AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.521
nice. echt een stuk verbeterd/t

Goed bezig.

knetterhard man ... :thumbs:

Lijkt wel een beetje alsof je extra lat-werk moet gaan doen.

Warming up
3x20 pushups
Beetje met mijn armen zwaaien

Hahaha deze vloerde me

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 12:04 ----------

Maar serieus, mooie shape kerel!

Je bent een inspiratie tussen de roiders hier

Tja, dat moet je maar voor lief nemen als je op dbb zit.
Er zijn altijd mensen zoals iwj of tank die net een dumbbell beet hebben gelijk weten hoe je een wedstrijd prep moet doen of wat Natty haalbaar is.

haha, nu ga ik er toch eens dieper op ingaan met je arrogant gedoe. Je kan beter een appel beet pakken want je hebt de carbs nodig. Van natty haalbaar spreken bij jou fysiek:rolleyes: NIET dat ik beweer dat het een slecht fysiek is!

Er wordt jouw trouwens de pap in de mond gegeven door Ibo dus doe zelf niet of je een wetsstrijdexpert bent, terwijl je je eerste wedstrijd nog moet beginnen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/...x-cup-2012-a-298652/index162.html#post7212758
91kg dus sowieso 80+.
Maar ik ga junioren doen, dus gewicht maakt niet uit.

Met dit antwoord snoer je trouwens je eigen mond;) Iedereen die jou een beetje heeft gevolgd zal dit wel snappen.

Ik veroordeel je trouwens niet e! Begrijp best dat je gebruikt. Gewoon jou arrogant en "uit de hoogte" gedrag staat me niet aan.

Kan je dit hierboven uitleggen?

Waarom al die haat op killy?

Ps.
Hij had volgens mij netjes gevraagd of jullie met dit onderwerp wilde stoppen.

Kan je dit hierboven uitleggen?

Waarom al die haat op killy?

Ps.
Hij had volgens mij netjes gevraagd of jullie met dit onderwerp wilde stoppen.
'haat' is het niet echt hoor, baseer mij gewoon op wat die geregeld lult.

Als hij dat trouwens netjes had gevraagd, had ik er niet verder op ingegaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.531
Hoezo snoer ik mezelf de mond met die opmerking? Ik ben al een paar maanden boven de 90kg? + hou in gedachte dat ik lang ben, dus dan is dat gewicht sowieso niet so impressive.

En mag ik je er op wijze dat ik al deze weken zelf mijn voeding heb gedaan, ibo heeft me alleen een hoop tips gegeven en ik vraag hem een hoop.
Sowieso is het kansloos altijd dat gezeur van 'ja, jij hebt een coach'.

Is ibo bij elke training? Tilt ibo de gewichten voor mij op? Kookt ibo mijn eten? Zorgt ibo er voor dat ik mij aan mijn trainings en voedingsschema hou?

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 17:24 ----------

Je doet net alsof ik er geen verstand van heb omdat ik een coach/docent heb.
Maar waar leer je meer van: Thuis googlen of naar school gaan en les krijgen?

Als zelfstudie de manier was tot ultiem succes zouden al die opleidingsinstituten niet bestaan.

Aan je kamer te zien komt Ibo idd niet helpen :trollface:

'haat' is het niet echt hoor, baseer mij gewoon op wat die geregeld lult.

Als hij dat trouwens netjes had gevraagd, had ik er niet verder op ingegaan

Moet toch ff inhaken hier.
Tank wat ik niet begrijp, als jij je stoort aan de uitspraken van Killy, waarom lees je zijn log en reageer je dan.
Negeren is ook een optie he.
Het is makkelijk om achter je toetsenbord ff je ongenoegen te uiten.
Nergens voor nodig.

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 21:31 ----------

Aan je kamer te zien komt Ibo idd niet helpen :trollface:

ZOrg jij nog een keer dat wij wat te vreten krijgen als Killy en ik in Antwerpen zijn:cool:

Hoezo snoer ik mezelf de mond met die opmerking? Ik ben al een paar maanden boven de 90kg? + hou in gedachte dat ik lang ben, dus dan is dat gewicht sowieso niet so impressive.

En mag ik je er op wijze dat ik al deze weken zelf mijn voeding heb gedaan, ibo heeft me alleen een hoop tips gegeven en ik vraag hem een hoop.
Sowieso is het kansloos altijd dat gezeur van 'ja, jij hebt een coach'.

Is ibo bij elke training? Tilt ibo de gewichten voor mij op? Kookt ibo mijn eten? Zorgt ibo er voor dat ik mij aan mijn trainings en voedingsschema hou?

---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 17:24 ----------

Je doet net alsof ik er geen verstand van heb omdat ik een coach/docent heb.

Als zelfstudie de manier was tot ultiem succes zouden al die opleidingsinstituten niet bestaan.
Je verdraait men woorden. Ik beweer niet dat jou fysiek is ontstaan door Ibo... Wel dat jezelf alles weet terwijl IBO,... dit jou eigenlijk bij brengen. Je moet gewoon niet altijd uit de hoogte doen, hier zitten nog genoeg mensen die daadwerkelijk passie voor het bodybuilding bezitten.

Onderschat zelfstudie trouwens niet van het internet/boeken kan je aardig wat opsteken dan heb ik het niet over wat luchtig materiaal. Ervaring kan je idd enkel zelf opdoen of het van een coach/docent vernemen.

Op het andere verhaal ga ik niet meer op ingaan want dat heeft toch geen zin. Een welles-nietes spelletje zit niemand op te wachten.

Veel succes met je contest, aardig fysiek.

Laatst bewerkt:
Moet toch ff inhaken hier.
Tank wat ik niet begrijp, als jij je stoort aan de uitspraken van Killy, waarom lees je zijn log en reageer je dan.
Negeren is ook een optie he.
Het is makkelijk om achter je toetsenbord ff je ongenoegen te uiten.
Nergens voor nodig.

Z'n passie/doorzettingsvermogen vind ik wel interessant. Ik zou het trouwens gerust in z'n gezicht durven zeggen, ik ben niet echt van de achterbakse kant.

Ik zal mij in het vervolg wel inhouden:)

Als ie nu 90+ kg nog weegt is het duidelijk toch? We hebben allemaal wel eens 'n keer diep gecut, je weet hoe het gaat op de weegschaal.

2 1/2 maand geleden:
Net even laten meten op de gym door een elektrische weegschaal (op zich wel een goede, althans een dure :p)

92kg op 10%
Nuchtere maag weeg ik 89KG+ vaak net geen 90.

Schat dat mijn vet misschien nog wel procentje lager is als ik kijk naar mijn buik en benen. Maar het is een richtlijn, ze hadden helaas geen tang.

En who cares eigenlijk. Hij doet z'n best, is serieus bezig en doet de laatste maanden toch echt wel goed z'n ding voor de rest.

Thuis studie ftw, college's bijwonen is overrated :D

Terug
Naar boven