Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt een goede plek gevonden voor fotos he ;-)
nu komen ze ineens aan de lopend band
zie zelfs een 8pack :0
"cura gaat op zoek naar poetshok en neemt phone mee"

Volgens mij is die bovenste mijn rib
Zover ik weet ben ik niet gezegend met een 8 pack.
En niet haten op mijn rukbunker op het werk![]()
ziet er goed uit killy!, waarom zijn jouw foto allemaal gedraait...
mooi droog en ben jaloers op je lats haha
mag ik vragen hoeveel je armen in omtrek zijn?
klopt killy daar gaat het uiteindelijk om, jij bent volgens mij ook telui om je baard er af tescheren want ik heb het zelfde

Niet alleen om zijn baard te scheren (uit betrouwbare bronnen vernomen)rukbunker
![]()

Alsof je lichaam herkent dat je biefstuk eet, dat is toch puur psychologisch die energie die je ervan krijgt?Net een maaltijd met 200gr biefstuk op (eerste keer ik 3weken, afgezien van 2 junk maaltijden), bizar veel energie nu
Net alsof ik een pre workout heb genomen, kan niet wachten tot na mijn wedstrijd in de rebound![]()
Alsof je lichaam herkent dat je biefstuk eet, dat is toch puur psychologisch die energie die je ervan krijgt?

Wat dacht je van het verschil aan vet van biefstuk vs koolvis?![]()
je egeltje is best buf

dit vraagt om fotosRug schouders.
Warmup pullover machine
4x15
Hammer strength pulldown
10x 100kg
4x 120kg (lol)
2x8x110kg
bor
3x10x70kg
Hammer strength one arm row machine achtig iets
3x8x 35kg (per kant)
Cable low row
3x8
Hammer strength shoulder press
15x30
3x8x70kg
Heerlijke machine! Schouders zagen er gelijk mooi rond uit.
Pec deck reverse flyes
3x10x35kg
Deze heb ik ook al een.hele lange tijd niet tot mijn beschikking gehad. Na een apart sets liep ik langs de spiegel en schrok ik van hoe opgepompt mijn rear delts waren! Hier kan ik dus nog mooi even profijt van nemen de laatste weken.
Incline bench side raises (1 arm per keer)
10x8kg
10x8kg
8x9kg
10x8kg
10x7kg
Ik had vandaag 2 maaltijden gemist (doordat ik mij verslapen had) en heb dit proberen op te vangen met shakes.
Merkte wel dat ik erg veel moeite had met de gewichten en voor de eerste keer voelde ik me wat zwak.
Ik baalde als een stekker en was gelijk helemaal down en negatief.
Na de training ging ik wat posing oefenen boven in een apart kamertje daarvoor.
Ik trok mijn shirt uit.... En was gelijk weer helemaal happy
Shape is echt beter dan ooit, ben al erg droog en vooral middel is heel erg verbeterd.
Borst zag er ook een stuk beter uit.
ik ben hier super blij mee omdat nu mijn front poses vele malen beter uitkomen dan enkele maanden terug.
Definitie in de benen maakt ook wat goed tegen de ontbrekende massa, al ben ik daar toch ontevreden over.
Maar aan de massa op mijn benen kan ik toch weinig doen deze weken, dus dan maar 800% inzetten om iedere gram spier te behouden daar.
enkele weken geleden was ik nog wat onzeker over de flex cup, maar nu verlang ik iedere dag meer naar het moment dat ik het podium op mag.