- Waardering
- 1.015
Net eens even wat anders gedaan met trainen.
Rug en borst, met borst heb ik eens de tip die ik van tremendes heb gehad in gedachten gehouden. Dus veel sets pressen, alleen niet alleen op flat bp.
Rug
Pullups
8xbw
6xbw
6xbw
5xbw
Bor
8x70kg
3x6x75kg
Low row
2x8x65
8x50 (traag)
Single arm row
3x8x25kg
Incline hammer strength chest press
12x60
6x100
4x100 (met spot te zwaar)
8x80kg
8x80
8x60
Bp
6x8x70
10x50
Incline bench cable flyes
3x8x12kg (cable station voelt zwaar aan OP mijn werk)
Pec deck
3x8x65
Meer press volume voelde erg goed en voelde mijn borst beter werken dan normaal.
Ga dit een tijdje proberen.
Borst gaat echt super vooruit kwa massa!
Ook merkte ibo op dat ik nu ook dwarsstrepen krijg op mijn onderkant borst, wat eerst alleen boven was. Nu met dit insane pomp van net was het helemaal goed te zien, dikke strepen ondanks mijn vet (of vocht, not sure wat) wat hoger is.
Nog een paar maandjes knallen voor ik op dieet ga, heb er een goed gevoel over dat ik wat leuks kan neerzetten.
En tremendes, ik heb niet precies gedaan wat je zei.. Maar ik heb wel aan je gedacht
Rug en borst, met borst heb ik eens de tip die ik van tremendes heb gehad in gedachten gehouden. Dus veel sets pressen, alleen niet alleen op flat bp.
Rug
Pullups
8xbw
6xbw
6xbw
5xbw
Bor
8x70kg
3x6x75kg
Low row
2x8x65
8x50 (traag)
Single arm row
3x8x25kg
Incline hammer strength chest press
12x60
6x100
4x100 (met spot te zwaar)
8x80kg
8x80
8x60
Bp
6x8x70
10x50
Incline bench cable flyes
3x8x12kg (cable station voelt zwaar aan OP mijn werk)
Pec deck
3x8x65
Meer press volume voelde erg goed en voelde mijn borst beter werken dan normaal.
Ga dit een tijdje proberen.
Borst gaat echt super vooruit kwa massa!

Ook merkte ibo op dat ik nu ook dwarsstrepen krijg op mijn onderkant borst, wat eerst alleen boven was. Nu met dit insane pomp van net was het helemaal goed te zien, dikke strepen ondanks mijn vet (of vocht, not sure wat) wat hoger is.
Nog een paar maandjes knallen voor ik op dieet ga, heb er een goed gevoel over dat ik wat leuks kan neerzetten.
En tremendes, ik heb niet precies gedaan wat je zei.. Maar ik heb wel aan je gedacht