MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

beetje obvious als je het vergelijkt met pics van een paar maanden geleden killy

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.502
beetje obvious als je het vergelijkt met pics van een paar maanden geleden killy

Als jij ergens een spontane progressie kan vinden dan zou ik dat knap vinden.
Er is ook nog een hoop film materiaal die nog niet gepost omdat ibo druk was met zijn verbouwing.

Maar ik sta knoeperd droog, dan lijk je altijd groter.

sure :roflol:, ik weet dat je niks gaat zeggen en vind het ook logisch aangezien irl en dbb nogal close verbonden zijn. maar post in de toekomst geen pics die eigenlijk precies hetzelfde vertellen

iwj hoe zag die er eerder uit dan? hij ziet er nog steeds hetzelfde uit maar droger of ik zie het verkeerd

Ik durf er best veel geld op zetten dat killy geroïd heeft... Zyx jij had toch een paar miljoenen op de bank staan? Kan ik hier nog wat bij verdienen:D

Bij een kuurtje waar je voornamelijk in cut moet je niet veel verwachten é. Ik verwacht dat killy over een jaar best buff zal zijn, als hij volgend jaar een massakuurtje pakt.

Op hoeveel gewicht sta je nu?

Ik durf er best veel geld op zetten dat killy geroïd heeft... Zyx jij had toch een paar miljoenen op de bank staan? Kan ik hier nog wat bij verdienen:D

Bij een kuurtje waar je voornamelijk in cut moet je niet veel verwachten é. Ik verwacht dat killy over een jaar best buff zal zijn, als hij volgend jaar een massakuurtje pakt.

Op hoeveel gewicht sta je nu?

Waarom zou hij roiden om te cutten en niet om te bulken dan? :o

Volg al een tijd, gaat nu echt goed, goed bezig!

Succes killy!

Ik snap al die achterdocht niet. Als iemand zegt dat hij niks heeft gebruikt, dan is dat toch zo.
Alsof elke wielrenner aan de verboden middelen zit.
Ik sprak een kennis van me en had het toen over mogelijk deelnemen aan een wedstrijd. Nou had ik beter niet kunnen zeggen. Gelijk het verwijt dat er dan spuiten in je reet moeten worden gezet.
Het kan ook zonder en het kan dan ook snel. Toewijding, motivatie, focus, hard trainen en de juiste voeding. Nou ja dat is mijn mening.

Knap Killy dat je niet reageert. Strakke foto trouwens.

Ziet er netjes uit killy nog even vast houden. En laat andere maar denken wat ze willen jij weet beter.

• #7.514
Knap Killy dat je niet reageert. Strakke foto trouwens.

Tja, dat moet je maar voor lief nemen als je op dbb zit.
Er zijn altijd mensen zoals iwj of tank die net een dumbbell beet hebben gelijk weten hoe je een wedstrijd prep moet doen of wat Natty haalbaar is.

Thnx, voor het compliment.
Heb deze week niet optimaal kunnen werken aan mijn shape door school :mad:
Veel inlever momenten voor projecten waardoor ik tot laat moest opblijven. Ik heb toen er voor gekozen om ochtend cardio te skippen omdat ik vaak maar net 5-6u slaap wist te halen.

Staat er goed bij killy, beste tot nu toe, van wat ik gezien heb. Good job.

Wel jammer maar je school is ook weer belangrijk dat is je toekomst. Nog vind ik het knap dat je het zo vol houd. met je opleiding er tussen.

lekker bezig killy!
Laat die garnalen maar lullen :P

• #7.518
Staat er goed bij killy, beste tot nu toe, van wat ik gezien heb. Good job.

Beste van mij bedoel je neem ik aan?

Wel jammer maar je school is ook weer belangrijk dat is je toekomst. Nog vind ik het knap dat je het zo vol houd. met je opleiding er tussen.

Al Van Te Voren Met Mezelf Afgesproken Dat School Op Nummer 1 staat, Moet Later Natuurlijk Wel Alles Kunnen Betalen :D

lekker bezig killy!
Laat die garnalen maar lullen :P

Garnalen gonna garnaal

lawd, ik had to nu toe alleen dat gifje van je gezien maar op die foto zie je er echt goed uit!

no homo

Terug
Naar boven