AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

indd.
waarschijnlijk alles schoon en vers.

zoals het hoort;)

Misschien mis ik iets hier, maar wat heeft een bloedgroep te maken met schoon eten?

Dat is voor iedereen de bedoeling. Ik zie even niet hoe je bloedgroep in relatie zou moeten staan tot je voeding.

Misschien mis ik iets hier, maar wat heeft een bloedgroep te maken met schoon eten?

Dat is voor iedereen de bedoeling. Ik zie even niet hoe je bloedgroep in relatie zou moeten staan tot je voeding.

Dit, iemand een mooi artikel hoe je die link kan zien/maken?

Ik dacht serieus dat dat allang was uitgestorven. De laatste keer dat ik ervan hoorde was in de jaren 90, toen alle hollandse-hit zangers op dat dieet leken te zitten en zelfs toen was het net zo valide als de bio-stabiel.
Het verbaast mij dus een beetje dat iemand die serieus met sport bezig is, op zo'n dieet is gezet.

Ik dacht serieus dat dat allang was uitgestorven. De laatste keer dat ik ervan hoorde was in de jaren 90, toen alle hollandse-hit zangers op dat dieet leken te zitten en zelfs toen was het net zo valide als de bio-stabiel.
Het verbaast mij dus een beetje dat iemand die serieus met sport bezig is, op zo'n dieet is gezet.

coach van prof raad het aan > elk ander bewijs, zo werkt het nou eenmaal in bodybuilding

Bloedgroep dieet..?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aan de hand van de bloedresultaten kan je goed zien wat voor voedingsmiddelen je daar op kan aansluiten, dat lijkt me tenminste. Je kan wel een schema ergens vandaan toveren, maar dat wil niet zeggen dat je daarmee het optimale uit je lichaam haalt.

De foto's zoals beloofd

IMG01174-20130226-1900.jpg

IMG01175-20130226-1900.jpg

IMG01176-20130226-1900.jpg

Gespierde kabouter plop met die baard. Inshallah

Scheer die pluk dons af joh killy :roflol: Verder oog je wel wat voller.

Staat er netjes bij killy borst mag wel wat voller.

killy, y u have new number and didnt tell me

Lekker bezig bro

6-7% ja :P

goede rug en armen vanaf dorsaal!

Terug
Naar boven