Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.521
Waar ging de toets over Killy?

Alles, allemaal van die kleine feitjes waar je in de praktijk niks aan hebt.... drempelwaarde van cellen en nog andere zooi fysiologie, psychologie en anatomie.

Mijn volgende opleiding gaat waarschijnlijk operatie assistent worden.
Als ik terug kijk naar de leukste momenten van mijn opleiding waren dat de keren dat we naar de snij kamer gingen. Heb ook 2vrienden die momenteel voor chirurg bezig zijn en het ziekenhuis werk heeft me altijd aangetrokken.
Wou als fysiotherapeut ook graag in het ziekenhuis werken bij de revalidatie.

Ambulance werk trekt mij ook erg aan, alleen na gesprekken met wat ambulance broeders zijn dat vaak interne sollicitaties.
Dus wie weet dat ik daar naar door kan stromen als operatie assistent niet bevalt.

Liefst zou ik toch iets met sport gaan doen, alleen wil toch eerst een papiertje hebben om op terug te kunnen vallen.

Ambulance broeders worden vaak aangevallen Killy, are u up for it.

Nette training vandaag bro

Ambulance werk trekt mij ook erg aan, alleen na gesprekken met wat ambulance broeders zijn dat vaak interne sollicitaties.
Dus wie weet dat ik daar naar door kan stromen als operatie assistent niet bevalt.

Dat lijkt me sterk. Als OK-assistent heb je niet echt de know-how om de functioneren als ambulanceverpleegkundige. Dan moet je echt Intensive Care gaan doen of SEH. Maar eerst gewoon verpleegkundige ofcourse!

• #6.526
Dat lijkt me sterk. Als OK-assistent heb je niet echt de know-how om de functioneren als ambulanceverpleegkundige. Dan moet je echt Intensive Care gaan doen of SEH. Maar eerst gewoon verpleegkundige ofcourse!

True, doelde er meer op dat mijn opleiding 3 richtingen kent: operatie assistent, anesthesie assistent en ambulance broeder.

Ambulance broeder start echter volgend jaar pas voor de eerste keer, dus misschien kan ik er na mijn propedeuse een jaar tussen uit (epic bodybuilding.year) en dan aansluiten bij het 2de jaar van de ambulance richting. (eerste jaar van de opleiding is algemeen).

Wil sowieso voor de volle 100% mijn propedeuse halen in het eerste jaar, heb je daarna geen.gezeik en zorgen meer.

**** die studie shit, kom we starten samen een doner zaak. Schreeuw dit al langer op dbb maar niemand neemt me serieus.

Inb4 fotos Cafetaria Killy:D

True, doelde er meer op dat mijn opleiding 3 richtingen kent: operatie assistent, anesthesie assistent en ambulance broeder.

Ambulance broeder start echter volgend jaar pas voor de eerste keer, dus misschien kan ik er na mijn propedeuse een jaar tussen uit (epic bodybuilding.year) en dan aansluiten bij het 2de jaar van de ambulance richting. (eerste jaar van de opleiding is algemeen).

Wil sowieso voor de volle 100% mijn propedeuse halen in het eerste jaar, heb je daarna geen.gezeik en zorgen meer.

Ah, op die fiets. Ik ken die opleiding wel ja, is volgens mij in Nijmegen gestart vorig jaar toch? Ik ben benieuwd hoe dat afloopt, aangezien mensen nu worden getraind voor het werk van ambulanceverpleegkundige binnen enkele jaren (4?) terwijl het vaak voor mensen die al 20 jaar verpleegkundige zijn nog moeilijk is.

• #6.529
Ah, op die fiets. Ik ken die opleiding wel ja, is volgens mij in Nijmegen gestart vorig jaar toch? Ik ben benieuwd hoe dat afloopt, aangezien mensen nu worden getraind voor het werk van ambulanceverpleegkundige binnen enkele jaren (4?) terwijl het vaak voor mensen die al 20 jaar verpleegkundige zijn nog moeilijk is.

Klopt, ik heb er ook eigenlijk wel mijn bedenkingen over.
Daarom dat ik niet nu een jaar ga wachten maar gewoon hier mee begin, ipv er straks achter.komen dat ik een diploma heb waar ik niet mee aan de bak kom.

haha geweldig stukje reclame:D

Laatst bewerkt:
  • #6.533
Ik wil een buff knop die ik kan indrukken wanneer nodig.

Ik wil een buff knop die ik kan indrukken wanneer nodig.

spierballen-vulling-pak.jpg

28 euro huppa

• #6.538
Ik ben langzaam mijn plan aan het uitbreiden om de nieuwe zyzz te worden :D

Zyzz got notin' on You "K" man! :D

Terug
Naar boven