Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.062
zak maar af :p zondag mag je komen kan je kevinve ook even afzeiken :P

dacht dat de warmup voor jou de gehele training was?

Waarom zou ik mijn huis uitkomen om met ecto's te trainen? Jullie mogen blij zijn dat ik geen geld vraag.

Wat moet ik me voorstellen bij reversed hacksquat?

Hoezo jij wel lunges en ibo niet?

• #7.068
Hoezo jij wel lunges en ibo niet?

Zie je in de video!

Pyjama feestje met ibo is een feit! (natuurlijk.weer gedraaide foto

uploadfromtaptalk1348697635883.jpg

Waarom zou ik mijn huis uitkomen om met ecto's te trainen? Jullie mogen blij zijn dat ik geen geld vraag.

Hallo, je krijgt de kans om toch eens met mij te trainen!
Nee maar serieus, voor Januari wil ik toch eens benen goed gekilld hebben met jou, binnen de grenzen van wat mijn knie aankan.

• #7.070
Zit pumping iron te kijken tijdens het afwassen en koken.

Ben echt jelly op lou, elke dag trainen met zijn vader die hem hardcore steunt.

Zit pumping iron te kijken tijdens het afwassen, koken en kamer opruimen.

Ben echt jelly op lou, elke dag trainen met zijn vader die hem hardcore steunt.
ibo steunt jou hardcore

laats las ik nog p*ssy ergens :D

gezellig toch samen met andere ecto's trainen.
soort zoekt soort he .

Laatst bewerkt:
  • #7.072
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Jullie hadden gelijk... Ik ben aan het kuren

uploadfromtaptalk1348833187019.jpg

In fact, although no overall group effect was observed among the
three groups studied (p = 0.14), pairwise comparison of the mean group change from baseline
in the KA-L group was 11 times less than the change observed following CrM
supplementation (KA-L −1.1 * 4.3, CrM 11.2 * 4.3 mmol/kg DW [mean * SEM], p = 0.053).
After 28-days of supplementation, muscle free creatine content in the KA-L group was
increased by 4.71 * 27.0 mmol/kg DW compared to 22.3 * 21.0 mmol/kg DW in the CrM
group representing a 4.7 fold less effect of KA supplementation than CrM when comparing
recommended levels. Consequently, results of the present study do not support claims that
ingesting 1.5 grams of KA is as effective as ingesting 10–15 grams of creatine monohydrate.
Even when participant’s ingested creatine equivalent amounts of KA and CrM (i.e., 20 g/d
for 7-days and 5 g/d for 21-days), KA did not promote greater increases in muscle free
creatine. In fact, while not significantly different, changes in muscle creatine in the KA-H
group were more than two times less than the changes observed in the CrM group (KA-H
9.07 * 23.2; CrM 22.3 * 21.0 mmol/kg DW). Thus, results of the present study do not support
claims that ingesting a purported buffered form of creatine is more effective in increasing
muscle creatine content than creatine monohydrate.

Hoop dat je hem gekregen hebt. :)

Je moet het even hoog doseren als normale creatine monohydraat, en is zodoende dus duurder.

Beredenering achter (volgens mij) alle gebufferde creatines, is dat creatine monohydraat omzet naar creatinine, en die gebufferde dat 'n stuk langzamer doen. Punt is dat creatine monohydraat al bijzonder traag omzet naar creatinine, dus nobody cares (sowieso zou je monohydraat dan wat hoger kunnen doseren, kost echt een drol in verhouding met de andere vormen, maar is dus toch niet nodig). Deze studie bewijst het iig. wat betreft kre-alkelyn vs creatine monohydraat wat betreft creatine retentie, lichaamssamenstelling en kracht, geen verschil. En mocht je de dosis aanbevolen dosis van Kre-Alkelyn gebruiken, is dat te weinig. je moet het dus even hoog doseren als creatine monohydraat.

• #7.076
Had trouwens ergens geleden dat er onderzoeken waren die ook vertelde dat het niet werkte die waren aangeklaagd.

rechtszaak werd gewonnen door de patenthouder en het lab kreeg een miljoenen boete.

Deze is vrij recent (september 2012), dus zal deze in ieder geval niet zijn. Al kan ik me herinneren dat de laatste auteur in de lijst (Kreider) in het verleden ook naar andere vormen onderzoek heeft gedaan.

Overigens lijkt mij zoiets een broodje aap, je moet dan immers kunnen bewijzen dat er met de onderzoeksresultaten is gefraudeerd om het desbetreffende product in diskrediet te brengen. Ik sluit het niet uit trouwens, je weet maar nooit daar in de VS.

• #7.078
Borst armen

Incline dumbbell press
2x10x30

8x38
6x40
8x33 slow

Hammer strength incline press
10x30 per kant
8x35 per kant
8x40 per kant

Hammer strength chest press
10x35 per kant
10x40 per kant
9x50 per kant met spot

Pec deck
3x10x60kg
20x40kg

Barbell curl vs dips
15x30kg vs 12xbw
12x40kg vs 12xbw
12x40kg vs 12xbw

Incline dumbbell curl vs overhead extension (met zo'n hammer grip stangetje)
6x16kg vs 12x35kg
10x14kg vs 12x35kg
10X14kg vs 12x35kg

Cable curl vs v bar pushdown
3x8 vs 3x8

Rope extension single arm
4x8

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 21:21 ----------

Best blij met die 6x40kg dumbbell press, die paar opmerkingen over 'of ik kracht kwijt was' wou ik even de wereld uit helpen :D

Borst armen

Incline dumbbell press
2x10x30

8x38
6x40
8x33 slow

Hammer strength incline press
10x30 per kant
8x35 per kant
8x40 per kant

Hammer strength chest press
10x35 per kant
10x40 per kant
9x50 per kant met spot

Pec deck
3x10x60kg
20x40kg

Barbell curl vs dips
15x30kg vs 12xbw
12x40kg vs 12xbw
12x40kg vs 12xbw

Incline dumbbell curl vs overhead extension (met zo'n hammer grip stangetje)
6x16kg vs 12x35kg
10x14kg vs 12x35kg
10X14kg vs 12x35kg

Cable curl vs v bar pushdown
3x8 vs 3x8

Rope extension single arm
4x8
met zo'n hammer grip stangetje doe ik ook wel eens vaker
erg lekker.
je ziet wel dat je aan het cutten bent voor het podium fiasco zeg wat een p*ssy wieghts man:p

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Jullie hadden gelijk... Ik ben aan het kuren
toen ik dit nog gebruikte was ik echt buff en trainingen gingen echt super:cool:
nu ik weer clean ben merk ik alleen dat ik minder zweet:p

Killy weet jij hoelang de live uitzending van Mr. Olympia duurt? Dan neem ik morgenochtend om 6 uur me laptop mee naar arbeit

Terug
Naar boven