- Waardering
- 1.015
Haha!
Geef toe, het is best grappig toch hoe druk mensen zich maken over mij.
Ik vind het gewoon heerlijk hoe alles kan escaleren op dit forum, dat is ook het enigste bestaansrecht van dbb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha!
Ik vind het gewoon heerlijk hoe alles kan escaleren op dit forum, dat is ook het enigste bestaansrecht van dbb.
Haha!
?Geloof je nou echt dat mensen zich druk maken? Het is maar een forum hoor.

+1000000000Komt er nou nog ooit is een filmpje of hoe zit dat?

Hoezo? Het is hier geen BB wedstrijd dus zou het geen drol uit moeten maken hoe zwaar iemand weegt, maar als je het echt wilt weten 63 kilo @ 185 cm en dan ben ik al bijna 10 kilo aangekomen in de afgelopen 3 maanden. Nu blij? :*
Hoezo? Het is hier geen BB wedstrijd dus zou het geen drol uit moeten maken hoe zwaar iemand weegt, maar als je het echt wilt weten 63 kilo @ 185 cm en dan ben ik al bijna 10 kilo aangekomen in de afgelopen 3 maanden. Nu blij? :*
: klopt, als ik een tijdje 'niets' doe en normaal leef, keert mijn lichaam terug naar sub 8%. Als ik weer ga eten als een idioot, is het gewoon makkelijker spiermassa aan te komen. 

: klopt, als ik een tijdje 'niets' doe en normaal leef, keert mijn lichaam terug naar sub 8%. Als ik weer ga eten als een idioot, is het gewoon makkelijker spiermassa aan te komen. 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb jou op dit forum nog geen enkele bb gerelateerde post zien maken. Je zal ibo en killy waarschijnlijk persoonlijk kennen ofzo, goed dat je het voor ze opneemt maar dat kunnen ze zelf waarschijnlijk ook wel.
ohja en Arnodsi strong whiteknight![]()
Misschien dus eerst eens een keer in de spiegel kijken voordat je grapjes gaat maken over hongersnood.

WTF. Dec 2008, wat heb jij de afgelopen 5jaar gedaan dan?
. Daarnaast wilde mn ouders me niet ondersteunen en had ik zelf geen geld. Maar goed, beter laat dan nooit
Progressie zit er in.Druk genoeg om in een korte tijd paar pagina's vol te spammen![]()

.wmv bestanden van maken?pffff... Weet iemand waarom ik ibo zijn vids niet bewerkt krijg? het zijn AVCHD vids, movie maker en nog 2 andere programma's krijgen ze niet verwerkt, is dat het format of een fout tijdens uploaden ofzo?
Publieke opmerking: gelieve on-topic te blijven en slow chat of relletjes achterwege te laten. Volgende stappen zullen sancties tot gevolg hebben.