XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.881
Zo, leuk dagje lobith gehad!

Voorrondes van de sterkste man van nederland.

Gijs (G-men) en roy (hyped) in actie gezien en nog wat kunnen praten met andere dbbers.
Ik moet natuurlijk wel aan mijn PR denken om de legende killy ook buiten het internet een fenomeen te maken!

Al met al een leuk dagje met iets teveel junk :angstig:
Dus morgen even nuchtere cardio (fietsen naar mijn werk) en dan weer terug fietsen van werk naar huis.

Fijn dat we je mochten vermaken, slaapkop ;-)

Killy hoezo doe je niet mee met de contest?

• #4.884
Al met al een leuk dagje met iets teveel junk :angstig:
haha skilly - eerst twee bakken ibo-voer naar binnen werken, nog geen half uur later je broodje kroket en een uur later weer twee kroketten :p ook nog een mac erbij gepakt lees ik - volgens mij mag ibo je dieet wel wat opschroeven, want als je kan blijven vreten zitten er volgens mij wat weinig kcals in je dieet, aangezien je pas in december het podium op gaat :p Het was interessant om dbb's legend eens te spreken ;)

• #4.887
Oppassen he!
Mij pesten is gevaarlijk, straks krijg je nog een steen op je kop :p

:D
Killy, jij volgt toch fysiologie ofzoiets en je komt veel in contact met mensen die veel van de sport afweten dus ik vraag het even aan jou.
Na een zware training heb ik vaak amper tot geen honger. Ik doe paar happen een begin gelijk te kokhalzen gewoon omdat het eten niet binnen wilt. Heb jij misschien enige tips hiervoor? :D
(overdag heb ik geen enkel probleem met eten)

Killy volgd de college's niet. Of hij is alleen maar bezig met eten en het forum checken op zijn iphone.

Een fysiologisch antwoord zou zijn (als Killy opgelet had):

Doordat tijdens zware intensieve arbeid je in een opgepepte staat bent (alfa en beta respons), waardoor er velen malen minder bloed door de organen stroomt in gereedheid om de spieren van bloed (en dus zuurstof) te voorzien voor het leveren van energie.

Dat je geen honger hebt na een zware training is mede te danken dat er nog genoeg voedsel in je maag en darmen zit doordat tijdens (EN NA) het uitvoeren van zware arbeid je maag/darmstelsel van minder bloed wordt voorzien (en om zo te noemen vrijwel wordt stilgelegd).
Dus als je klaar bent met trainen:

1: je maag en darmen hebben, indien je een pre-workout meal hebt gegeten, zeker nog niet alles verwerkt en je hersenen ontvangen hierdoor geen prikkel tot het voelen van honger.
2: je lichaam kan nog in de alfa en beta respons zitten na de training, waardoor het nog langer duurt voordat je maag weer van bloed wordt voorzien zoals het in rust is.

Graag gedaan Killy :D

Goed bezig brah

---------- Post toegevoegd Mon 14 May 2012 om 18:17 ----------

Ga je nog die foto's posten die je me gister stuurde?

Zit het zelfde gedeel van het schoolgebouw maar zie hem ook amper idd

Ik doe ergotherapie :$, maar ken wel het een en ander van fysio, wel alleen 2e en 3e jaars alleen :(

Is audy er nog bij fysio? :P
Die zie ik nog wel es bij mijn sportschool

Ik doe ergotherapie :$, maar ken wel het een en ander van fysio, wel alleen 2e en 3e jaars alleen :(

Is audy er nog bij fysio? :P
Die zie ik nog wel es bij mijn sportschool

Helaas, die heeft moeten stoppen vanwege zijn achterstand. Kwam al veel te veel punten tekort en hij had er geen zin meer in...

Jammer, denk als ie meer toewijdong heeft dat ie echt heel ver kpmt met bodybuilding

haha skilly - eerst twee bakken ibo-voer naar binnen werken, nog geen half uur later je broodje kroket en een uur later weer twee kroketten :p ook nog een mac erbij gepakt lees ik - volgens mij mag ibo je dieet wel wat opschroeven, want als je kan blijven vreten zitten er volgens mij wat weinig kcals in je dieet, aangezien je pas in december het podium op gaat :p Het was interessant om dbb's legend eens te spreken ;)

Say whut???
Wordt tijd dat ie hele dagen koolvis gaat vreten.

Moet er wel bij zeggen dat ik vaak maar 1 uur les heb per dag anders lijkt het alsof de beste man niks doet

• #4.898
Rug (schouders licht)

Bor (lekker traag goed knijpen)
2x10x60kg
2x8x80kg

Low row
8x75kg (met straps)
8x80kg (met straps
2x10x65kg (zonder straps en vast houden)

Hammer strength pulldown
3x8x70kg

Single hand hammer grip pulldown (op zelfde machine)
2x10x40kg
Heel langzaam en onderin 3 sec vast houden en weer langzaam terug.

Side raises very slow
4x10x8

Schouders zaten al enorm vol van rug, dus heb het hierbij gelaten. Vanaf vrijdag ga ik weer vol uit, voel mijn schouder amper meer)

Say whut???
Wordt tijd dat ie hele dagen koolvis gaat vreten.

Allemaal sociale druk... Gijs en zijn vriendjes zaten me te pesten!
En ik eet mijn onzekerheid altijd weg :(

:D

Killy volgd de college's niet. Of hij is alleen maar bezig met eten en het forum checken op zijn iphone.

Een fysiologisch antwoord zou zijn (als Killy opgelet had):

Doordat tijdens zware intensieve arbeid je in een opgepepte staat bent (alfa en beta respons), waardoor er velen malen minder bloed door de organen stroomt in gereedheid om de spieren van bloed (en dus zuurstof) te voorzien voor het leveren van energie.

Dat je geen honger hebt na een zware training is mede te danken dat er nog genoeg voedsel in je maag en darmen zit doordat tijdens (EN NA) het uitvoeren van zware arbeid je maag/darmstelsel van minder bloed wordt voorzien (en om zo te noemen vrijwel wordt stilgelegd).
Dus als je klaar bent met trainen:

1: je maag en darmen hebben, indien je een pre-workout meal hebt gegeten, zeker nog niet alles verwerkt en je hersenen ontvangen hierdoor geen prikkel tot het voelen van honger.
2: je lichaam kan nog in de alfa en beta respons zitten na de training, waardoor het nog langer duurt voordat je maag weer van bloed wordt voorzien zoals het in rust is.

Graag gedaan Killy :D
:roflol:

Bedankt man! ;)
Gewoon iets langer wachten met eten dus?

Allemaal sociale druk... Gijs en zijn vriendjes zaten me te pesten!
En ik eet mijn onzekerheid altijd weg :(

We zijn allemaal heel aardig tegen je geweest, Killy!:mad: En als je uit onzekerheid gaat eten, dan krijg je tijdens je dieet nog wel een flink probleem. En niet alleen vanwege Ibo zijn koolvis-idee :D

Terug
Naar boven