AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Denk toch iets met genen, hier lopen de borsten ook zwaar achter terwijl de armen en schouders er beter uit zien, even borst 2x per week proberen

Pfff krijg echt de neiging om gewoon 3x borst te trainen als ik deze foto zie :mad:

Borst is idd niet je beste spiergroep. Maar heel voorzichtig begin ik toch waardering voor je inzet te krijgen en misschien heb je wat aan mijn tip. Zonder ibo te beledigen maar die bencht idd niet. Wat voor de ene werkt hoeft niet voor de ander te werken.
Denk dat jij echt moet gaan bankdrukken. Vroeger verklaarde men mij voor gek maar ik deed 10 setjes bankdrukken. Nouja mijn borst is mijn beste spiergroep dus **** them.
Kan voor jou ook werken, probeer het eens een half jaar.
Set 1-5 opbouwen naar je max gewicht. Je 5e set kan je dan maximaal 2-3 reps. Je 4e set misschien 6 reps. Daarna weer terug naar beneden stapsgewijs qua gewichten. Wel proberen tussen de 6-10 herhalingen te blijven.
Volgens mij leg ik het ingewikkelijker uit dan het is maar je snapt het wel denk ik.
Daarna deed ik dan nog 4 sets flyes.
Zou het misschien toch een klein beetje jammer gaan vinden als je de flex niet haalt en ik je, volgens afspraak, moet bannen.:D

Borst is idd niet je beste spiergroep. Maar heel voorzichtig begin ik toch waardering voor je inzet te krijgen en misschien heb je wat aan mijn tip. Zonder ibo te beledigen maar die bencht idd niet. Wat voor de ene werkt hoeft niet voor de ander te werken.
Denk dat jij echt moet gaan bankdrukken. Vroeger verklaarde men mij voor gek maar ik deed 10 setjes bankdrukken. Nouja mijn borst is mijn beste spiergroep dus **** them.
Kan voor jou ook werken, probeer het eens een half jaar.
Set 1-5 opbouwen naar je max gewicht. Je 5e set kan je dan maximaal 2-3 reps. Je 4e set misschien 6 reps. Daarna weer terug naar beneden stapsgewijs qua gewichten. Wel proberen tussen de 6-10 herhalingen te blijven.
Volgens mij leg ik het ingewikkelijker uit dan het is maar je snapt het wel denk ik.
Daarna deed ik dan nog 4 sets flyes.
Zou het misschien toch een klein beetje jammer gaan vinden als je de flex niet haalt en ik je, volgens afspraak, moet bannen.:D

10x70
8x80
6x90
4x100
2x110
4x90
5x80
6x70
8x50

Zoiets bedoel je bijvoorbeeld?

Voor mij werkt het exact andersom. Ik heb heel lang vrij zwaar voornamelijk press oefeningen gedaan en er kwam niks bij. Ik ben veel meer isolatie gaan doen, veel meer gaan voelen waar ik mee bezig was en het wordt wat beter nu. Incline barbell press is voor mij een oefening die echt alleen mijn triceps en delts opblaast. Platte bank is voor mij ook een waardeloze oefening.

Maar je zegt, het is een stuk beter. Op de foto ogen je delts (met name je front delts)nog veel groter als ze waren en je borst is op het eerste gezicht weinig veranderd hoor (zoals ik het kan zien)? Meestal is dat een teken van teveel nadruk op press bewegingen, flinke schouders en een matige borst. En kan iemand mij uitleggen waarom flyes voor presses (ik doe ze nu gescheiden per week, dus 1x fly bewegingen en 1x press) nadelig zouden moeten zijn?

Ik vind je progressie trouwens wel benoemenswaardig. Ik bedoel het ook niet rot, voordat ik weer een rood slipje veroorzaak. Ik weet waar je vandaan komt en het gaat de goede kant op. Borst en armen, daar moet vlees bij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.507
Vet % heb ik trouwens wel beetje laten versloffen, geen cardio gedaan en iets te vaak mee gegeten met mijn nieuwe huisgenoot (mantu, gehaktballen ect ect)...
Dus wat ik nu ga doen is weer de 2x per week lichte cardio terug brengen en weer super clean eten, kijken of ik wat weg kan snoepen.

