Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Yo Maarten,
Zit toevalllig wat op dbb te gluren, beetje te lezen zo. Kom ik ineens een video tegen. Ik denk verrek je komt mij wel erg bekend voor haha. Maar goed bezig man. En succes met je project!
Ralph(mede student fysio rotterdam)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.424
Yo Maarten,
Zit toevalllig wat op dbb te gluren, beetje te lezen zo. Kom ik ineens een video tegen. Ik denk verrek je komt mij wel erg bekend voor haha. Maar goed bezig man. En succes met je project!
Ralph(mede student fysio rotterdam)

Leuk man, welk jaar zit je?

Waar kan ik me inschrijven voor een training met killy?

• #5.426
Waar kan ik me inschrijven voor een training met killy?

tja, ik heb het momenteel erg druk met school.
Het trainen van ibo neemt ook veel tijd in beslag, maar als ik tijd heb voor nog een leerling laat ik het je graag horen!

:D

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 19:39 ----------

Met veel trots wil ik graag melden dat na het grote succes met mijn eigen snackbar, ik nu ook mijn eigen kleding lijn op de markt is!

http://www.zalando.nl/sports/killy/...72_17147260172&wt_gk12=Exact_2615083772_killy

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 19:42 ----------

ik heb ook mijn eigen ski-gebied!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Espace_Killy

Laatst bewerkt:
Wel dure kleding, hoe moeten we aan dat geld komen?

Ooeh! Maarten heeft zijn eigen cafetaria!!

• #5.430
Hnnnnggggggg

uploadfromtaptalk1339876806326.jpg

Weet jij of ibo hoeveel gram creatine mono in die pwo zit?

verdien jij nog iets aan al dat reclame maken voor bodylab en gorilla wear?

Killy, waarom vraag je mij niet persoonlijk waarom me kop zo dik is?

Waarom stuur je dat dan naar Bart? Die reactie was trouwens van mij zelf, en uiterst sarcastisch voor het geval je het serieus nam.
Opzich boeit het me niet veel, alleen het is wel grappig dat de laatste keer dat jij mij zag ik 5kg zwaarder was en dat was puur vet. Dus je constatering is lichtelijk vreemd.

• #5.438
Waarom stuur je dat dan naar Bart? Die reactie was trouwens van mij zelf, en uiterst sarcastisch voor het geval je het serieus nam.
Opzich boeit het me niet veel, alleen het is wel grappig dat de laatste keer dat jij mij zag ik 5kg zwaarder was en dat was puur vet. Dus je constatering is lichtelijk vreemd.

Laatste keer is toch weer bijna een jaar geleden? Kan ook gewoon zijn dat je een ouder gezicht hebt gekregen maar je had Wat meer wangen vond ik.
En ik whatsapp wel vaker met bartje, Lekker roddelen over dbb :)

Zoveel supps man, why?

Terug
Naar boven