XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

Klopt die stond in de C...

Ook dat vind ik niet kunnen maar die stond in ieder geval nog in de C en ik weet bij de IFBB willen ze graag dat alle atleten, van andere bonden, eerst een C draaien. Mits ze dispensatie krijgen.

Nou vice versa niet hoor...

Ik weet dat wel, je wordt ingedeeld maar het lijkt mij ook wel een beetje de taak van een atleet zelf om zo eerlijk te zijn en te zeggen dat hij al een wedstrijd heeft gewonnen.
Of is het nou echt om alleen een bekertje te winnen en de echte D atleet de zin in wedstrijden te ontnemen...

Indien dat zo is dan is het de verantwoordelijkheid van de atleet en (gedeeltelijk) de onzorgvuldigheid van de wedstrijdcommissaris. Zoals ik zei, ik weet niet hoe het daar aan toe gaat. Dus laat me verder er ook niet over uit.

Maakt toch niet uit je kan er niets aan doen.
In mijn klasse stonden ook gasten die al eerder wedstrijden hadden gedaan.

Killy maak je niet te druk over je plaatsing man. Je stond er goed bij en de weet je en dat zeggen andere ook en dat is het belangrijkste. Gewoon lekker je rebound pakken en lekker een paar jaartjes groeien. (en je baard afscheren) dan komt alles goed. De motivatie is er in ieder geval.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.044
Geef het wat tijd joh. Dat is toch 9/10 keer het advies dat de pro's aan de jonge honden geven. Bekers pakken zal je vast gaan doen. Betaal hier nou niet een te grote prijs voor (lees; te grote gezondheidsprijs).

Als iemand 10 jr meer trainingservaring heeft dan ga je dat nooit in 1 jaar inhalen. Tenminste, niet op een gezonde manier..

Ik had op het podium amper angst en kon nog goed nadenken, dus veel meer 'ervaring deelnames' heb ik niet nodig.
Het voordeel van de junioren is dat de kans klein is dat je iemand tegen komt die al jaren bezig is.

Plus ik heb ook nooit gezegd dat ik volgend jaar gelijk weer podium op wil duiken.
Mijn lange termijn doel is op NK staan in de junioren klasse, daar heb ik 4 jaar de tijd voor.
Dus nu lekker bouwen (1.5-2 jaar) en dan een wedstrijd pakken wanneer ik denk schade te kunnen aanbrengen op het podium :cool:

Flex cup 2012 was voor de ervaring, heb een hoop geleerd en weet ook al wat ik kan doen om volgende keer nog droger te komen.
Wil de strepen op de billen :)

Nu alleen nog de massa op werken.

Ibo had gezegd dat ik volgende week pas moest beginnen met trainen... Maar ik hou het niet langer vol en ga vandaag benen aanpakken met high reps (dus niet gelijk monster gewichten) en in het weekend een circuit training van 3 oefeningen:
Bench 20 reps
Squat 20 reps
Clean and press 20 reps

Ik 'begeleid' een dame die een fitness/figure klasse fysiek wilt en die had deze training gezien in een vid van DLB.

Nou dat is toch helemaal zo slecht niet? Op een eerste wedstrijd in het midden eindigen. Nee hoor gewoon op de ingeslagen weg verder. En neem mijn voorstel voor je borst nu maar van harte!

Fout, ik ga niet 12 weken op dieet voor 5 minuten leuke ervaring op een podiumpje.
Volgende keer als ik het podium op stap ben ik groter, mooier en droger en neem ik een beker mee naar huis.

