XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Wat zijn er toch slimme mensen op dit forum ikzelf train nu 2x per week borst om die nog wat bij te trekken.Dus ik snap killy zijn idee wel

Welkom in de realiteit dit doet waarschijnlijk 70-80procent van jou gym ook ;).Op de ecto's na dan ;)

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 18:59 ----------

Hij heeft er pas 1 gewonnen was een stand up comedy show unaniem eerste geworden :D

Jezus man, ben je nou echt zo stom? Er worden zelf hele topics over je aangemaakt, iedereen lacht je zwaar uit, Jesse. Het gaat erom dat die 2x borst aanpakken voor jou nog voordeel kan hebben omdat je anabolen gebruikt, Killy doet dit niet. Vandaar dat jou vergelijking helemaal nergens op slaat.

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 19:03 ----------

Cool man, hoeveel wedstrijden heb jij al gedraaid?

Haha jij hebt ook echt een bord voor je kop van hier tot tokyo. Ik refereer naar naturel atleten. Jij krijgt alle hulp van Ibo, alles wat hij ooit heeft gedaan mbt wedstrijden is icm met aas geweest dus totaal niet toepasbaar op jou.

Bij deze, ik zal nu echt niet niet meer reageren.

Laatst bewerkt:
Jezus man, ben je nou echt zo stom? Er worden zelf hele topics over je aangemaakt, iedereen lacht je zwaar uit, Jesse. Het gaat erom dat die 2x borst aanpakken voor jou nog voordeel kan hebben omdat je anabolen gebruikt, Killy doet dit niet. Vandaar dat jou vergelijking helemaal nergens op slaat.

Haha jij hebt ook echt een bord voor je kop van hier tot tokyo. Ik refereer naar naturel atleten. Jij krijgt alle hulp van Ibo, alles wat hij ooit heeft gedaan mbt wedstrijden is icm met aas geweest dus totaal niet toepasbaar op jou.

Wat een onzin. Je kan makkelijk 2x benen trainen, sterker nog, als je het niet doet... zonde van je tijd.

Mensen mogen lachen ik weet wat ik kan bereiken.En weet ook dat het mij gaat lukken en dan ga ik de hele dag zitten lachen.Moest is weten hoe vaak ik zit te lachen om de mensen hier.

Mensen mogen lachen ik weet wat ik kan bereiken.En weet ook dat het mij gaat lukken en dan ga ik de hele dag zitten lachen.Moest is weten hoe vaak ik zit te lachen om de mensen hier.
sinds ik veel lach, maak ik de gains van mijn leven !:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.770

Ja dat kan je blijven roepen, maar heb jij wat naturel behaald dan?
Denk je dat ibo met een spuit is geboren ofzo?
Plus het argument 'iemand is geen naturel en heeft daarom geen kennis over naturel trainen' is echt te zot voor woorden.

Waar heb jij je kennis vandaan? Praktijk (wedstrijden en jaren ervaring van jezelf en andere top atleten) of wat internet sites waar je nooit de waarde van kan schatten.

Ibo heeft veel meer kennis dan jou over zowel naturel als niet naturel trainen, zonder twijfel.

nice killy !

ziet er goed uit en fierce je bent een engnek!

Ja dat kan je blijven roepen, maar heb jij wat naturel behaald dan?
Denk je dat ibo met een spuit is geboren ofzo?
Plus het argument 'iemand is geen naturel en heeft daarom geen kennis over naturel trainen' is echt te zot voor woorden.

Waar heb jij je kennis vandaan? Praktijk (wedstrijden en jaren ervaring van jezelf en andere top atleten) of wat internet sites waar je nooit de waarde van kan schatten.

Ibo heeft veel meer kennis dan jou over zowel naturel als niet naturel trainen, zonder twijfel.

spier gainen op energietekort is gewoon onmogelijk voor een natural, luister nou maar naar fierce

• #6.774
Als ik niet zo lang was zou ik nu dus buff zijn :(

massage door je ma met olie? Mmmm wat zal ik daar eens van zeggen haha

Enne leuk die sokken ;)

Ok nu serieus... ziet er goed uit :D

verlies je niet veel massa op je benen door de cardio en 2x benen?

ziet er goed uit killy!, ja klopt, als je wat minder lang was (zag) je er buffer uit, wacht maar straks dwarf je ibo ahah

• #6.780
Terug
Naar boven