Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Eerst hard trainen + preworkout crash + flinke bak eten = coma slapen onder de zonnebank!

Bij een zonnestudio voor 20 minuten betaald (hij gaat dan automatisch uit), na 40 minuten stond de balie mevrouw hard op de deur te rammen 'leef je nog??'

Ik heb wel erg lekker geslapen :)

hahahaha, wt zei je toen :D oops ik heb geslapen?

nice workout bro en tannen :sd:

Killy!

Respect voor wat je doet en wilt bereiken.... Maar waarom zet je in godsnaam filmpjes van jezelf op internet? Als je nou een voorbeeld wilt zijn voor noobs en de oefeningen wil laten zien oke, maar dat doe je dus niet. Dussssss. Waarom :)

Lol heb je wel eens gezien hoeveel hits die video's hebben op youtube? Waarom zou je het er in vredesnaam niet opzetten, hij heeft er toch niet bij gezegd dat het een tutorial is? Er zouden eens wat meer mensen lifts van zichzelf moeten filmen en hier op DBB posten. Heb je ten eerste een hoop minder bullshit en het is ook nog eens leerzaam voor de poster.

Lol heb je wel eens gezien hoeveel hits die video's hebben op youtube? Waarom zou je het er in vredesnaam niet opzetten, hij heeft er toch niet bij gezegd dat het een tutorial is? Er zouden eens wat meer mensen lifts van zichzelf moeten filmen en hier op DBB posten. Heb je ten eerste een hoop minder bullshit en het is ook nog eens leerzaam voor de poster.

laten we het er op houden dat de meeste zich zelf niet durven te vertonen in filmpjes. en beelden zijn altijd leuk om te hebben, en zeker om later naar terug te kijken :)
is wat anders dan wat cijfertjes en repranges in een log

Killy!

Respect voor wat je doet en wilt bereiken.... Maar waarom zet je in godsnaam filmpjes van jezelf op internet? Als je nou een voorbeeld wilt zijn voor noobs en de oefeningen wil laten zien oke, maar dat doe je dus niet. Dussssss. Waarom :)

Wat maakt het uit joh zijn toch leuke filmpjes, zijn maar weinig forumleden die uberhaupt beelden uploaden laat staan filmpjes :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.549
Training bij rpb (4-6u bezig geweest)

3x240 car deadlift
72.5kg log
4.5m hoog met biervat gegooid
90kg stone 3x

Voor de rest echt super veel conditie, tires, truckpules, crawlers, TRX oefeningne. Helemaal stuk, (boven de 80 sets for sure).

Wat mooie topless foto's, straks nog even posen met gmen

Zo'n rpb meet lijkt me echt vet!! Waarom ben ik toch van belgie :sad:

Biervat was toch leeg? No way dat jij een vol biervat 4.5m hoog gooit :p

Killyyyyyyyyyyyyyyyyyy, je bent mijn massage vergeten :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.552
inb4 happy end

Killy, waarom negeer jij mij? :sad:

Ook keuzevak masseren gevolgd?

Terug
Naar boven