goed uit hoor. Gaat hard vooruit!

Thnx, we werken er hard aan :D

Goede vooruitgang Killy, keep up the good work!

ben benieuwd of killy ondertussen al zn kots emmertje heeft gevonden heheheh

10X10X100 is fokking zwaar.

Ik doe nu superset front squat 10x, direct erna back squat 10x.
Je weet niet wat je meemaakt haha

• Like
Waarderingen: kix
  • #4.729
Net klaar met benen

Ik zat op de fiets voor warmin up en voelde mijn benen al verzuren van woensdag nog met kitty.

Squat
6sets gehaalf 7de dikke fail.

Lying leg curl
3x10x40kg

Lunges
11 minuten zonder stop bw.

Daarna nog even de ring in geweest en in elkaar geslagen door een meisje :(

Zwaarste training van mijn leven, ga nu slapen in de auto filmpjes komen morgen of zondag.

hahah :) goed gedaan killy

quitters never win:trollface:

volgende week herkansing? :D

Toch goed gedaan, ik denk niet dat er veel mensen je na doen!!!

• #4.733
Even rekening mee houden dat ik al tijdens de warming up met fietsen al verzuring voelde + ik maar 4 uur geslapen heb gister avond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :D

Sharon? Uit zwolle toevallig?

• #4.738
Ook vet gemeten 8.1%, morgen even nuchter wegen en nu slapen!!!!!!

Heb je dat vet op je hoofd ook gemeten? Al jouw BF zit op je hoofd man, wat een gigantische vaatwasser heb jij op je romp zitten zeg... GH?

Mooie training. Mooi om te zien dat je ff in elkaar getimmerd bent door een vrouwmens haha. Goed voor je ego! Ik zeg, elke week Deventer en hopen dat die chicks je ff wat fatsoen leren. En het vocht uit je waterhoofd duwen.

• #4.740
Heb je dat vet op je hoofd ook gemeten? Al jouw BF zit op je hoofd man, wat een gigantische vaatwasser heb jij op je romp zitten zeg... GH?

Mooie training. Mooi om te zien dat je ff in elkaar getimmerd bent door een vrouwmens haha. Goed voor je ego! Ik zeg, elke week Deventer en hopen dat die chicks je ff wat fatsoen leren. En het vocht uit je waterhoofd duwen.

Ik hou ook van jou lucien :heart:
Kom nou maar weer eens mee trainen ipv die vrouwen theekransjes dat jouw training moet voorstellen.

Terug
Naar boven