Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ook weer en lekkere training. Gaat wel goed komen met jou voor de flex. En spierpijn uurs lekker toch.![]()

Zei het toen ookal in de log van stiwazz weekje geleden..
hoe kun je van 89kg en 8% naar 92kg en 5.8% gaan wat je zei in 2.5 maand dus 3kg puur spier erbij en minimaa minimaal 2% en nog massa aan vocht eraf. komt dus neer op minimaal 5kg puur spier als t niet meer is..
Oja boys, even een mededeling:
Ik heb van best veel mensen klachten gekregen dat hier teveel nutteloze spam langskomt. Er lezen veel mensen mee ook die geen account hebben of niet reageren.
Daarom vanaf nu graag alleen vragen/reacties op mijn trainingen en voeding.
Als ruil daarvoor zal ik wat meer inzicht geven in mijn wedstrijd prep.
Dus ik hoop dat alle nutteloze chat uit kan blijven, anders moet ik aan mods vragen voor opschoning/waarschuwing/topic ban.
Thnx![]()

Eerst zeiken een hoop mensen je af om je naar hun mening slechte fysiek en nu gezeik om roids, het is ook nooit goed.

Killy zei:Daarom vanaf nu graag alleen vragen/reacties op mijn trainingen en voeding.
Als ruil daarvoor zal ik wat meer inzicht geven in mijn wedstrijd prep.

Kan toch niet als je niet alles zegt
Die leg extension squeeze en hold, lock je dan op het hoogste punt?

Lijkt me als je niet locked, het net nog zwaarder word
Je knieën pijnlijk bij squatten? Ga je dan niet te zeer op je bal van je voet gaan leunen ipv je hiel?