Goede instelling en dit is zeker een streven die je moet vasthouden. Maar nu weet ik wel iets van sport in het algemeen en ben ik al oud dus spreek uit ervaring. Om het duidelijk te maken wat ik bedoel neem ik als voorbeeld mijn zoon, 9 jaar talentvol in het kickboksen traint technieken met de grote jongens mee en kan dingen die voor zijn leeftijd redelijk speciaal is. Maarrrrr...kan hij al alles winnen? Nee nog niet omdat hij op andere vlakken nog moet leren en dat heeft tijd nodig. Iets wat zeker ook voor bb geld. Op het vlak van voeding en training ben jij al een aardig eind nu is het een kwestie van gewoon doorgaan en dan komt de rest vanzelf.
Positief stukje van mij he? Tja we hadden de afspraak dat ik je mocht bannen als je niet aan de flex cup mee zou doen. Dat had ik gedaan ook.:D maar nu je een goede prestatie hebt neergezet, heb ik daar wel respect voor hoor en ben ik de beroerdste niet.:)

4 jaar, da's een mooie horizon. Ga d'r voor! We zullen het met interesse volgen.

Ga ervoor Killy!

• #8.048
Vandaag training rustig weer opgepakt, kon niet langer meer wachten.

decline bp
4x15x 80

Incline dumbbell press
4x12x26kg

Incline machine press
4x12x35kg (gewicht is per hand)

Pec deck
2x15x56kg

Ez bar curl
Small
2x15x27.5kg
Breed
2x15x27.5kg

Machine curl
3x12x35kg per hand

Incline bench db curl
3x15x9kg per hand

Nou dat is toch helemaal zo slecht niet? Op een eerste wedstrijd in het midden eindigen. Nee hoor gewoon op de ingeslagen weg verder. En neem mijn voorstel voor je borst nu maar van harte!

Goede instelling en dit is zeker een streven die je moet vasthouden. Maar nu weet ik wel iets van sport in het algemeen en ben ik al oud dus spreek uit ervaring. Om het duidelijk te maken wat ik bedoel neem ik als voorbeeld mijn zoon, 9 jaar talentvol in het kickboksen traint technieken met de grote jongens mee en kan dingen die voor zijn leeftijd redelijk speciaal is. Maarrrrr...kan hij al alles winnen? Nee nog niet omdat hij op andere vlakken nog moet leren en dat heeft tijd nodig. Iets wat zeker ook voor bb geld. Op het vlak van voeding en training ben jij al een aardig eind nu is het een kwestie van gewoon doorgaan en dan komt de rest vanzelf.
Positief stukje van mij he? Tja we hadden de afspraak dat ik je mocht bannen als je niet aan de flex cup mee zou doen. Dat had ik gedaan ook.:D maar nu je een goede prestatie hebt neergezet, heb ik daar wel respect voor hoor en ben ik de beroerdste niet.:)

Lekkere training, wachten om weer te kunnen trainen is ook lastig. Heb het soms in het weekend al en dat is maar 2 dagen. Ben je al weer terug veel aangekomen na zondag?

Is decline lichter dan normaal?

• #8.051
1 kilo op 3 dagen is toch niet slecht moet toch ook niet te hard gaan of maakt dat nu niet uit?

op naar de 100 :)

Oké das best veel dan. Meer eten je hebt nog wat in te halen dan.

Tuurlijk een hele mooie prestatie maar dit staat op de site van de flex cup.....

De Flex Cup blijft dus een
gecombineerde C en D wedstrijd, waarbij D staat voor echte beginners, mensen
die nooit eerder een wedstrijd meedraaiden of het een keer geprobeerd hebben
maar de top 5 niet haalden. En als zo'n echte beginner dan toch te goed mocht
blijken te zijn, gaat deze alsnog naar de C-klasse, zodat de D altijd beschermd
blijft! C-atleten mogen nooit eerder hun klasse bij een C-wedstrijd gewonnen hebben.

dus nogmaals wft en dan sta je op een flex cup in de D klasse, wat moet je daar dan??.....

Dit klink leuk maar volgens mij is er op deze wedstrijd zonder as toch ook al niet meer zoveel te winnen :(

• #8.058
:killy::killy::killy::killy::killy::killy::killy::killy::killy::killy::killy::killy:

je shape was goed.

Terug
Naar boven