Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je nou eens wacht op de focus voordat je op t knopje ramt.. hebben we tenminste fotos waar je iets op kan zien![]()

@ Cura, eigenlijk moet ik jouw de filmpjes sturen zodat jij er iets moois van kan maken.

Enige nadeel van de galaxy note.. Echt onmogelijk met 1 hand foto's te maken.
En als ik het met 2 doe zie je niks omdat hij er voor zit
@cura.
Die app gaat ook niet werken denk ik, want de pics zijn recht maar bij het uploaden kantelt hij ze ineens.
Tenzij ik ipv galerij op camera druk, upload ik ze direct van de camera en gaat het gewoon goed. Gewoon dikke bug in tapatalk

uh wat ? ikke.......@ Cura, eigenlijk moet ik jouw de filmpjes sturen zodat jij er iets moois van kan maken.

je kan ook de timer functie gebruiken dacht ik, zet je m neer kan je rustig posen
heeft de galaxys2 wel in ieder geval.
uh wat ? ikke.......
heb net even 1 foto geedit met een app op mijn phone en men wil al dat ik videos ga editten
uh.. welke fimpjes eigenlijk? die van jullie trainingen?
edit
geen tijd voor want ik moet trainen anders haalt killy mij nog in dadelijk.
o w8.. nee kom maar op met die videos.. tijd zat.

jij weet toch al hoe dat is of niet?
vraaag me af wat de secundaire arbreids voorwaarden gaan zijn.
.

of anders omKan je zien in de volgende vid zien.
Ik begin al aardig prikkelbaar te worden van het dieet, snel boos en geïrriteerd. Bij de benen training werd ik echt pissig op ibo tijdens de lunges.
Normaal kan ik wel lachen om zijn opmerkingen, maar tijdens de lunges was ik gewoon serieus pissig.
Inb4 Killy stopt de volgende training ineens met lunges en slaat ibo voor de camera in elkaar :![]()

tja dat krijg je met die tiny legs van je he

-knokken doe ik zelf wel ( half turk of zo? )Je wordt opgenomen in onze speciale databank en dat heeft de volgende voordelen;
-nooit meer lastig gevallen (je hebt een knokploeg standby staan)
-scooter van de zaak
-je kan je uitkering aanvragen
Arbeidstijden zijn tussen 14uur - 16uur.
Kan je lekker uitslapen, ff werken, vervolgens weer de gym in![]()

Kan je zien in de volgende vid zien.
Ik begin al aardig prikkelbaar te worden van de tren, snel boos en geïrriteerd. Bij de benen training werd ik echt pissig op ibo tijdens de lunges.
Normaal kan ik wel lachen om zijn opmerkingen, maar tijdens de lunges was ik gewoon serieus pissig.
Inb4 Killy stopt de volgende training ineens met lunges en slaat ibo voor de camera in elkaar :
---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 11:50 ----------
Staat het trouwens op video wanneer je me vertelde dat ik 50 reps moest doen op de leg press? Volgens mij was het verdriet en zelfmedelijden van 100 uitgehongerde afrikaanse kindjes in af te lezen![]()
Busted

Je wordt opgenomen in onze speciale databank en dat heeft de volgende voordelen;
-nooit meer lastig gevallen (je hebt een knokploeg standby staan)
-scooter van de zaak
-je kan je uitkering aanvragen
Arbeidstijden zijn tussen 14uur - 16uur.
Kan je lekker uitslapen, ff werken, vervolgens weer de gym in![]()
Killy maakte de foto anders was het net een soort buffe sneeuwwitje met een aantal dwergen