AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

ik hou mijn mond niet gewoon....ik erg direct...en zulke dingen moet je niet zeggen gewoon...het slaat nergens op....
laat ik het zo zeggen dat er hier al een hoop in de min punten staan...
ik mag je of ik mag je niet....heb geen tussenweg....

ik zeg weinig op het forum....daar heb ik mijn reden voor en ik bescherm mezelf ermee....maar......kom niet aan mensen die ik hoog heb staan...
want ik vil je levend....
iedereen denkt volgens mij dat ik zo'n lieve aardige vrouw ben...dan zal ik jullie ff uit de droom halen....
ik maak je af.......

nee Arnodsi is niet persoonlijk bedoeld...naar jou toe...
kom niet aan Killy en Ibo oa....er zijn er meer...

hij zei dat je ruim in het gebruik van punten bent, hij vroeg niet naar je levensverhaal.

Kansloze gejank altijd op die gast. Laat hem lekker trainen en posten wat hij wilt. Als het je niet bevalt kijk je toch niet meer in dit topic aangezien het toch 'altijd hetzelfde is'.

Kk gezeik altijd tegenwoordig, wtf man.

Kansloze gejank altijd op die gast. Laat hem lekker trainen en posten wat hij wilt. Als het je niet bevalt kijk je toch niet meer in dit topic aangezien het toch 'altijd hetzelfde is'.

Kk gezeik altijd tegenwoordig, wtf man.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Killy is gewoon goed bezig, binnen een paar jaar zal hij ons allemaal verbazen! Ben ik zeker van!
Tja, dat gezeik is wel wat jammer, maar het zorgt ook voor sensatie :D

Zou je nog een keer jouw eigen stats willen vermelden?

Hoezo? Het is hier geen BB wedstrijd dus zou het geen drol uit moeten maken hoe zwaar iemand weegt, maar als je het echt wilt weten 63 kilo @ 185 cm en dan ben ik al bijna 10 kilo aangekomen in de afgelopen 3 maanden. Nu blij? :*

Killy is gewoon goed bezig, binnen een paar jaar zal hij ons allemaal verbazen! Ben ik zeker van!
Tja, dat gezeik is wel wat jammer, maar het zorgt ook voor sensatie :D

Hij is zeker goed bezig. Alleen die arrogante narcistische trekjes zijn zo jammer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.432

Oh wait... Dat hoor je niet te posten als OP hé?
Wacht effe....

Ik ben er niet mee eens :mad::mad::mad:

Oh wait... Dat hoor je niet te posten als OP hé?
Wacht effe....

Ik ben er niet mee eens :mad::mad::mad:

:roflol: Altijd die DBB discussies en uiteindelijk is t altijd t zelfde

notasingle.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.437
Ik vind het wel grappig dat mijn flame's altijd hun eigen leven gaan lijden.
Normaal is het altijd iedereen voor of tegen, alleen bij mijn discussies kan ik naar een tijdje achterover leunen en de voortgang aanschouwen :D

Ik vind het wel grappig dat mijn flame's altijd hun eigen leven gaan lijden.
Normaal is het altijd iedereen voor of tegen, alleen bij mijn discussies kan ik naar een tijdje achterover leunen en de voortgang aanschouwen :D

dit bedoel ik dus..

Terug
Naar boven