- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79

Schouder heeft een mooie vorm, arm ziet er ook goed gevuld uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pfff krijg echt de neiging om gewoon 3x borst te trainen als ik deze foto zie![]()

Borst is idd niet je beste spiergroep. Maar heel voorzichtig begin ik toch waardering voor je inzet te krijgen en misschien heb je wat aan mijn tip. Zonder ibo te beledigen maar die bencht idd niet. Wat voor de ene werkt hoeft niet voor de ander te werken.
Denk dat jij echt moet gaan bankdrukken. Vroeger verklaarde men mij voor gek maar ik deed 10 setjes bankdrukken. Nouja mijn borst is mijn beste spiergroep dus **** them.
Kan voor jou ook werken, probeer het eens een half jaar.
Set 1-5 opbouwen naar je max gewicht. Je 5e set kan je dan maximaal 2-3 reps. Je 4e set misschien 6 reps. Daarna weer terug naar beneden stapsgewijs qua gewichten. Wel proberen tussen de 6-10 herhalingen te blijven.
Volgens mij leg ik het ingewikkelijker uit dan het is maar je snapt het wel denk ik.
Daarna deed ik dan nog 4 sets flyes.
Zou het misschien toch een klein beetje jammer gaan vinden als je de flex niet haalt en ik je, volgens afspraak, moet bannen.![]()
10x70
8x80
6x90
4x100
2x110
4x90
5x80
6x70
8x50
Zoiets bedoel je bijvoorbeeld?

Ok ok..ik word genegeerd. Geeft niet maar was een goede tip. Gaat niks boven bankdrukken voor een goede borst. Wat iedereen ook zegt. Heb zelf ook een jaar lang chestpress gedaan en ben dan lang zo verrot niet als na een goede benchsessie. Heb je nog massa nodig dan moet je banken, simpel.
Chestpress is een super lekkere machine maar ook een luie.

Oh lawd, gaat nooit wat worden
Ga zwaar banken, dan groeit je borst echt wel

Ik wissel chest press af met bp. Incline db press staat wel centraal, voel bij db press ook veel meer mijn borst werken dan bij bankdrukken.
Ik had je advies wel gelezen, alleen vergeten te reageren
Pics van jouw perfecte pecs?![]()
)