Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. form belangrijker dan gewicht. sinds ik dat aanhoud groeit met name mijn borst veel beter heb er nog spijt van dat ik in het begin zoveel waarde heb gehecht aan zware gewichtenJe kan bij bankdrukken ook wat minder gewicht pakken dan normaal en dan flink squeezen. Dat werkt bij mij beter. Voor bovenkant borst pak ik nu geen incline meer, maar guillotine op platte bank. Bovenkant gaat daar bij mij beter op vooruit.
Yo killy,
Heb je nou een voedingsschema of zit je gewoon vanalles weg te kanen?
je moet wel ff gas erop anders win ik de D junioren![]()

Inderdaad. form belangrijker dan gewicht. sinds ik dat aanhoud groeit met name mijn borst veel beter heb er nog spijt van dat ik in het begin zoveel waarde heb gehecht aan zware gewichten
af en toe is afwisselen is ook goed, het is maar waar jij het beste bij voelt. Af en toe een te zwaar gewicht en dan een paar (bijvoorbeeld 6 ofzo) (slow) negatives te doen en spotter helpt met omhoog halen telkens. En dit dan bijv 20kg boven je max. Ga je spierpijn voelen en negatives zijn ook belangrijk voor spiergroeiDaar ben ik inderdaad ook achter gekomen, aan de andere kant kan het ook geen kwaad om een x aantal weken naar het gewicht te kijken en daarna weer naar Muscle-mind toch?
Eerst sterker worden en dan weer droppen maar toch weer wat zwaarder (met goede form) dan daarvoor kunnen tillen.
Pfff ik heb een hekel aan het feit dat ik maar 1x borst train per week... Zit de hele week te denken aan hoe ik mijn borst moet trainen
Mijn week start op een vrijdag (borst armen dag) en dan is het daarna aftellen tot de volgende![]()

Thnx, ik heb gehoord dat het een 'explosieve training' was en dan vooral op het laatst
Dus de volgende keer doe je met mij mee met de 10x10x100 squats en daarna 10 min lunges?![]()

Haha ja, explosief liggen nekken
Wil best meedoen, maar die 100 kilo gaat hem nog niet worden![]()

Je bent even oud en 20 cm kleiner!!! Je zou me er uit moeten squaten, jouw hele benen zijn even lang als mijn kuiten![]()

Killy!
Respect voor wat je doet en wilt bereiken.... Maar waarom zet je in godsnaam filmpjes van jezelf op internet? Als je nou een voorbeeld wilt zijn voor noobs en de oefeningen wil laten zien oke, maar dat doe je dus niet. Dussssss. Waarom![]()