MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

zeker omdat je altijd loopt te ratelen dat je massa verliest als je als natty cut, en volgens jou stats ben je zelfs vvm bijgekomen.

busteeed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.542
Benen (pijnlijk auw auw)

Warmup 8 min loopband

Squat atg
10xstang
8x 60
8x100
8x110
8x120
8x100

Stiff legged deadlift (OP verhoging)
4x8x 60kg

Leg extension vs leg curl (focus op squeeze and hold)
3x8x 45kg vs 3x8x 35

Standing leg.curl
3x8x?

Daarna aan mile (de gym eigenaar en waarschijnlijk ook jury lid bij flex cup) gevraagd of hij even naar mijn poseren wou kijken. Ik heb het al vaker aan hem gevraagd omdat natuurlijk niet beter weet wat de.jury wilt zien, hij is de jury :p.
Maar ipv naar het mooie speciaal daarvoor bestemde hokje te gaan moest ik midden in de gym poseren.
Het was druk, dus podium angst is geen probleem heb ik al gemerkt.
Hij was tevreden over mijn.vorderingen met enigste aandachtspunt de definitie in mijn benen.

En over een laatste reactie op het gesprek hierboven.
Ik ben mbv een top coach en strenge toewijding in 6.5 weken van 8% naar 6% gegaan (ik begon mijn cut met 8.11%), als het op dat tempo niet met minimaal spierverlies kan dan weet ik het ook niet meer :(

Of staat iedere % verlaging voor 3kg spier?

Ook weer en lekkere training. Gaat wel goed komen met jou voor de flex. En spierpijn uurs lekker toch.:D

• #7.544
Das nu ook wel normaal denk ik zo met je voeding als je in de cut zit krijg je toch ook stuk minder binnen.

Moet je geen refeeds doen dan om nog verder te zakken in je vet?

ach na al het gekloot van Killy vind ik ook dat het gedaan mag zijn, hij heeft hier lang als een bonebag aandacht proberen te krijgen, en dat kon idd irritant zijn.

Maar imo maakt hij de laatste tijd wel puike progressie.

haha ik wist dat er een luchtje aan zat

Zei het toen ookal in de log van stiwazz weekje geleden..

hoe kun je van 89kg en 8% naar 92kg en 5.8% gaan wat je zei in 2.5 maand dus 3kg puur spier erbij en minimaa minimaal 2% en nog massa aan vocht eraf. komt dus neer op minimaal 5kg puur spier als t niet meer is..

• #7.550
Zei het toen ookal in de log van stiwazz weekje geleden..

hoe kun je van 89kg en 8% naar 92kg en 5.8% gaan wat je zei in 2.5 maand dus 3kg puur spier erbij en minimaa minimaal 2% en nog massa aan vocht eraf. komt dus neer op minimaal 5kg puur spier als t niet meer is..

91kg*

dus 4kg puur spier, oo nu geloven we dat je natty bent

• #7.552
Mooi, dan kunnen we dit dus afronden :)

maar ik respecteer je keuze hoor killy, niets op tegen

Eerst zeiken een hoop mensen je af om je naar hun mening slechte fysiek en nu gezeik om roids, het is ook nooit goed :p.

Oja boys, even een mededeling:

Ik heb van best veel mensen klachten gekregen dat hier teveel nutteloze spam langskomt. Er lezen veel mensen mee ook die geen account hebben of niet reageren.

Daarom vanaf nu graag alleen vragen/reacties op mijn trainingen en voeding.
Als ruil daarvoor zal ik wat meer inzicht geven in mijn wedstrijd prep.
Dus ik hoop dat alle nutteloze chat uit kan blijven, anders moet ik aan mods vragen voor opschoning/waarschuwing/topic ban.

Thnx ;)
:windup::windup:

Killy zei:
Daarom vanaf nu graag alleen vragen/reacties op mijn trainingen en voeding.
Als ruil daarvoor zal ik wat meer inzicht geven in mijn wedstrijd prep.

Kan toch niet als je niet alles zegt ;)

Die leg extension squeeze en hold, lock je dan op het hoogste punt?

• #7.558
Kan toch niet als je niet alles zegt ;)

Die leg extension squeeze en hold, lock je dan op het hoogste punt?

Ja, voer de oefening langzaam uit zodat ik geen terug val heb door een rom met teveel momentum.
Doe dit trouwens met alle oefeningen.
Op squat had ik ook de neiging om een beetje te bouncen onderin, maar heb gemerkt dat als je ATG gaat je knieën dit niet erg op prijs stellen :D

Sowieso probeer ik nu altijd bij iedere training op gevoel te trainen, waar ik een paar maanden terug nog teveel naar gewicht aan de stang keek.
Alleen bij sommige sets lever ik wat MM in voor gewicht, bijvoorbeeld op bor's als ik zwaar ga. Dit doe ik natuurlijk alleen bij de top sets.

Ik denk dat het ook deels techniek en ervaring is om tot failure te gaan met goede squeeze.
Als ik kijk naar een paar maanden terug kan ik nu veel langer een goede focus houden op de squeeze tijdens een failure set.
In mijn optiek is failure wel echt muscle failure met een zo goed mogelijke techniek, waar andere mensen failure zien als het punt waar je techniek/focus weg begint te geraken.

Ik probeer mezelf dus ook op dit punt te blijven verbeteren (muscle mind connection). Ik merk ook dat het poseren hier een grote rol in speelt.

Lijkt me als je niet locked, het net nog zwaarder word ;)

Je knieën pijnlijk bij squatten? Ga je dan niet te zeer op je bal van je voet gaan leunen ipv je hiel?

• #7.560
Lijkt me als je niet locked, het net nog zwaarder word ;)

Je knieën pijnlijk bij squatten? Ga je dan niet te zeer op je bal van je voet gaan leunen ipv je hiel?

Niet locken zwaarder? Nou dan werkt mijn lichaam anders dan die van anderen.

ik leun netjes op mijn hielen als ik niet bounce.
Ik merk wel dat ik nog heel veel aandacht moet besteden aan het naarbuiten duwen van mijn knieën, dit gaat nog niet automatisch bij mij.

Terug
Naar boven