XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Yo killy,

Heb je nou een voedingsschema of zit je gewoon vanalles weg te kanen?

je moet wel ff gas erop anders win ik de D junioren :D:D

Je kan bij bankdrukken ook wat minder gewicht pakken dan normaal en dan flink squeezen. Dat werkt bij mij beter. Voor bovenkant borst pak ik nu geen incline meer, maar guillotine op platte bank. Bovenkant gaat daar bij mij beter op vooruit.
Inderdaad. form belangrijker dan gewicht. sinds ik dat aanhoud groeit met name mijn borst veel beter heb er nog spijt van dat ik in het begin zoveel waarde heb gehecht aan zware gewichten

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.524
Inderdaad. form belangrijker dan gewicht. sinds ik dat aanhoud groeit met name mijn borst veel beter heb er nog spijt van dat ik in het begin zoveel waarde heb gehecht aan zware gewichten

Daar ben ik inderdaad ook achter gekomen, aan de andere kant kan het ook geen kwaad om een x aantal weken naar het gewicht te kijken en daarna weer naar Muscle-mind toch?

Eerst sterker worden en dan weer droppen maar toch weer wat zwaarder (met goede form) dan daarvoor kunnen tillen.

zwaar benchen en goed benchen zijn toch hetzelfde? hoe drukken jullie meer/minder als je techniek gewoon altijd ok is

Daar ben ik inderdaad ook achter gekomen, aan de andere kant kan het ook geen kwaad om een x aantal weken naar het gewicht te kijken en daarna weer naar Muscle-mind toch?

Eerst sterker worden en dan weer droppen maar toch weer wat zwaarder (met goede form) dan daarvoor kunnen tillen.
af en toe is afwisselen is ook goed, het is maar waar jij het beste bij voelt. Af en toe een te zwaar gewicht en dan een paar (bijvoorbeeld 6 ofzo) (slow) negatives te doen en spotter helpt met omhoog halen telkens. En dit dan bijv 20kg boven je max. Ga je spierpijn voelen en negatives zijn ook belangrijk voor spiergroei

• #5.527
Pfff ik heb een hekel aan het feit dat ik maar 1x borst train per week... Zit de hele week te denken aan hoe ik mijn borst moet trainen :mad:

Mijn week start op een vrijdag (borst armen dag) en dan is het daarna aftellen tot de volgende :p

Pfff ik heb een hekel aan het feit dat ik maar 1x borst train per week... Zit de hele week te denken aan hoe ik mijn borst moet trainen :mad:

Mijn week start op een vrijdag (borst armen dag) en dan is het daarna aftellen tot de volgende :p

qft, borst heeft hetzelfde hier.

Je kan toch wel op 1 dag 1-2 extra borst oefeningen toevoegen, deed ik voorheen ook probleemloos.

Wordt hier nog getraind? :mad:

Mooie training hoor killy:)

• #5.532
Thnx, ik heb gehoord dat het een 'explosieve training' was en dan vooral op het laatst :p

Dus de volgende keer doe je met mij mee met de 10x10x100 squats en daarna 10 min lunges? :D

Haha ja, explosief liggen nekken:D

Wil best meedoen, maar die 100 kilo gaat hem nog niet worden:rolleyes:

• #5.534
heb je nog nooit 10x10x100 GOED zien squatten killy :trollface:

Killy!

Respect voor wat je doet en wilt bereiken.... Maar waarom zet je in godsnaam filmpjes van jezelf op internet? Als je nou een voorbeeld wilt zijn voor noobs en de oefeningen wil laten zien oke, maar dat doe je dus niet. Dussssss. Waarom :)

• #5.538
Killy!

Respect voor wat je doet en wilt bereiken.... Maar waarom zet je in godsnaam filmpjes van jezelf op internet? Als je nou een voorbeeld wilt zijn voor noobs en de oefeningen wil laten zien oke, maar dat doe je dus niet. Dussssss. Waarom :)

Reclame voor ibo en zijn sponsoren

• #5.539
Net een heerlijke training gehad :)

Borst armen

Incline db press
15x20
12x30
6x38 (iets te zwaar)
2x6x34

Incline bp
2x10x55kg

Flat bp
8x60
6x80
6x90 (laatste met lichte spot)
4x100 (laatste 2 met spot)

Incline bench cable flyes
4x10x25kg (per kant)

Standing cable flyes
Recht naar voren ss naar onder
6x256x25
6x256x25
6x256x25

Dips ss db curl
6xbw+10kg ss 8x18kg
6xbw+10kgss. 8x18kg
10xbwss7x18kg

Rope overhead extenstionssrope curl
12x45ss12x45. (Veels te licht)
6x55ss8x55
6x55ss6x60

Single arm underhand extenstion ss high pulley curl
2x10x17.5ss2x8x25
2x10x15ss2x8x25

Rope crunchesssdecline situps
8x80kg8xbw
8x80kg8xbw
8x808xbw
8x80kg10xbw

Wat meer volume dan normaal, wou de borst even laten schrikken. Ik wou wel wat gewicht pakken ipv de gaint set die ik met ibo gedaan had, daar mis ik de spierconditie voor. Goede pomp, maar nog wel veel moeite om goed borst te voelen werken. Maar gewoon heel goed op blijven focussen het ging nu al wat beter dan de vorige keer.

• #5.540
Eerst hard trainen + preworkout crash + flinke bak eten = coma slapen onder de zonnebank!

Bij een zonnestudio voor 20 minuten betaald (hij gaat dan automatisch uit), na 40 minuten stond de balie mevrouw hard op de deur te rammen 'leef je nog??'

Ik heb wel erg lekker geslapen :)

Terug
Naar boven