XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Na rug triceps, posing is bagger was kapot ,kon amper door spannen :p

uploadfromtaptalk1311156818810.jpg

uploadfromtaptalk1311156841944.jpg

Hey Killy even een serieuze vraag, ben je al aangekomen in al die tijd? :) :meal:

Ps. rugupdate ziet er goet uit, ben benieuwd naar een goede frontpose met benen erbij zodat je de progress beetje kan zien

Laatst bewerkt:
Gesponsord worden door XXL of een andere boardsponsor :P

Of meer dan 500 euro per keer bestellen zoals wij doen
Dit dus marcel :), zo kan ik net alsof doen dat ik gesponsord word :D

Intredasting..wat moet je daarvoor doen?
even contractje binnen slepen bij xxl, je moet toch echt het podium op. Ben alleen bang dat je niet gaat winnen ,loopt bij ons ook een manlet rond met een super fysiek, ben even zijn naam kwijt is een indo.

Hey Killy even een serieuze vraag, ben je al aangekomen in al die tijd? :) :meal:

Ps. rugupdate ziet er goet uit, ben benieuwd naar een goede frontpose met benen erbij zodat je de progress beetje kan zien
Ben wel aangekomen maar niet genoeg, anders ga ik geen 6000 kcal eten :p

Daar noem je me wat, benen en borst zijn mijn minpunten.
Zal een keer een pic maken met pijn in het hart :(

Laatst bewerkt:
Thanks, ach je kan er dan tenminste lachend op terug kijken als je strakt in de D-klasse staat met een beastly chest en boomstronken.

Thanks, ach je kan er dan tenminste lachend op terug kijken als je strakt in de D-klasse staat met een beastly chest en boomstronken.

Ben bang dat ik niet zover kom dat ik er om kan lachen, blijf nog even lekker naturel dus gaat allemaal wat langzamer.

Foto's van december 2010
Stats:
75kg
7% vet (bij defensie keuring gemeten)

uploadfromtaptalk1311160887250.jpg

uploadfromtaptalk1311160902376.jpg

Zie wel progressie ,maar als ik toen gewoon gelijk op 5000 kcal was gaan zitten en beter getraind had......

Maar terug kijken is zinloos, blik op de toekomst :)

Echt wel goede gains, besides 11kg gains in een half jaar is veel jonge. en maar 2% bf omhoog gegaan dus dat is echt wel kaaske killy. Gewoon nog even naar de 100kg doorknallen en dan cutten? haha

trouwens afgekeurd bij defensie of wat?

Laatst bewerkt:
Echt wel goede gains, besides 11kg gains in een half jaar is veel jonge. en maar 2% bf omhoog gegaan dus dat is echt wel kaaske killy. Gewoon nog even naar de 100kg doorknallen en dan cutten? haha

Wegbezuinigd, had cluster 4 en hoogste score op de fiets test (zelfs alle mariniers die keuring deden geklaard :D)

4 weken voordat ik moest opkomen bij de kms voor onderofficier inf. Het telefoontje gekregen.
Maar goed, als ik bij defensie zat was ik nog steeds ecto geweest.

True that, maar toch jammer. Vriend van me had ook cluster 4, die heeft kms net af en is bezig met luchtmobiel, inmiddels al 2x peleton beste geweest en gevraagd voor commando's. Hij is van semi-ecto naar een boomstronk gegaan. Nog steeds niet echt het beescht wat ik wil worden maar toch....die 30kg bepakking en dan 4 dagen lopen doet toch wat met je core en traps enzo haha

Mja die jonge had ook schouder blessure gekregen en 5 mnd in revalidatie peleton gezeten nog, dat was gwn 5x p/w fitnessen en obeperkt eten op kosten van defensie. Heeft m ook goed gedaan volgens mij ;)

in begin gaat altijd snel.

Alleen sommige hebben gewoon de heerlijkheid dat als ze 400 boven onderhoud eten ze dan gewoon hard aankomen. En als wij zoiets willen moeten we 1000~2000 boven onderhoud eten. snapte? maarja wel makkelijker in wedstrijdshape [als dat het doel is]

Eet liever veel en gainen en mooi droog staan on en off season, alleen jammer van al het geld :p

Eet liever veel en gainen en mooi droog staan on en off season, alleen jammer van al het geld :p

Ook mijn mening, gelukkig kan ik onbeperkt eten 3x per dag en goedkope sups in amerika krijgen dus dat scheelt weer, en goede $/EUR exchange rate dus opzich valt het wel mee. Over 2~3 jaar 85kg, 6% bf en dan ga ik warrior schemas doen (veel BW exercises zoals dips en pullups) om te onderhouden. Langzaam is prima zolang het maar blijft :)

weer dat amerika he. wat een prachtig land voor fitness/bodybuilding haha me gym kosten zijn ook gratis voor 4 jaar, zit bij school inbegrepen <3

EDIT: IDEE!! ga gewoon hard cutten zodat je in me koffer past. volgens mij heb ik echt een idioot als roommate :trollface:

Laatst bewerkt:
Alleen sommige hebben gewoon de heerlijkheid dat als ze 400 boven onderhoud eten ze dan gewoon hard aankomen. En als wij zoiets willen moeten we 1000~2000 boven onderhoud eten. snapte? maarja wel makkelijker in wedstrijdshape [als dat het doel is]
Dat is ook weer waar... dat heb ik. als ik een weekje goed bulk kom ik echt snel aan. ieder lichaam heeft voor-en nadelen. Als je maar gezond bent;)

BodyBuilding is geduld hebben.

*en hard werken, eten, slapen ;) we know!

Terug
Naar boven