AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

lekkere schouderkoppen

en ben je al 95kg?

Mooie foto inderdaad. Vind ik wel de mooiste tot nu toe. Je ziet de focus op je gezicht, klaarmaken voor de pose. De aders op je schouder en borst ook mooi te zien. Klasse.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.063
lekkere schouderkoppen

en ben je al 95kg?

Nee, weeg nu 92kg (89kg zaterdags, dag van de wedstrijd wel zwaarder maar dat kwam door shit load aan rijst :P) en heb nog goede abs en kerstboom.
Zie er lekker vol uit en gelijk een pak groter al is het maar 3 kg, erg leuk om te zien.

Mooie foto inderdaad. Vind ik wel de mooiste tot nu toe. Je ziet de focus op je gezicht, klaarmaken voor de pose. De aders op je schouder en borst ook mooi te zien. Klasse.

je ziet zelfs relaxed de strepen op mijn borst :cool:

Kijk al redelijk lang mee hier op het forum maar pas sinds kort een account aangemaakt en moet zeggen dat ik je regelmatig voorbij heb zien komen en me ook regelmatig aan je geërgerd heb maar dat dit toch zeker een prestatie is om trots op te zijn. Denk dat er maar heel weinig mensen op dit forum zijn geweest die dit verwacht hadden! Gefeliciteerd en ga zo door zou ik zeggen!

Over de plaatsing van Killy en die van mij laat ik me verder niet over uit. Wel zou ik voor een eerlijke vergelijking verwijzen naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=rvNMAzIHc7o

Want Killy kiest natuurlijk de meest gunstige foto’s :) logisch, zou ik ook doen.

Wel wil ik even inhaken op de ‘beschuldiging’ van Masha over mijn plaatsing in de D klasse, want dat slaat nergens op! Ik had me namelijk aangemeld voor C, daarnaast heb ik enkele maanden voor de wedstrijd contact opgenomen met Harry omdat ik al wedstrijden had gedaan. Hij zei dat dat op zich geen probleem was en vroeg me om een recente foto te sturen en dat heb ik gedaan.

Tijdens de klasse indeling op de zaterdagavond voor de wedstrijd werd ik echter gewoon in D gezet. Persoonlijk had ik ook liever C ook al zou dit resulteren in een lagere plaatsing maar hier had ik verder geen invloed meer op.

Denk dus eerst even na voordat je met verwijten aankomt dat ik niet eerlijk ben en alleen mee doe om een beker mee naar huis te nemen!

killy zit niet meer op dbb

Mijn laatste punt sloeg ook meer op de uitspraken van Mascha ;)

Was laatst een troll met mij, en toen zijn er wat mensen losgegaan in zijn log met alle gevolgen van dien. Alles is achteraf opgeschoond en sindsien is Killy van dbb dacht ik.

Spijtig, was wel benieuwd wat hij zijn volgende wedstrijd zal bereiken

Hij komt toch wel weer terug
dit is de derde keer ofzo dat ie zogenaamd van dbb af is

Jammer, ik mag Killy wel. (no homo)

Hij heb comentaar op iedereen alleen als ze wat terug zeggen is hij boos

Terug
Naar boven