Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

klopt, maar nu weet ik wat ik moet doen, wist zelf ook dat er wat mis is, en alle andere onderdelen per spiergroep is er wel altijd iemand bij, maar hij speelt hoog niveau basketbal dus zn coach is van mening dat ie zn benen niet mag trainen dus moet hem maar es overhalen en alle tips van killy meenemen en oefenen

wtf man waar speelt hij?

Zoals ik al zei, alleen jump squats, calve raises, en leg curls
Rotterdam challengers, heren 2 en landskampioen geworden met u22

lekkere training heur

En is lloyd nou buffer;p? Mooie training mannen:D

Ik wil je ook wel pakken Killy.
Huppa :hornyna: :hornyna:

Nog aardig op dreef kerel !

Ik ben een gezellige mastu beer:D

wordt er vandaag nog getraind killy?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.932
Pff, vandaag misschien dan eindelijk tijd om de filmpjes online te gooien van de benen training!

Herkansingen van mijn tentamens komen er aan en een voltijd opleiding + 28u werken per week + sport + vrienden zuigt een hoop tijd op.

Nu aan het werk van 8-15:30 daarna gelijk door naar huis en boodschappen halen, trainen en dan filmpjes online gooien.

Im tired! :(

Pff, vandaag misschien dan eindelijk tijd om de filmpjes online te gooien van de benen training!

Herkansingen van mijn tentamens komen er aan en een voltijd opleiding + 28u werken per week + sport + vrienden zuigt een hoop tijd op.

Nu aan het werk van 8-15:30 daarna gelijk door naar huis en boodschappen halen, trainen en dan filmpjes online gooien.

je vergeet 'leren voor tentamens'.
of begin je ook net als mij pas een week van te voren? :D ****edup

excited.gif

• #4.935
RUg schouders

Bor (super strict)
2x10x40(warmup)
8x70kg
8x70kg
6x70kg

Low row (super strict)
10x70
2x8x75

Hammer strength pulldown
6x70kg
6x70kg
6x70kg

Voelde hier mijn schouder een beetje pijn doen, dus maar gestopt met rug, die zat toch al lekker vol.

Machine shoulder press
Heel langzaam omdat dit ook wat pijn deed aan mijn schouder.
3x12x50kg super slow reps.

Side raises (opzij hangen)
8x12kg
2x9x10kg

Reverse flyes high pulley
2x10x15kg

Reverse flyes low pulley
2x10x15kg

nog niet af van die schouderpijn killy? vervelend man..

• #4.937
Waarom neem je niet een week rust?

• #4.939
Waarom neem je niet een week rust?

Tja, ik kan gewoon trainen en het voelt steeds beter aan.
Dus ik heb niet het idee dat ik het erger maak en als ik niet ga trainen ben ik alleen nog maar aan het leren en werken... Dat trek ik niet :p

• #4.940
Benen kuiten
Training 6.5/10

Warmup leg extenstion
2x8x45 kg (squeeze and hold)

Squats
8x60kg (warmup
8x110kg (super mega diep)
6x130kg (spotter die geen flauw idee had wat hij moest doen dus drufde niet heel zwaar)
10x120 (zonder spotter lekker diep)

Hacksquat
3x8x60kg

Leg extenstion
3x85kg (squeze and hold)

Leg curl
8x85kg
2x8x45kg (squeeze and hold)
6x45kg

Kuiten
Sitting calf raises (single leg)
3x8x25kg

Standing calf raises
3x8x80kg

Romian chair situps
3x10xbw

20 min sauna (mmmm)
Meestal spot gregor of een andere gast me, alleen gregor was er niet en die andere was druk bezig met afgemaakt worden door sibil.
Toch pittig om echt tot het gaatje te gaan in je eentje op benen, vooral als je niet een goede spotter hebt op bv squat.
Maar benen zaten goed vol en ga het morgen echt wel voelen.

Eerste keer ook in de sauna, beviel me erg goed!
Geeft toch wel een verfrissend gevoel.

Had ik ook wel nodig aangezien ik een beetje een dipje heb :(
Niet kwa motivatie maar kwa energie, ik denk dat ik me door het vele eten moe voel.
De hele dag slaperig en weinig concentratie, honger gevoel is soms ook afwezig (al hou ik me wel gewoon aan mijn schema).
Heb nu wat fruit aan mijn dieet toegevoegd (een kiwi en avocado) en dat helpt ook wel.

Ik verdenk dat het wat met hooikoorts te maken heeft, heb er ieder jaar minder last van maar de moeiheid is vaak aanwezig.
Op 1 of andere manier helpen meer vits daar tegen weet ik uit ervaring :confused:

Probeer ook iedere nacht tussen de 8-9u slaap te krijgen, al is dat niet mogelijk op een donderdag (tot 22:30 werken 23:30 of iets later in bed en er dan weer 6:30 uit).

Killy out

Terug
Naar boven