AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Je schouders zijn wel netjes vriend.
Je benen lopen achter. Maar dat is mijn grootste probleem ook.
Hoe is jou aanpak t.o.v je beentraining op dit moment?

goed bezig killy! en idd benen mogen tik meer hebben. misschien moet ibo je toch maar wat vaker schoppen na een squatsessie :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.783
Benen lopen inderdaad achter, momenteel wissel ik af met weinig reps en veel gewicht en veel volume (gaint sets Ect).

Hoor van veel jongens dat.benen over het algemeen goed reageren op volume.
Moet zeggen dat ik het in het begin toen ik alleen maar low reps high weight deed misschien wat heb laten liggen.
Mijn benen liepen namelijk eerst minder achter :(

Maarja, nu ik het volume terug gebracht heb wat ik half jaar geleden ook deed gaan we zien of het daar aan lag.

benen reageren prima op low reps high weight hoor... maar dan moet je high weight wel daadwerkelijk high weight zijn

• #6.786
Ach ja.. ik heb het andersom,mijn benen lopen ver voor op me ub...

Wat een onzin. Je kan makkelijk 2x benen trainen, sterker nog, als je het niet doet... zonde van je tijd.

Wie zegt dat ik vind dat dat niet kan? Ik ben zelf ook van mening dat het beter is om je spieren 2x per week aan te pakken dan 1x. Alleen zo'n volume training in een cut slaat nergens op. Maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Killy toch wel ON is, dus ik heb niks gezegd Killy.

Lijkt me dat lekker man... Een gram test, insuline en HGH en dan 6x per week 2x per dag trainen :cool:

Heb nog steeds dat ik het liefst iedere dag zou trainen 2u lang

hnnnnng gister had ik 2x getraint, in de middag schouders en avond triceps:o

mag je alvast beginnen met sparen :trollface:

Killy heeft een goede baan

Wie zegt dat ik vind dat dat niet kan? Ik ben zelf ook van mening dat het beter is om je spieren 2x per week aan te pakken dan 1x. Alleen zo'n volume training in een cut slaat nergens op. Maar ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat Killy toch wel ON is, dus ik heb niks gezegd Killy.
???

• #6.794
Sinds wanneer bestaan er betrouwbare bronnen op dbb?

Sinds de registratie van MuayBoran. :trollface:

:roflol: dat was toch meneer photoshop?
oh nee, Paint :roflol:

• #6.797
t was gewoon een slechte troll

Ja ik weet nog wel wie :trollface:

Terug
Naar boven