DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Je bent mij net voor, dikke +1, wat een onzin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Slaat idd nergens op!!!Als je in je benen geen stijfheid zou hebben dan heb je meestal niet hard genoeg getraind in mijn ervaring, zelfde met borst, de Andere spiergroepen kunnen nog wel eens variëren

Slaat idd nergens op!!!
En waarom zou het voor andere spiergroepen wel eens kunnen variëren?
OT: Killy, wanneer krijgen we je vids te zien?![]()

Vind wel droog, heb dit al in 5 topics gezegd over spierpijn en elke keer RAGE
Anyway, misschien gaat dat na een lange tijd weg, maar het verschilt ook van massa tot kracht training
Nee je moet niet van de gedachte af stappen. Spierpijn is spierschade en dat zoek je met trainen. Spierpijn is geen spiergroei, zoals een derde been ook geen baby is. Combineer je een derde been met een vagina en wat frictie dan bestaat er een kans dat er op termijn een baby ontstaat.
Als je na een tijd lang je routine verandert en nieuwe oefeningen toevoegt is de kans groot dat je spierpijn krijgt. Dit is goed te combineren met de gedachte dat je je spieren moet laten schrikken om alle vezels aan te spreken. Een hele intense training zorgt praktisch altijd voor spierpijn en je wilt altijd zo intens mogelijk trainen. Spierpijn is een goede indicator voor de mogelijkheid om spieren te winnen, het is alleen geen determinant. Maar als je nooit spierpijn hebt, heb je dus duidelijk ruimte voor intensere trainingen is mijn idee.
Nee je moet niet van de gedachte af stappen. Spierpijn is spierschade en dat zoek je met trainen. Spierpijn is geen spiergroei, zoals een derde been ook geen baby is. Combineer je een derde been met een vagina en wat frictie dan bestaat er een kans dat er op termijn een baby ontstaat.
Als je na een tijd lang je routine verandert en nieuwe oefeningen toevoegt is de kans groot dat je spierpijn krijgt. Dit is goed te combineren met de gedachte dat je je spieren moet laten schrikken om alle vezels aan te spreken. Een hele intense training zorgt praktisch altijd voor spierpijn en je wilt altijd zo intens mogelijk trainen. Spierpijn is een goede indicator voor de mogelijkheid om spieren te winnen, het is alleen geen determinant. Maar als je nooit spierpijn hebt, heb je dus duidelijk ruimte voor intensere trainingen is mijn idee.