AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

je hoeft ook niet als boksbal te dienen,
gewoon wat rondkijken of iedereen braaf is en een serieuze blik opzetten.
moet je wel 'effe' doorbulken tot een kilotje of 130/140 he :roflol:

Killy heeft toch geen serieuze blik :)? Troll 4 het leven :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.704

Dan helemaal, hoor zoveel verhalen van grote gasten dat het echt een k*t baan is. Hoe groter hoe ben hoe meer gevaar je loopt, dan gebruiken ze eerder andere middelen dan hun vuisten.
Maar ik heb geen behoefte om expres klappen te gaan opzoeken, ik heb mijn werk bij basic fit ook.

Dit is gewoon voor de lol er bij, gratis opleiding en geen belasting over mijn verdiende bedrag

Meer press volume voelde erg goed en voelde mijn borst beter werken dan normaal.
Ga dit een tijdje proberen.

Borst gaat echt super vooruit kwa massa! :)
Ook merkte ibo op dat ik nu ook dwarsstrepen krijg op mijn onderkant borst, wat eerst alleen boven was. Nu met dit insane pomp van net was het helemaal goed te zien, dikke strepen ondanks mijn vet (of vocht, not sure wat) wat hoger is.

Nog een paar maandjes knallen voor ik op dieet ga, heb er een goed gevoel over dat ik wat leuks kan neerzetten.

En tremendes, ik heb niet precies gedaan wat je zei.. Maar ik heb wel aan je gedacht :heart:

Eigenlijk helemaal niet..alleen het volume:) Maargoed denk dat meer volume al beter zal zijn/gaan. Volgende keer nog iets beter aan me denken.:D
Je merkt nu al progressie? Kun je nagaan als je helemaal die borst pakt zoals ik zei!;)

• #5.706
Eigenlijk helemaal niet..alleen het volume:) Maargoed denk dat meer volume al beter zal zijn/gaan. Volgende keer nog iets beter aan me denken.:D
Je merkt nu al progressie? Kun je nagaan als je helemaal die borst pakt zoals ik zei!;)

Dat was op bank opbouwen naar top en dan weer afbouwen?

• #5.707
Hhhghnnnnnggggggg

uploadfromtaptalk1342552609072.jpg

would hit

twice

• #5.712
x  In de argumenten die je tijdens het hoorgesprek naar voren hebt gebracht, ziet de directie voldoende redenen om je op basis van de onbillijkheid van het ontbreken van 1 studiepunt om aan de BSA norm van 48 studiepunten te voldoen(art. 9.11 Hogeschoolgids),  je een extra kans aan te bieden voor de kennistoets van kwartaal 4 in de week van 27 augustus 2012.   

Indien je de toets behaalt, wordt het negatieve studieadvies met bindende afwijzing ingetrokken.

Je kunt de opleiding dan voortzetten.
Veel succes.  

Met vriendelijke groet,   Namens de directeur,D. Breedijk, Coördinator studentzaken IVG 

Pffff, saved by the bell :eek:
Door een fout met inschrijven was het inschrijven voor de herkansingen van kw 1 en de eerste kans voor tentamens van kw2 niet door gegaan. Zag er bijna naar uit dat ik daardoor in de problemen zou komen omdat ik bij een stellingen toets (80) 1 foutje teveel had.... Me lucky

x In de argumenten die je tijdens het hoorgesprek naar voren hebt gebracht, ziet de directie voldoende redenen om je op basis van de onbillijkheid van het ontbreken van 1 studiepunt om aan de BSA norm van 48 studiepunten te voldoen(art. 9.11 Hogeschoolgids), je een extra kans aan te bieden voor de kennistoets van kwartaal 4 in de week van 27 augustus 2012.

Indien je de toets behaalt, wordt het negatieve studieadvies met bindende afwijzing ingetrokken.

Je kunt de opleiding dan voortzetten.
Veel succes.

Met vriendelijke groet, Namens de directeur,D. Breedijk, Coördinator studentzaken IVG

Pffff, saved by the bell :eek:
Door een fout met inschrijven was het inschrijven voor de herkansingen van kw 1 en de eerste kans voor tentamens van kw2 niet door gegaan. Zag er bijna naar uit dat ik daardoor in de problemen zou komen omdat ik bij een stellingen toets (80) 1 foutje teveel had.... Me lucky

Uiteraard, anders verdienen ze niks aan je.

• #5.714
Uiteraard, anders verdienen ze niks aan je.

Ik stond ook wel aardig stevig in mijn schoenen. Ik had via de ict weten te fixen dat ze een bewijs uitprinten dat ik daad werkelijk heb ingeschreven maar dat het niet aangekomen is.

Deels ook mijn fout aangezien ik er gewoon vanuit ging dat alles goed was gegaan en ik niet even gekeken had.. Maar goed, alleen even die toets herkansen en ik kan door.

Goed man die herkansing. Kan je gewoon door. Nu wel studeren natuurlijk en met ruime punten slagen. Even bb als 2e prio.

• #5.717

Haha, jullie kennen me toch :D

Benen en schouders bij Straatweg

Leg press heel smal
2x 15x150
8x260
3x6x320

Squat breed
4x8x100

Glute ham raises
4x8xbw

Leg extenstion
3x8x45

Lying leg curl
3x8x45

Machine shoulder press
3x8x50

Db side raises
4x8x8kg super strict

Ez bar front raises
4x6x25kg

Pec deck reverse flyes
3x8x40

Machine row overhand grip (achter kant schouders)
3x8x50

Lekkere training alleen totaal no power, was ook super benauwd bij Straatweg zoals altijd.
Ik zweten echt als een waterval.

Daarom zal ik ook niet snel met je meegaan bij straatweg, damn wat is het daar altijd heet en benauwd, zelfs in de winter.

Als je normaal 200kg deadlift, til je daar maar max 150....

In iedergeval, good way to lose overmatig vocht.

• #5.719
Daarom zal ik ook niet snel met je meegaan bij straatweg, damn wat is het daar altijd heet en benauwd, zelfs in de winter.

Als je normaal 200kg deadlift, til je daar maar max 150....

In iedergeval, good way to lose overmatig vocht.

Niks miss met een beetje zweten! En je schijnt er vanzelf aan te wennen, ken genoeg gasten die daar heel vaak komen.

• #5.720
En gebrek aan kracht lag er vooral aan dat ik weinig had gegeten. 2 en een halve week echt uber stress gehad met dat gezeik met de opleiding en dat heeft me echt mentaal vermoeid.
Tijdens benen werd.ik de hele tijd licht in mijn hoofd dus kon niet te zwaar squaten anders ging ik out :p

Nu weer strict op dieet :)

Terug
Naar boven