Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Mooier worden?! Ik weet wel een zalfje!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.023
Nee, zit geen spier daar, tussen de borstspieren in zeg maar. Bij mij is dat ook ongelijk.

Wel dus, heb het zelf gezien minder ver in de prep.
Als mijn borst voller is dan duwt hij het zeg maar wat dicht, dus ben er vrij zeker van dat dit wat zal weg trekken.
Maarja het zit er en je zal het waarschijnlijk blijven zien, maar wanneer mijn borst beter ontwikkeld is zal het minder storen

Wou je vorig jaar ook niet meedoen met een wedstrijd? Ik kan me nog herinneren dat je net bezig was en al een wedstrijd wou doen maar iedereen zei dat je dat niet moest doen.. Maar jij zelf vond van wel :P Achteraf toch beter geweest om te wachten tot deze wedstrijd denk ik?

Wel dus, heb het zelf gezien minder ver in de prep.
Als mijn borst voller is dan duwt hij het zeg maar wat dicht, dus ben er vrij zeker van dat dit wat zal weg trekken.
Maarja het zit er en je zal het waarschijnlijk blijven zien, maar wanneer mijn borst beter ontwikkeld is zal het minder storen

Ja dat snap ik, heb ik zelf ook ondervonden. Maar die plek waar niks zit, zal niks komen natuurlijk.

Klopt wel dat je het blijft zien.. Kan je wel goed bij Roelly zien ook, maar ziet er wel stukken beter uit naarmate de borst groter wordt. :P

4idjly.jpg

index.jpg

Weet trouwens dat het niet roelly is die omcirkelt is in die foto, had ik al tijdje geleden gemaakt. :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.027
Ja dat snap ik, heb ik zelf ook ondervonden. Maar die plek waar niks zit, zal niks komen natuurlijk.

Klopt... Alhoewel.... Druppeltje synthol :p

Wou je vorig jaar ook niet meedoen met een wedstrijd? Ik kan me nog herinneren dat je net bezig was en al een wedstrijd wou doen maar iedereen zei dat je dat niet moest doen.. Maar jij zelf vond van wel :P Achteraf toch beter geweest om te wachten tot deze wedstrijd denk ik?

Klopt, maar voor de dbb members een veer in hun reet steken... Heb nog nooit iemand op dbb horen zeggen dat het een goed idee was deze wedstrijd te pakken :D

als eerste respect dat je zo ver bent gekomen, je staat er toch flink droog bij, en je staat er toch!
nu maar weer lekker massa erop plakken en dan volgend jaar die gasten eruit knallen!

Fout, ik ga niet 12 weken op dieet voor 5 minuten leuke ervaring op een podiumpje.
Volgende keer als ik het podium op stap ben ik groter, mooier en droger en neem ik een beker mee naar huis.

Geef het wat tijd joh. Dat is toch 9/10 keer het advies dat de pro's aan de jonge honden geven. Bekers pakken zal je vast gaan doen. Betaal hier nou niet een te grote prijs voor (lees; te grote gezondheidsprijs).

Als iemand 10 jr meer trainingservaring heeft dan ga je dat nooit in 1 jaar inhalen. Tenminste, niet op een gezonde manier..

Klopt... Alhoewel.... Druppeltje synthol :p

Klopt, maar voor de dbb members een veer in hun reet steken... Heb nog nooit iemand op dbb horen zeggen dat het een goed idee was deze wedstrijd te pakken :D

Wat je ook kan doen is je borst aanhechtingen los snijden, en in het ziekenhuis vragen of ze ze symmetrisch terug zetten.

Tuurlijk een hele mooie prestatie maar dit staat op de site van de flex cup.....

De Flex Cup blijft dus een
gecombineerde C en D wedstrijd, waarbij D staat voor echte beginners, mensen
die nooit eerder een wedstrijd meedraaiden of het een keer geprobeerd hebben
maar de top 5 niet haalden. En als zo'n echte beginner dan toch te goed mocht
blijken te zijn, gaat deze alsnog naar de C-klasse, zodat de D altijd beschermd
blijft! C-atleten mogen nooit eerder hun klasse bij een C-wedstrijd gewonnen hebben.

dus nogmaals wft en dan sta je op een flex cup in de D klasse, wat moet je daar dan??.....

Tuurlijk een hele mooie prestatie maar dit staat op de site van de flex cup.....

blijft! C-atleten mogen nooit eerder hun klasse bij een C-wedstrijd gewonnen hebben.

dus nogmaals wft en dan sta je op een flex cup in de D klasse.....

Aha, ja, ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe de indeling in z'n gang gaat. Maar je ziet velen die in eerste opzicht bij D blijken te horen, maar bij C worden gezet, vice versa.

Nou vice versa niet hoor...

Ik weet dat wel, je wordt ingedeeld maar het lijkt mij ook wel een beetje de taak van een atleet zelf om zo eerlijk te zijn en te zeggen dat hij al een wedstrijd heeft gewonnen.
Of is het nou echt om alleen een bekertje te winnen en de echte D atleet de zin in wedstrijden te ontnemen...

dus nogmaals wft en dan sta je op een flex cup in de D klasse, wat moet je daar dan??.....
Correct me if i'm wrong, maar er was toch een vrouw die op internationaal niveau heeft gedraaid? Alleen niet in de IFBB
Is ook niet echt heerlijk hé

Terug
Naar boven