Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

:roflol:

Bedankt man! ;)
Gewoon iets langer wachten met eten dus?

Ja, probeer na de training wat meer tot rust te komen en probeer later pas wat te eten. Ik geloof niet dat het een "must" is om een halfuur na de training je gelijk vol te stampen. Mag best anderhalf á 2 uur na de training voor hetzelfde effect. Voedingsstoffen die nog in je maag/darmen zitten zorgen er heus wel voor dat je spieren die 2 uur wel krijgen wat ze nodig hebben.

Of proberen 2 uur voor het trainen niets meer te eten. Gebruik anders 10gram BCAA's voor het trainen, geven vrijwel hetzelfde effect als een goede PWO, voor als je dit nodig acht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.902
Ja, probeer na de training wat meer tot rust te komen en probeer later pas wat te eten. Ik geloof niet dat het een "must" is om een halfuur na de training je gelijk vol te stampen. Mag best anderhalf á 2 uur na de training voor hetzelfde effect. Voedingsstoffen die nog in je maag/darmen zitten zorgen er heus wel voor dat je spieren die 2 uur wel krijgen wat ze nodig hebben.

Of proberen 2 uur voor het trainen niets meer te eten. Gebruik anders 10gram BCAA's voor het trainen, geven vrijwel hetzelfde effect als een goede PWO, voor als je dit nodig acht.

Wat ik altijd doe na de training is jazz luisteren en lekker relaxen, maar eet wel altijd gewoon gelijk mijn maaltijd honger of niet.

En robby, wacht nog even met meningen geven voor je er echt verstand van hebt.
ALs je kijkt naar de atleten hier raden ze toch gewoon een goede maaltijd na de training snel aan, dus geen 2uur wachten.

Ik weet nog wel bij het NK karate dat ik na 5 wedstrijden gevochten te hebben een paar uur lang geen honger had. Voor en tijdens de rust tussen de wedstrijden in kreeg ik ook niets door mijn strot. Je hebt op zo'n moment zo met de alfa en beta respons te kampen. Pas op het moment dat ik tot rust kwam, kwam het hongergevoel bovendrijven.

Na zware trainingen heb ik vaak ook geen trek, of ik moet daarvoor geen PWO op hebben.

• #4.904
Ik weet nog wel bij het NK karate dat ik na 5 wedstrijden gevochten te hebben een paar uur lang geen honger had. Voor en tijdens de rust tussen de wedstrijden in kreeg ik ook niets door mijn strot. Je hebt op zo'n moment zo met de alfa en beta respons te kampen. Pas op het moment dat ik tot rust kwam, kwam het hongergevoel bovendrijven.

Na zware trainingen heb ik vaak ook geen trek, of ik moet daarvoor geen PWO op hebben.

Natuurlijk, dat is ook een feit.
Zelfde als met roy bij de strongman wedstrijd afgelopen zaterdag.

Alleen na een korte training merk ik dat ik na goed ontspannen toch echt wel binnen 30-45 min weer in Parasympatisch stand ben. (althans als je honger mag/kan koppelen aan het idee dat je weer in rust modes staat)

Maar zoals je al zei 'zodra ik tot rust kwam', een wedstrijd tov een normale training brengen natuurlijk wel wat andere motivaties en stressoren met zich mee

Ik weet niet of het beginnen met eten dit proces kan versnellen, zou me opzich niet verbazen als ik logisch na denk.
Goede vraag voor leo of john morgen bij hoorcollege!

Harder trainen!!! Als er iets je metabolisme omhoog zou moeten gooien is het wel een intensieve training.
Kijk, na benen bv heb ik de eerste 30 min ook geen honger, maar anders moet je maar gewoon stampen.

Ok dan. Dit is het juiste antwoord.

Sorry Arnodsi, je zal al kotsend door moeten eten om een leuk fysiek te krijgen.

• #4.906
Ok dan. Dit is het juiste antwoord.

Sorry Arnodsi, je zal al kotsend door moeten eten om een leuk fysiek te krijgen.

Gewoon even goed tot rust komen, kijk als je maag van streek is moet je hem natuurlijk even laten rusten.

Maarja, we hebben er beide weinig verstand van.
Dus ik vind dat ibo maar iets moet zeggen :p

Of ga met je vraag naar het topic van raymond simon over voeding, arny!
Die weet ook wel het 1 en ander.

Ik heb het aan Ray gevraagd.
Ibo, jij mag natuurlijk ook je mening hierover geven ;)

Als ik een zware beentraining heb gehad, dan krijg ik ook weinig voedsel door mijn strot heen hoor. Kan wel roepen dat ik hardcore moet zijn en moet vreten, maar dat zit er echt niet in. Zelfs een dikke shake ligt dan zwaar op de maag.
Wat ik meestal doe ik gelijk wat BCAA's met wat fruit nemen (druiven of watermeloen)
En na een uurtje als ik in staat ben om mijn maaltijd te nuttigen, zal ik het dan ook lekker opeten.

• #4.910
Benen, kuiten buik met ilyod (of hoe je zijn naam ook schrijft) van dbb.

Leg extenstion
2x10x45 warmup
8x95
8x105
6x110

Squat
8x100
6x120
5x140

Hack squat
3x8x80kg

Leg curl
2x8x80
Single leg
2x8x45

Sitting calf raises (single leg)
3x8x25kg

Standing calf raises (beide benen)
3x8x80kg

Situps.
Op een apparaat waar je je benen bovenin vast kan haken en dan onderste boven hangt.
3x10xbw

Leg raises
3x10xbw

Nette training killy! Waarom begin je eigenlijk met leg extensions ?

Squat die illoydenogiets nu trouwens al onder par? :D

• #4.912
Idioot... Eumh illyodnogwattes :p
Hij squat tot par nu, zijn techniek was erg slecht.
Kan je hem ook niet kwalijk nemen als je bij fit for free aan het trainen bent.

Dus we hebben naar zijn techniek gekeken met 70kg squats (3 sets van 8 volgens mij), basic tips zoals op hielen staan en ellebogen naar voren.
Die jongen zit meer naar voren te leunen dan ik als ik bors doe :p

• #4.916
klopt, maar nu weet ik wat ik moet doen, wist zelf ook dat er wat mis is, en alle andere onderdelen per spiergroep is er wel altijd iemand bij, maar hij speelt hoog niveau basketbal dus zn coach is van mening dat ie zn benen niet mag trainen dus moet hem maar es overhalen en alle tips van killy meenemen en oefenen

• #4.918
klopt, maar nu weet ik wat ik moet doen, wist zelf ook dat er wat mis is, en alle andere onderdelen per spiergroep is er wel altijd iemand bij, maar hij speelt hoog niveau basketbal dus zn coach is van mening dat ie zn benen niet mag trainen dus moet hem maar es overhalen en alle tips van killy meenemen en oefenen

Lol, benen niet mogen trainen omdat hij aan basketbal doet? De mensen die ik ken van de rotterdam challangers trainen gewoon op explosiviteit.

Ja heren 2 en u22 rayon niveau
Alleen jumpsquats, hamstring curls en explosieve calve raises, maarja die doet ie altijd ernaast bij een borst of rug dag, dus daar heb ik niet echt veel aan

Hij speelt ook bij de challengers trouwens

Terug
Naar boven