- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem je laptop mee naar je werk en edit die daar?Vandaag geen tijd gehad (iedere dag gewerkt deze week + die shit van mijn opleiding), heb maar 4u slaap gehad en zit nu als een zombie in de trein naar ibo.
Heb morgen tijd als ik klaar ben met mijn winterslaap

Laptop niet goed genoeg voor

Borst biceps
Incline db press
2x15x20kg
12x34
8x40
8x40
Chest press
12x150
8x190 (te zwaarrrr)
6x170
Pec deck
3x10
Cable flyes
3x10
Incline bench curls
2x8x18 kg
8x16kg
wide grip cable curl
3x10x50
Reversed grip
2x10x30
High pulley curl
3x8x20
Laptop niet goed genoeg voor
---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 22:13 ----------
En volgens ibo ben ik homo, ik was poseren aan het oefenen en stonden er meiden te kijken blijkbaar.
ik had een lekker kontje
Alleen in je onderbroek staan maakte me wat verlegen![]()

volgens ibo ben ik homo, ik was poseren aan het oefenen en stonden er meiden te kijken blijkbaar
Deze snap ik trouwens niet? Ibo vindt jou een homo omdat er chicks naar jou aan het kijken waren![]()

volgens ibo ben ik homo, ik was poseren aan het oefenen en stonden er meiden te kijken blijkbaar
Deze snap ik trouwens niet? Ibo vindt jou een homo omdat er chicks naar jou aan het kijken waren![]()

Ik sprong er niet gelijk als een dolle hond bovenop.... Gemiste kans![]()

Ben je zeker dat ze niet naar jouw kontje keken?Meid stond er op korte afstand bij kwijlend en glimlachend zat ze naar de kont van Killy te kijken.
Heb haar gelijk ff een correctie tik gegeven... Killy een lekker kontje, moet niet gekker worden![]()

Sinds wanneer is cellulitis in de smaak bij vrouwen?![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Sinds wanneer is cellulitis in de smaak bij vrouwen?![]()

)
Quads
Voor de eerste keer front squats (althans ooit een keer gedaan 1.5 jaar terug ofzo)
10x60
10x60
2x90
6x70
4x70
Pfff wat een gekloot, mijn sleutelbeen begon echt pijn te doen waardoor ik niet zwaar kon.
Ook rolde de stang steeds van mijn rechter schouder af
Omdat front squats zo k*t gingen maar hele smalle squats gedaan
2x10x90
Hacksquat
3x10x60kg
Leg extension (squeeze and hold)
2x8x70
Single leg
2x8x30
Lunges
50xbw
Daarna nog wat abs gedaan en nu op naar den haag voor de basic fit bijeenkomst en Chillen met martin noppert![]()