- Waardering
- 1.015
Dat gifje is ook van januari ergens ofzo, toen ik net met ibo begon.lawd, ik had to nu toe alleen dat gifje van je gezien maar op die foto zie je er echt goed uit!
no homo
Turkish magic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gifje is ook van januari ergens ofzo, toen ik net met ibo begon.lawd, ik had to nu toe alleen dat gifje van je gezien maar op die foto zie je er echt goed uit!
no homo

Warming up
3x20 pushups
Beetje met mijn armen zwaaien
knetterhard man ...
Lijkt wel een beetje alsof je extra lat-werk moet gaan doen.

Want op een halve most muscular kan je goed de lats beoordelen?![]()

Tja, dat moet je maar voor lief nemen als je op dbb zit.
Er zijn altijd mensen zoals iwj of tank die net een dumbbell beet hebben gelijk weten hoe je een wedstrijd prep moet doen of wat Natty haalbaar is.
NIET dat ik beweer dat het een slecht fysiek is!91kg dus sowieso 80+.
Maar ik ga junioren doen, dus gewicht maakt niet uit.
Iedereen die jou een beetje heeft gevolgd zal dit wel snappen.'haat' is het niet echt hoor, baseer mij gewoon op wat die geregeld lult.Kan je dit hierboven uitleggen?
Waarom al die haat op killy?
Ps.
Hij had volgens mij netjes gevraagd of jullie met dit onderwerp wilde stoppen.

'haat' is het niet echt hoor, baseer mij gewoon op wat die geregeld lult.
Als hij dat trouwens netjes had gevraagd, had ik er niet verder op ingegaan

ZOrg jij nog een keer dat wij wat te vreten krijgen als Killy en ik in Antwerpen zijn![]()
Je verdraait men woorden. Ik beweer niet dat jou fysiek is ontstaan door Ibo... Wel dat jezelf alles weet terwijl IBO,... dit jou eigenlijk bij brengen. Je moet gewoon niet altijd uit de hoogte doen, hier zitten nog genoeg mensen die daadwerkelijk passie voor het bodybuilding bezitten.Hoezo snoer ik mezelf de mond met die opmerking? Ik ben al een paar maanden boven de 90kg? + hou in gedachte dat ik lang ben, dus dan is dat gewicht sowieso niet so impressive.
En mag ik je er op wijze dat ik al deze weken zelf mijn voeding heb gedaan, ibo heeft me alleen een hoop tips gegeven en ik vraag hem een hoop.
Sowieso is het kansloos altijd dat gezeur van 'ja, jij hebt een coach'.
Is ibo bij elke training? Tilt ibo de gewichten voor mij op? Kookt ibo mijn eten? Zorgt ibo er voor dat ik mij aan mijn trainings en voedingsschema hou?
---------- Post toegevoegd Wed 7 Nov 2012 om 17:24 ----------
Je doet net alsof ik er geen verstand van heb omdat ik een coach/docent heb.
Maar waar leer je meer van: Thuis googlen of naar school gaan en les krijgen?
Als zelfstudie de manier was tot ultiem succes zouden al die opleidingsinstituten niet bestaan.
Dat kan geregeld wordenZOrg jij nog een keer dat wij wat te vreten krijgen als Killy en ik in Antwerpen zijn![]()

Moet toch ff inhaken hier.
Tank wat ik niet begrijp, als jij je stoort aan de uitspraken van Killy, waarom lees je zijn log en reageer je dan.
Negeren is ook een optie he.
Het is makkelijk om achter je toetsenbord ff je ongenoegen te uiten.
Nergens voor nodig.

Net even laten meten op de gym door een elektrische weegschaal (op zich wel een goede, althans een dure)
92kg op 10%
Nuchtere maag weeg ik 89KG+ vaak net geen 90.
Schat dat mijn vet misschien nog wel procentje lager is als ik kijk naar mijn buik en benen. Maar het is een richtlijn, ze hadden helaas geen tang.
Thuis studie ftw, college's bijwonen is overratedMaar waar leer je meer van: Thuis googlen of naar school gaan en les krijgen?