Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hoeft ook niet als boksbal te dienen,
gewoon wat rondkijken of iedereen braaf is en een serieuze blik opzetten.
moet je wel 'effe' doorbulken tot een kilotje of 130/140 he![]()
? Troll 4 het leven 
Echt een rot ding, op mijn werk heb je ook alleen 20 schijfjes.
Dat ding laden is een training opzich![]()
je hoeft ook niet als boksbal te dienen,
gewoon wat rondkijken of iedereen braaf is en een serieuze blik opzetten.
moet je wel 'effe' doorbulken tot een kilotje of 130/140 he![]()
Meer press volume voelde erg goed en voelde mijn borst beter werken dan normaal.
Ga dit een tijdje proberen.
Borst gaat echt super vooruit kwa massa!
Ook merkte ibo op dat ik nu ook dwarsstrepen krijg op mijn onderkant borst, wat eerst alleen boven was. Nu met dit insane pomp van net was het helemaal goed te zien, dikke strepen ondanks mijn vet (of vocht, not sure wat) wat hoger is.
Nog een paar maandjes knallen voor ik op dieet ga, heb er een goed gevoel over dat ik wat leuks kan neerzetten.
En tremendes, ik heb niet precies gedaan wat je zei.. Maar ik heb wel aan je gedacht![]()
Maargoed denk dat meer volume al beter zal zijn/gaan. Volgende keer nog iets beter aan me denken.

Eigenlijk helemaal niet..alleen het volumeMaargoed denk dat meer volume al beter zal zijn/gaan. Volgende keer nog iets beter aan me denken.
Je merkt nu al progressie? Kun je nagaan als je helemaal die borst pakt zoals ik zei!![]()

x In de argumenten die je tijdens het hoorgesprek naar voren hebt gebracht, ziet de directie voldoende redenen om je op basis van de onbillijkheid van het ontbreken van 1 studiepunt om aan de BSA norm van 48 studiepunten te voldoen(art. 9.11 Hogeschoolgids), je een extra kans aan te bieden voor de kennistoets van kwartaal 4 in de week van 27 augustus 2012.
Indien je de toets behaalt, wordt het negatieve studieadvies met bindende afwijzing ingetrokken.
Je kunt de opleiding dan voortzetten.
Veel succes.
Met vriendelijke groet, Namens de directeur,D. Breedijk, Coördinator studentzaken IVG
Pffff, saved by the bell
Door een fout met inschrijven was het inschrijven voor de herkansingen van kw 1 en de eerste kans voor tentamens van kw2 niet door gegaan. Zag er bijna naar uit dat ik daardoor in de problemen zou komen omdat ik bij een stellingen toets (80) 1 foutje teveel had.... Me lucky
Goed man die herkansing. Kan je gewoon door. Nu wel studeren natuurlijk en met ruime punten slagen. Even bb als 2e prio.

Daarom zal ik ook niet snel met je meegaan bij straatweg, damn wat is het daar altijd heet en benauwd, zelfs in de winter.
Als je normaal 200kg deadlift, til je daar maar max 150....
In iedergeval, good way to lose overmatig vocht.