Ik merk dat alles gelijk op mijn billen en heupen gaan zitten...... Ik ben net een negerin met mijn broek zo strak om mijn reet :p

killy aan de manti.. :roflol:
als je coach dat maar niet hoort..

• #5.510
Durf het eten niet te weigeren, voor je het weet blaast hij me op :p

Ik ben trouwens sinds een paar dagen wat 'gezonder' gaan leven:

Sochtends glas fruit ontbijt (geen suiker of toegevoegde dingen).

Over de dag:
1 kiwi
1 avocado
2 mandarijntjes

Dit boven op mijn normale voeding.

Dit is vooral omdat ik merkte dat ik af en toe wat dipjes heb over de dag en om de honger te stillen (zelfs op 5000kcal hou ik mijn snoep aanvallen). De avocado tel ik kwa voedingswaarde mee en de andere niet.

Laatst bewerkt:
Ok ok..ik word genegeerd. Geeft niet maar was een goede tip. Gaat niks boven bankdrukken voor een goede borst. Wat iedereen ook zegt. Heb zelf ook een jaar lang chestpress gedaan en ben dan lang zo verrot niet als na een goede benchsessie. Heb je nog massa nodig dan moet je banken, simpel.
Chestpress is een super lekkere machine maar ook een luie.

Oh lawd, gaat nooit wat worden

Ga zwaar banken, dan groeit je borst echt wel

• #5.513
Ok ok..ik word genegeerd. Geeft niet maar was een goede tip. Gaat niks boven bankdrukken voor een goede borst. Wat iedereen ook zegt. Heb zelf ook een jaar lang chestpress gedaan en ben dan lang zo verrot niet als na een goede benchsessie. Heb je nog massa nodig dan moet je banken, simpel.
Chestpress is een super lekkere machine maar ook een luie.

Ik wissel chest press af met bp. Incline db press staat wel centraal, voel bij db press ook veel meer mijn borst werken dan bij bankdrukken.
Ik had je advies wel gelezen, alleen vergeten te reageren :p

Oh lawd, gaat nooit wat worden

Ga zwaar banken, dan groeit je borst echt wel

Pics van jouw perfecte pecs? :D

Chest press is wel de leukste oefening :D

Ik wissel chest press af met bp. Incline db press staat wel centraal, voel bij db press ook veel meer mijn borst werken dan bij bankdrukken.
Ik had je advies wel gelezen, alleen vergeten te reageren :p

Pics van jouw perfecte pecs? :D

Geen pics maar mijn chest loopt echt niet achter en het enige wat ik doe is banken en dips/incline db presses

Je kan bij bankdrukken ook wat minder gewicht pakken dan normaal en dan flink squeezen. Dat werkt bij mij beter. Voor bovenkant borst pak ik nu geen incline meer, maar guillotine op platte bank. Bovenkant gaat daar bij mij beter op vooruit.

Killy, zou jij aub eens in mijn log willen kijken of mijn poses goed zijn? En hoe is ze kan verbeteren? bvd :o
Post 258 en 269

edit: niet die tweede foto in post 258. Dat is geen pose :p

Laatst bewerkt:
  • #5.518
Benen

Warmup leg extenstion
2x15x45

Squats (erg small en goed diep en heel langzaam, focus lag op gevoel in de benen).
12x70
8x100
6x110
6x110
6x120 (gespot door een engelse atleet, goed fysiek :p)

Leg press wijd
12x180
10x200
10x200

Leg extenstion
8x85 small
8x95 wijd
Single
6x45 small
6x45 wijd

Leg curl single leg
3x8x?

Lunges
25x20kg
15x20kg

15 min cardio
Loopband 5.5km/u (vroemmmm)
Kuiten doe ik een andere dag omdat ik merk dat ik na benen ze toch niet hard genoeg kan aanpakken als ik zou willen

Lekkere die squat waarom cardio :o?

• #5.520
Terug
Naar boven