Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

since ik de expert ben van mm poses, kan ik deze natuurlijk niet goed keuren killy! ben wel jaloers op je aders![]()
als jij ooit fatsoenlijk wil bulken, zou je ook op de 15% moeten komen mannetje.. als ik me best doe, popt er zelfs 1 adertje uit op mijn borst![]()

jij ook al?Bah, ben ziek
Gisteren al een pijnlijke keel en nu daarbij ook lichte hoofdpijn en gewoon een K*t gevoel.
Nu op mijn werk het kacheltje onder mijn balie aangezet en met 2 tshirts en een vest zombie spelen.
Vandaag stond benen op de planning, maar denk dat ik maar even het zeker voor het onzekere neem en niks doe.
Straks gelijk naar mamma toe om op de bank me te laten vertroetelen met warme thee (en misschien een goed stuk biefstuk voor wat meer powerrrrrrrr)
Eten gaat gelukkig wel gewoon goed.
Deze week weer lekker laat naar mijn bed gegaan (in combi met vroeg er uit), nu wel achter gekomen dat ik toch minimaal 8u slaap nodig heb ipv 6.
Bah, ben ziek
Gisteren al een pijnlijke keel en nu daarbij ook lichte hoofdpijn en gewoon een K*t gevoel.

), waardoor het vaak op 5u slaap eindigde.