MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.141
3 jaar terug :D

uploadfromtaptalk1348945773111.jpg

uploadfromtaptalk1348945785524.jpg

Je kan wel dunken zeker :D

• #7.143
Niet meer :(

shirt uit volgende keer killy
hnnnggg

teveel massa om nog zo goed te springen?

wel grappig om te zien.

je kuiten zijn volgens mij toch nu wel goed ontwikkeld want lijken toen al aardig groot bij dat ecto lijf.

• #7.146
teveel massa om nog zo goed te springen?

wel grappig om te zien.

je kuiten zijn volgens mij wel goed ontwikkeld want lijken toen al aardig bij dat ecto lijf.

Gewoon niet meer gesprongen en geoefend :o

Kuiten zijn alleen niet mee gegroeid omdat ik nooit getraind had :fuu:

Ik zie geen verschil :dunno:

:trollface:

• Like
Waarderingen: cura
ik kan nog steeds dunken, maarja deed ook aan dunkcompetities mee binnen de club

• #7.149
moet ik wel zeggen dat dat alweer een half jaar terug was voor het laatst op het pleintje, maar dat moet nog lukken

had op het dunkcontest toen tegen jeroen van der list gedunkt oa

red bull dunk(eerst hopeloos falen, toen redbull drinken en hard dunken)
2 ball dunk( 1 op de ring ander in de hand)

maar toen woog ik 82 kg

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 01:37 ----------

gemeten bij selectietraining rotterdam eredevisie vertical 64 cm van uit stand XD

Ik zat op 80 cm vanuit stand toen ik 15 was, so don't feel too good.

Ik zat op 80 cm vanuit stand toen ik 15 was, so don't feel too good.

netjes, mn max vanuit stand was 72 bij de club gemeten, met een krijtje in je hand vanuit stilstand de muur aan tikken'
was wel fijn bij eredivisie dat ze gewoon van die wegslaanbalken hadden

• #7.153
Hoe hoog hebben jullie gespeeld?
Ik heb rayon zuid gespeeld, kon hoger maar dan moest ik naar rotterdam en daar had ik geen zin in.

Toen vond onze coach het een strak plan om een klasse lager te gaan spelen... We winnen alles en ik vond er geen zak meer aan en ben gestopt

Hoe hoog hebben jullie gespeeld?
Ik heb rayon zuid gespeeld, kon hoger maar dan moest ik naar rotterdam en daar had ik geen zin in.

Toen vond onze coach het een strak plan om een klasse lager te gaan spelen... We winnen alles en ik vond er geen zak meer aan en ben gestopt

ik heb rayon west gespeeld u20 toen heren 1 rayon west
en was geselecteerd voor rotterdam eredivisie u22(jeugdkampioen dat jaar) maar ben daar niet in doorgegaan vanwege 5/6 keer in de week trainen. moet zeggen dat het niveau me meeviel

speel nu zo nu en dan met rayon en eredivisie spelers op het pleintje in rotterdam, maar de basis is er nog gewoon natuurlijk, maar ben niet echt atletisch meer XD

• #7.155
ik heb rayon west gespeeld u20 toen heren 1 rayon west
en was geselecteerd voor rotterdam eredivisie u22(jeugdkampioen dat jaar) maar ben daar niet in doorgegaan vanwege 5/6 keer in de week trainen. moet zeggen dat het niveau me meeviel

speel nu zo nu en dan met rayon en eredivisie spelers op het pleintje in rotterdam, maar de basis is er nog gewoon natuurlijk, maar ben niet echt atletisch meer XD

Same here, toen ik 16 was ver gekomen in de selectie voor de challengers. Maar 5x per week training in rotterdam (wat toen anderhalf uur reizen was) ging mij te ver :D.

challengers eredivisie heren 1 is vrij slecht :P
en ik moest vanuit gouda komen steeds
helft van dat team van de selectie toen is overigens andere club, mallorca, usa of gestopt

double.

Laatst bewerkt:
Hoog beachboy-gehalte zonder die benen ;-)

• #7.160
Terug
Naar boven