Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.441
en natuurlijk om te laten weten dat je met bb'ers traint

Haha!
Geef toe, het is best grappig toch hoe druk mensen zich maken over mij.
Ik vind het gewoon heerlijk hoe alles kan escaleren op dit forum, dat is ook het enigste bestaansrecht van dbb.

Geloof je nou echt dat mensen zich druk maken? Het is maar een forum hoor.

Haha!
Geef toe, het is best grappig toch hoe druk mensen zich maken over mij.
Ik vind het gewoon heerlijk hoe alles kan escaleren op dit forum, dat is ook het enigste bestaansrecht van dbb.

Komt er nou nog ooit is een filmpje of hoe zit dat????

Hoezo? Het is hier geen BB wedstrijd dus zou het geen drol uit moeten maken hoe zwaar iemand weegt, maar als je het echt wilt weten 63 kilo @ 185 cm en dan ben ik al bijna 10 kilo aangekomen in de afgelopen 3 maanden. Nu blij? :*

Misschien dus eerst eens een keer in de spiegel kijken voordat je grapjes gaat maken over hongersnood.

Hoezo? Het is hier geen BB wedstrijd dus zou het geen drol uit moeten maken hoe zwaar iemand weegt, maar als je het echt wilt weten 63 kilo @ 185 cm en dan ben ik al bijna 10 kilo aangekomen in de afgelopen 3 maanden. Nu blij? :*

WTF. Dec 2008, wat heb jij de afgelopen 5jaar gedaan dan?

zooooooooo dan was hij 53kg @185cm ??

Half OT :D : klopt, als ik een tijdje 'niets' doe en normaal leef, keert mijn lichaam terug naar sub 8%. Als ik weer ga eten als een idioot, is het gewoon makkelijker spiermassa aan te komen.

Echt OT: kan niet zeggen dat ik me stoor aan Killy, volg het helemaal niet, enigste wat ik merk als ik het log af en toe lees (aangezien het constant weer naar boven komt) is dat er filmpjes beloofd worden en die er niet komen :p

En inderdaad geen wonderbaarlijke zichtbare progressie, maar moest dat wel het geval geweest zijn, had iedereen 'roids' geroepen of 'as natty as hoody en water' :trollface:

Off topic: lol @ ... nog steeds en hehehe @ Killy heeft de genen van een ventiel.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 19:39 ----------

Half OT :D : klopt, als ik een tijdje 'niets' doe en normaal leef, keert mijn lichaam terug naar sub 8%. Als ik weer ga eten als een idioot, is het gewoon makkelijker spiermassa aan te komen.

Echt OT: kan niet zeggen dat ik me stoor aan Killy, volg het helemaal niet, enigste wat ik merk als ik het log af en toe lees (aangezien het constant weer naar boven komt) is dat er filmpjes beloofd worden en die er niet komen :p

En inderdaad geen wonderbaarlijke zichtbare progressie, maar moest dat wel het geval geweest zijn, had iedereen 'roids' geroepen of 'as natty as hoody en water' :trollface:

Off topic: lol @ ... nog steeds en hehehe @ Killy heeft de genen van een ventiel.

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 19:41 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb jou op dit forum nog geen enkele bb gerelateerde post zien maken. Je zal ibo en killy waarschijnlijk persoonlijk kennen ofzo, goed dat je het voor ze opneemt maar dat kunnen ze zelf waarschijnlijk ook wel. ;)

ohja en Arnodsi strong whiteknight :roflol:

:roflol: :roflol:

Van welke film komt die gif?

Misschien dus eerst eens een keer in de spiegel kijken voordat je grapjes gaat maken over hongersnood.

Goed argument :roflol:

---------- Post added 24 August 2012 at 19:43 ----------

WTF. Dec 2008, wat heb jij de afgelopen 5jaar gedaan dan?

4 jaar.

Uh, gezeik met ex vriendin.. veel stress, slecht eten enz.. en eigenlijk nooit veel gewogen :P . Daarnaast wilde mn ouders me niet ondersteunen en had ik zelf geen geld. Maar goed, beter laat dan nooit :P Progressie zit er in.

---------- Post added 24 August 2012 at 19:44 ----------

Druk genoeg om in een korte tijd paar pagina's vol te spammen :p

Bij Grote Teen ging het sneller :roflol:

• #6.453
Pfff zit nu in de trein te gapen en moe te zijn.... Straks trainen met ibo... Time to pop a pill!

Een preworkout pil, geen drugs :p

Jij bent sterk yo

• #6.455
pffff... Weet iemand waarom ik ibo zijn vids niet bewerkt krijg? het zijn AVCHD vids, movie maker en nog 2 andere programma's krijgen ze niet verwerkt, is dat het format of een fout tijdens uploaden ofzo?

Publieke opmerking: gelieve on-topic te blijven en slow chat of relletjes achterwege te laten. Volgende stappen zullen sancties tot gevolg hebben.

pffff... Weet iemand waarom ik ibo zijn vids niet bewerkt krijg? het zijn AVCHD vids, movie maker en nog 2 andere programma's krijgen ze niet verwerkt, is dat het format of een fout tijdens uploaden ofzo?
.wmv bestanden van maken?

Publieke opmerking: gelieve on-topic te blijven en slow chat of relletjes achterwege te laten. Volgende stappen zullen sancties tot gevolg hebben.

omg_run_scared_rage_face_comic_meme_stationery-p229953826376862511en3d8_210.jpg

Btw Killy

Goed codec pakket geinstalleerd?

Ben je er al uit Killy...o nee je bent op je werk oeps vergeten

Terug
Naar boven