Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.821
strong troll killy dat je 180 met gemakt trekt, terwijl je nooit deadlift.
en dan nog maar zwijgen over form :P

Ik ben srs hoor, als ik niet deadlift kan je er ook niet sterker in worden?

Al mijn krachtstats zijn fors gestegen, dus waarom zou dat ook niet zo zijn voor mijn dead's?
Form was gewoon goed maar heb het alleen niet op vid, maar ik post zo veel dingen dat ik niet zo weten waarom ik dit zou moeten gaan bewijzen :p

lijkt me sterk dat je beter word in je DL als je hem niet traint..
maar goed, het zou best kunnen. al vind ik het vreemd

hoezo, zijn quads&hams worden door beentraining toch gewoon sterker.

• #4.824
lijkt me sterk dat je sterker word in je DL als je hem niet traint..

Beetje domme opmerking, zelfde als dat je niet sterk kan worden op je bench als je heel veel db presses doet.

Mijn benen (squats) en rug (rows ect) zijn sterker geworden, dus lijkt me logisch dat mijn deadlift ook sterk wordt.
Het is niet alsof er een deadlift spier is die je alleen pakt met deadliften :p

• #4.826
dat betekent niet dat je DL techniek per definitie ook verbeterd word, of dat je zwaarder kan trekken ineens..
en je onderrug dan?

Mijn techniek is gewoon goed, alleen max effort zoals die 180kg was gewoon igg net iets te zwaar.
Wat houd je bovenlichaam boven je benen bij squaten als er 130-150kg op ligt? Wat houd je recht bij bor's?

Ik denk dat je er meer aan hebt gewoon 80kg en dan 15x dan 1x met moeite 180kg het bb geen powerlifte

• #4.828
@ deadlift video: het is een goede oefening voor rug een blessure. :D

Laatst bewerkt:
Abs die je recht houden bij bor? Volgens mij leun jij de verkeerde kant op eddine! Hahahaha

zonder gein, meen dat het bollen van je onderrug te maken KAN hebben met zwakte in je abs.

sterker worden op deadlift kan overigens prima zonder regelmatig te deadliften, zeker op dit niveau (no offense)

• #4.834
zonder gein, meen dat het bollen van je onderrug te maken KAN hebben met zwakte in je abs.

sterker worden op deadlift kan overigens prima zonder regelmatig te deadliften, zeker op dit niveau (no offense)

Mmm, dan moeten je abs wel dermate achterlopen wil je dat krijgen lijkt me.

Indeed... En waz jou probleem

Achterlopen is beetje vreemd woord, maar het is meer dat je bij een max pas ziet waar je zwakste schakel ligt in een lift (als het geen technische slordigheid is die je bij lichtere gewichten al kan herkennen).

True, maar deadlift en dan 1 rep max zwaar tillen. Succes! :D

?

Killy, is je kamer al opgeruimd?? :D

Tuurlijk, alleen dit was gewoon voor de lol... Zucht schijnt erg moeilijk door te dringen bij jullie...

Mooi hoor. Enne ik heb vandaag mijn PR 145 gelift. En ja ook gewoon voor de fun. Hahaha
Ik wil mijn doelen gewoon halen en dan is één keertje pieken leuk.
Dusse ik snap je wel. :p

Terug
Naar boven