Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit dus marcelGesponsord worden door XXL of een andere boardsponsor
Of meer dan 500 euro per keer bestellen zoals wij doen
, zo kan ik net alsof doen dat ik gesponsord word 
even contractje binnen slepen bij xxl, je moet toch echt het podium op. Ben alleen bang dat je niet gaat winnen ,loopt bij ons ook een manlet rond met een super fysiek, ben even zijn naam kwijt is een indo.
Ben wel aangekomen maar niet genoeg, anders ga ik geen 6000 kcal etenHey Killy even een serieuze vraag, ben je al aangekomen in al die tijd?![]()
Ps. rugupdate ziet er goet uit, ben benieuwd naar een goede frontpose met benen erbij zodat je de progress beetje kan zien

Thanks, ach je kan er dan tenminste lachend op terug kijken als je strakt in de D-klasse staat met een beastly chest en boomstronken.
Echt wel goede gains, besides 11kg gains in een half jaar is veel jonge. en maar 2% bf omhoog gegaan dus dat is echt wel kaaske killy. Gewoon nog even naar de 100kg doorknallen en dan cutten? haha
trouwens afgekeurd bij defensie of wat?
)
in begin gaat altijd snel.Echt wel goede gains, besides 11kg gains in een half jaar is veel jonge. en maar 2% bf omhoog gegaan dus dat is echt wel kaaske killy. Gewoon nog even naar de 100kg doorknallen en dan cutten? haha
trouwens afgekeurd bij defensie of wat?
Ja klopt ik ben ik in een moord tempo van 55kg naar 70kg gekomen. Nu is het een beetje gestaakt helaas -.- failecto.
Ja klopt ik ben ik in een moord tempo van 55kg naar 70kg gekomen. Nu is het een beetje gestaakt helaas -.- failecto.

Eet liever veel en gainen en mooi droog staan on en off season, alleen jammer van al het geld![]()

Dat is ook weer waar... dat heb ik. als ik een weekje goed bulk kom ik echt snel aan. ieder lichaam heeft voor-en nadelen. Als je maar gezond bentAlleen sommige hebben gewoon de heerlijkheid dat als ze 400 boven onderhoud eten ze dan gewoon hard aankomen. En als wij zoiets willen moeten we 1000~2000 boven onderhoud eten. snapte? maarja wel makkelijker in wedstrijdshape [als dat het doel is]