XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Een diploma levert geld op een flexpodium plek een busje Whey.
Erg moeilijke keuze hoor.:rolleyes:

En passie moet je soms door verstand laten doorbreken.

Een flexpodium plek levert Killy een 24/7 orgasme op voor de duur van een maand.
Cumming all day long!

Een flexpodium plek levert Killy een 24/7 orgasme op voor de duur van een maand.
Cumming all day long!

Ja daar kan geen redenatie tegen op. :wanker:

@Killy
Hoe voer je de "Machine row overhand grip (achter kant schouders)" uit. Met name dat dit voor de achterkant schouders is.
Dacht dat het een pure rugspier oefening was. Of doe je aanpassingen in houding?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.724
Ja daar kan geen redenatie tegen op. :wanker:

@Killy
Hoe voer je de "Machine row overhand grip (achter kant schouders)" uit. Met name dat dit voor de achterkant schouders is.
Dacht dat het een pure rugspier oefening was. Of doe je aanpassingen in houding?

Ik ga met mijn knieën op de grond zitten en pak hem bovenhands beet. Ik trek hem dan ter hoogte van mijn schouders naar me toe en trek mijn schouder.bladen niet naar elkaar toe (want dan train je je rug). Dus mijn schouders blijven in dezelfde positie en probeer dan zoveel mogelijk uit mijn rear delts te trekken.

Het is niet de meest isolerende oefening maar met rear delts rows (kan ook met db of bb) heb ik de meeste pomp in de rear delts.

Ik ga met mijn knieën op de grond zitten en pak hem bovenhands beet. Ik trek hem dan ter hoogte van mijn schouders naar me toe en trek mijn schouder.bladen niet naar elkaar toe (want dan train je je rug). Dus mijn schouders blijven in dezelfde positie en probeer dan zoveel mogelijk uit mijn rear delts te trekken.

Het is niet de meest isolerende oefening maar met rear delts rows (kan ook met db of bb) heb ik de meeste pomp in de rear delts.

Thanks. Ga ik morgen proberen te voelen. ;)

Goed bezig man! :thumbs:

auw m'n nek

Gaat de goede kant op dikke.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.730
Ja hebt wat vet op mijn middel idd :(

Beetje voeding aanpassen, te veel gejunked

Wat is er mis met pinda's? ;o Gezonde vetten, veel eiwitten en weinig carbs.

Terug
Naar boven