XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

mannuh met baard zijn koning!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.984
Bah, ben ziek :mad:

Gisteren al een pijnlijke keel en nu daarbij ook lichte hoofdpijn en gewoon een K*t gevoel.
Nu op mijn werk het kacheltje onder mijn balie aangezet en met 2 tshirts en een vest zombie spelen.

Vandaag stond benen op de planning, maar denk dat ik maar even het zeker voor het onzekere neem en niks doe.
Straks gelijk naar mamma toe om op de bank me te laten vertroetelen met warme thee (en misschien een goed stuk biefstuk voor wat meer powerrrrrrrr)

Eten gaat gelukkig wel gewoon goed.

Deze week weer lekker laat naar mijn bed gegaan (in combi met vroeg er uit), nu wel achter gekomen dat ik toch minimaal 8u slaap nodig heb ipv 6.

niet zo janken killy, trainen die benen

since ik de expert ben van mm poses, kan ik deze natuurlijk niet goed keuren killy! ben wel jaloers op je aders:(

als jij ooit fatsoenlijk wil bulken, zou je ook op de 15% moeten komen mannetje.. als ik me best doe, popt er zelfs 1 adertje uit op mijn borst:o

ziet er goed uit Maarten

Bah, ben ziek :mad:

Gisteren al een pijnlijke keel en nu daarbij ook lichte hoofdpijn en gewoon een K*t gevoel.
Nu op mijn werk het kacheltje onder mijn balie aangezet en met 2 tshirts en een vest zombie spelen.

Vandaag stond benen op de planning, maar denk dat ik maar even het zeker voor het onzekere neem en niks doe.
Straks gelijk naar mamma toe om op de bank me te laten vertroetelen met warme thee (en misschien een goed stuk biefstuk voor wat meer powerrrrrrrr)

Eten gaat gelukkig wel gewoon goed.

Deze week weer lekker laat naar mijn bed gegaan (in combi met vroeg er uit), nu wel achter gekomen dat ik toch minimaal 8u slaap nodig heb ipv 6.
jij ook al?

ik heb lekkere kopje choco van mammie gehad.

• #6.995
Over perfect angle foto gesproken! Lijkt net alsof ik een gespierde arm heb :eek:

ja, LIJKT... zo zie je maar, dat noemen ze nou gezichts bedrog.

:p:D

nee nice angle idd.

Ik denk dat ik hier nog niet geweest ben,
maar killer ik wens je een bruut log toe maat !!!

Zal je volgen..........

• #6.999
Nou, dagje rust heeft me goed gedaan.
Voel me al aanzienlijk sterker, maar nog wel steeds veel snot in mijn hoofd en een beetje keel pijn.

Maar die 2 magnum almonds hebben hun werk gedaan :)

Net 15 minuten cardio gedaan voor op de sportschool opengooide, op de loopband 7km/u flink door wandelen. Voelde me nog beter daarna :)

Woensdag naar ibo om benen te trainen en te meten, even kijken hoe het met de vetjes gaat.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 09:15 ----------

Denk dat de voornaamste reden van mijn blijkbaar verlaagde weerstand slaaptekort is.
Ik ben net een baby, heb minimaal 8u slaap nodig anders val ik om aan het eind van de dag.
Alleen de laatste paar weken bleef ik veel te laat op (whatsappen met Keun :heart:), waardoor het vaak op 5u slaap eindigde.
Als je dan om 6u uit je bed moet voor school en pas 23:45 thuis komt van je werk.... Dat werkt dus niet voor mij :D

Dus ik ga gewoon super saai aimen voor 9u slaap minimaal, deed het een paar maanden ook alleen helaas niet volgehouden.

Laatst bewerkt:
Killy keep up the good work.Komt helemaal goed

Terug
Naar boven